Posts: 1,446
Threads: 65
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Значи системата е следната, първоначално изчиташ грешките на модула за еърбега. И в зависимост от удара имаш два варианта - ако е бил слаб - всичко е ок, модула само ще се оплаква че му го няма еърбега и просто при инсталиране на "новия" ще трябва да се изчистят грешките и всичко е ок. Ако удара обаче е бил "по-"сериозен е възможно и модула за управлението на еърбеците да е дал фира. При него реално при силен удар може да се прецака акселероментъра. Както и да е, в такива случай се подменя целия модул. Това се хваща ако модула избичи грешка 1-1-2 или 1-1-0 (това трябва да се провери!!! не съм сигурен, дали точно това бяха кодовете). Вече за самия еърбег. По ВИДА го дават, че ако е сработил бег-а трябва да се подмени и кабела който е на една макаричка зад волана. Това се налага поради това, че когато изгърми бега, озад газ-генератора се нагрява до много висока температура и се топи буксата на кабела. Реално буксата може и да не е стопена, но за-по сигурно е добре да се подмени и това, не е сложно - просто трябва да се свали волана. А пък да се рискува, че буксата на външен вид си е ОК пък да се окаже нещо не-наред - няма смисъл.