The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
blow off клапан

#1
искам да си сложа такъв клапан. Имам един който изпуска въздха в атмосферата оба4е не знам как да го свържа на D24TIC. Някои да знае как става.
Reply

#2
Че ти имаш ли дроселова клапа на дизела, че си тръгнал blow off клапан да слагаш. Твоят случай ми звучи, като онзи лаф за клошаря, който си намерил едно копче и му останало само един балтон да си прикачи към него. Карай си колата и си свиркай, а ако си решил да я трошиш, първо вземи попрочети малко литература, а недей да чакаш някой да те информира наготово. Мисълта ми е най-малкото да си направиш труда да напишеш в Гугъл "BLOW OFF", да изчетеш всичко, което намериш там по въпроса и тогава, ако нещо не ти е ясно - да започнеш с въпросите, въпреки че ако си изчел достатъчно странички по темата, ще си се ограмотил толкова, че едва ли в този форум ще се намери някой който да знае повече от теб за blow off клапаните.

Ако наистина искаш да направиш нещо, първо ти трябва поне минимално количество знания. Другото ще си дойде от самосебе си, стига наистина да имаш желание, а не просто ей така да си разтягаш разни локуми по форума за blow off клапани, манометри за турбото и тем подобни. Ако е така, то си монтирай въпросния клапан някъде на видно място под капака и започни да разправяш наляво и надясно, че си имаш BLOW OFF клапан.
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#3
aleks12345 Wrote:искам да си сложа такъв клапан. Имам един който изпуска въздха в атмосферата оба4е не знам как да го свържа на D24TIC. Някои да знае как става.

Дизела има клапан срещу свръхналягане на колектора. И тъй като дизелите нямат дроселова клапа блоуоф клапана е безмислен - просто няма да работи както ти се иска.
А на бензинова девятка или седмица пак не става, и сега ще обясня защо.
Първо те имат CBV- (compressor bypass valve), вместо blow-off, което върши същата работа само че не изпуска
шумно в атмосферата излишния въздух, а го рециркулира обратно към входа на компресора.
И второ. Ако махнеш байпасния клапан и сложиш блоу-оф ще объркаш горивната система . Като сменяш скорости колата ще се дави или даже ще гасне. Това е защото дебитомера е измерил някакъв въздух и компютъра го е взел предвид и е сметнал колко гориво да дозира за толкова въздух. Обаче клапана изпуска част от този въздух и сместта за момент става много богата и мотора се задавя.

Има един вариант обаче не е препоръчителен. Дебитомера се премества на маркуча след интеркулера. Блоуофа се слага на този преди. Недостатъците са че всички горещи маслени пари (че и масло даже) влизат в дебитомера и го скапват преждевременно. А той е доста скъп и в тези коли един от най-важните датчици. Другото е че като си е на мястото през него въздуха минава само в едната посока. Докато във втория случай е подложен ту на вакуум, ту на налягане и то на резки, ударни смени. Което много лесно може да разкъса тънките метални нишки в него.
И пак - заради удоволствието да чуваш блоуофа (по-точно да го чуват другите, защото той в колата почти не се чува)
рискуваш да сменяш дебитомер и да си опушиш ламбда сондата преждевременно. Освен че ще се дави колата,
ако това можеш да го преживееш.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#4
да про4етох малко форуми и видях 4е няма никакъв смисъл от това.
Reply

#5
Владо, човека говори за D24TIC, какъв дебитомер, какъв компютър, и така нататък прочие обяснения за байпаси и размишления за обедняване на смеси и т.н....нещо не разбирам!
Reply

#6
mevdo Wrote:Владо, човека говори за D24TIC, какъв дебитомер, какъв компютър, и така нататък прочие обяснения за байпаси и размишления за обедняване на смеси и т.н....нещо не разбирам!

Не четеш внимателно значи Smile В първите две изречения съм казал защо турбодизела не може. А и Moxy по-горе също.

А за бензинките обяснението е също на място. Темата е за блоу-оф клапан, (любим на много райсъри),
но който НЕ СТАВА на коли с дебитомер. Тези горивни системи които работят с
MAP сензор + температурен датчик в колектора за да изчислят количеството въздух,
могат да използват такъв клапан, защото мерят налягането и температурата във всмукателния колектор.
Каквото изпуснеш преди него им е все едно. Тези с дебитомер - не, защото мерят обема на входа, преди турбината.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#7
mevdo Wrote:Владо, човека говори за D24TIC, какъв дебитомер, какъв компютър, и така нататък прочие обяснения за байпаси и размишления за обедняване на смеси и т.н....нещо не разбирам!

Той Владо май отлично знае, че става въпрос за D24TIC, но е решил просто да напише нещо по въпроса за Blow off клапаните, за да има поне някакъв смисъл от присъствието на тази тема тук. А авторът на темата май също е разбрал каквото го е интересувало, така че всичко си е TIP-TOP.
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#8
А, като гледам той вече ме е изпреварил с отговора си
There's someone in my head but it's not me...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)