The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Високи обороти при загрял двигател

#1
Здравейте колеги. Имам следния проблем: когато двигателя е студен държи нормални обороти(някаде 800-900) и когато загрее вдига на 1200-1300 там някаде. Т.е. ефекта е обратен... не ги сваля, а ги вдига като загрее. Някой да има идея от какво може да е това? Дали нещо не е обърнато някаде? Автоматичния смукач не го знам дали не е на букса и да е обърната...
Ако някой се сети нещо да каже 8)
Reply

#2
мерси много!!! Всички ми бяхте много полезни
Без вас нямаше да се справя с проблема
Reply

#3
Такааам, първо, за да ти помогне някой, трябва да споделиш, какъв ти е мотора. Второ, 800-900 оборота не са нормални, нито при студен ДВГ, нито при топъл. Тъй нареченият "смукач" е на 1200 оборота, които плавно намаляват със загряването на ДВГ до 750, при топъл агрегат. Това го говоря за 2.0 140к.с. 98г. , но горната граница май е еднаква при всичките. Най-често срещан проблем е клапана за празният ход, като куплунгът му не може да се обърне, освен ако не си много настоятелен и не направиш известни механички интервенции. Друг възможен проблем е температурния датчик за въздуха или за охладителната течност. Възможно е да имаш измекнато или скъсано вакуумно маркуче, нещо по ТПС-а...много неща са навързани при управлението на двигателя...та чак до компа.
До колкото разбирам си се справил с проблема и вече можеш да споделиш, какъв е бил, защото това твоето действително е рядко срещано явление.
Reply

#4
Е,да вярно че не казан какъв е двигателя,обаче на всичките е един и същ принципа на смукача или квото е там.(става въпрос за рено двигателите)
Моя е 2.0 140 97,обаче от повече от година двигатела е на дуга кола.
Понеже си ударих S40-ката (не е тва на снимката) и си сложих двигатела на японско купе.
Та от удара се е завартяло малко една клапа (според мен е електромагнитна клапа а може и да има друго наиминование(прословутия смукач)) и от завъртането се изкривило плъзгача и беше заял. И от там идваше целия проблем.От самосебеси няма как да се резвали клапата,но все пак,това е като застанете пред колата и се пада пред дроселовата клапа.
А за оборотите си ги глася при загрял двигател как ме устроива,а то си ги прави когато е студен.И,да знам че на Волвата даржи около 750,но до 900 са нормални на всяка кола.
Reply

#5
Ами това електромагнитното е клапана за празния ход, в една др тема съм пуснал схема и принцип на действие. Иначе за смукача, като цяло ДВГ пали като впръскват всички дюзи едновременно (тука нямаш 5-та дюза, като при някой др двигатели) и след известно време преминава към секвенциално впръскване. Докато е на "смукач" качеството на сместа се определя от времето за впръскване на дюзите и от клапана за празния ход Wink
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)