The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос за скорости?

#1
Здравейте!Имам следното питане породено от лекото ми притеснение.Днес на три пъти при опит да включа 5-та скорост се оказва че съм включил 3-та скорост,след което изключвам от скорост и при повторно вкарване на 5-та, си влиза.Кое би могло да е причината за това нещо? Имам ли основание да се притеснявам или просто не съм вкарал лоста както трябва?
Reply

#2
Проблема не е за притеснение. Просто имаш износени втулки на скоростния лост които не са скъпи и се сменят сравнително лесно.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#3
Мерси за бързия отговор,че се бях лепнал за монитора да чакам някой да ми отговори Smile Дано да си прав и тези втулки да са причината,а смяната в сервиз ли се прави или може и с малко повечко четене и питане да стане от мен?
Reply

#4
stennnly Wrote:Мерси за бързия отговор,че се бях лепнал за монитора да чакам някой да ми отговори Smile Дано да си прав и тези втулки да са причината,а смяната в сервиз ли се прави или може и с малко повечко четене и питане да стане от мен?

Няма проблем, но кажи все пак за S/V 40 ли става въпрос?
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#5
За В40/97г
Reply

#6
На линка по-надолу е описано как става при Волво S и V 40 моделите. На доста от другите модели Волво, смяната става почти по същия начин с изкючение на 850-ките, при тях е с жила. Може да има и други модели при които е с жила, затова пак повтарям инфото е за S и V 40 моделите на Волво : <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=1649&p=102645&hilit=%D0%B2%D1%82%D1%83%D0%BB%D0%BA%D0%B8#p102645" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=8&t=1649&p=102645&hilit=%D0%B2%D1%82%D1%83%D0%BB%D0%BA%D0%B8#p102645</a><!-- l -->
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#7
Господ здраве да ти дава колега - сипвам бирата и почвам да чета че гледам бая е голяма темата.Мерси още веднъж за помоща!
Reply

#8
А ето този пич си ги е сменил сам, има доста подробен снимков материал : <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=43008" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=43008</a><!-- m --> . Успех.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#9
Така като ги гледам тези снимки не изглежда толкова трудно да се сменят тези втулки,ама ще премисля кое е оптимален вариант.Благодаря още веднъж!
Reply

#10
Ами надраве тогава :partyman: ,ако имаш въпроси - пиши ми на лично съобщение. Можеш да напишеш и от къде си - все ще се намери някой колега от твоя край който се е сблъсквал със същия проблем и би могъл да ти помогне. :occasion5:
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)