The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
уред за налягане на турбината

#11
Еми аз си поръ4ах нова турбина за 260 $ гарет уж ама идва от китай ама цената е добра. И утре ще му напрая тунинг малко. Ще сложа сини вакум марку4и, ще из4иста входящия и изходящия колектор и ще му боядисам капака на клапаните и на ангренажа, и ще му сложа един спортен филтър да видя как ще върви с него. Проблема е 4е изтича масло и утре ще разбера от къде. Съмнявам се в семеринзите на разпределителния вал, или гарнитура на капака на клапаните. После ще сложа снимки.
Reply

#12
какво стана с тунинга. пусни и малко снимки Smile
Ако пренебрегнете страха, вие изпускате психологическата спирачка - Аертон Сена
клубна карта № 00168
Reply

#13
Още съм с старата турбина. Из4истях я и и смених една втулка и работи супер. И не гълта масло ве4е. Ремонта ми излезе 2,50 лв. просто цената на втулката. Незнам защо за ремонт на турбина искат 1000лв в сервизите. След по4истването направо лети няма нищо общо с преди. Уестгейта беше блокирал толкова беше зле малко вд 40 му дойде идеално. За спортен филтър мисля ама май няма да има смисъл.
Reply

#14
От каде земате сигнал за такива уреди.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.
Reply

#15
aleks12345 Wrote:Още съм с старата турбина. Из4истях я и и смених една втулка и работи супер. И не гълта масло ве4е. Ремонта ми излезе 2,50 лв. просто цената на втулката. Незнам защо за ремонт на турбина искат 1000лв в сервизите. След по4истването направо лети няма нищо общо с преди. Уестгейта беше блокирал толкова беше зле малко вд 40 му дойде идеално. За спортен филтър мисля ама май няма да има смисъл.

Надявам се си маркирал положението на компресорната перка спрямо вала, и си я сложил по същия начин.
Щото иначе ако загуби баланс може да сменяш цялото турбо много скоро. Та за това вземат по 1000 лв. и защото
можеш да разчиташ на някаква гаранция после ако нещо се о...е. Макар че тук, във Варна за тази операция вземат
по 400 лв.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#16
vin_d Wrote:От каде земате сигнал за такива уреди.
"Сигнала" за уреда е налягане на въздуха в колектора. Един маркуч и си готов. А уреда си е един прост китайски манометър.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#17
aleks12345 Wrote:Още съм с старата турбина. Из4истях я и и смених една втулка и работи супер. И не гълта масло ве4е. Ремонта ми излезе 2,50 лв. просто цената на втулката. Незнам защо за ремонт на турбина искат 1000лв в сервизите. След по4истването направо лети няма нищо общо с преди. Уестгейта беше блокирал толкова беше зле малко вд 40 му дойде идеално. За спортен филтър мисля ама май няма да има смисъл.
Какво му чисти на турбото и от къде я взе тази втулка?

Volvo V40 1.9tdi 97г.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)