The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Сама покачва обороти ???

#21
Тая джаджа , дето е снимана в линковете дето са ги дали колегите по- горе я няма по дизеловите мотори. Това е т.нар стъпков мотор, който регулира оборотите на празен ход на БЕНЗИНОВИТЕ двигатели. При дизелите има друг клапан, който най- често се намира върху горивната помпа. Електрически е.
Reply

#22
nickv, направо ме стресира!
milenhr, приятелю, къде се намира това на моя двигател?
vin_d, би ли ни казал за "тайнствения" майстор в Добрич? И снимките ги чакам с нетърпение!
Reply

#23
ivailo v40 Wrote:vin_d, би ли ни казал за "тайнствения" майстор в Добрич? И снимките ги чакам с нетърпение!


Ами ше напиша всико ко ми е писал и казал,но малко по-нататъка сеа друго разбрах за нашия общ проблем.
Сеа се връщам от малка диагностика при приятел, одитах за друго за темературата на антифриза.Както седи на средата стрелката на охлажд.течност и след малко покарване в жегите наскоро и по-крастовищата стрелката забива на МАХ и даже светва червената контролна светлина че е топла.Карахме я с закачен комп.стрелката мърдаше малко като обортомер, направо останах искоран още повече.Пък по-параметри показващи на компа пиеше 79 градуса.а стрелката забива и слиза.Требва да смена датчика.Ако има от каде да го зема утре ше го смена.

Та мисълта ми беше за проблема с покачването на оборотите.Закача ми компа и ми изписва като грешка клапан празен ход,който правил това проблемче.Купували наскоро В40 1.9тди 90кс.за негов приятел и кат го закачили на диагностиката също тва изписало.Но още не съм се срещал с собственика за да обсъдим прави ли го тва.
Ще ви държа в течение.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.
Reply

#24
Смених неска датчика тръгнах да направим един тест тук към нашите хижи /полвината от трасето който минах до преди година беше кръг от планинско рали/. и всичко е ок с охлаждащата течност и стрелката.

Та спирахме на 3 места да погледна за ниво на антифриза,течове или неща забравени от мен.Но ми направи това покачване на оборотите 2 пъти.За няма и 2 месеца не съм я чул да става така освен като я купувах.

Човека от Добрич каза,че го прави това щото вкарва въздух в системата.Има един клапан за турбото той е с две платна вътре и ако се просмуче едното и постоянно набива по малко въздух от там има един регулатор на предварението и още някой глупости и от там за кратко по голямо предварение и повишение на оборотите.Ако проблема не се отстрани и продължи ще почне трудно палене.А за тва се сменя външното платно на този клапан като се зема мамбрана от руска подкачваща помпа и се одрязва понеже оригинално нема от каде да се намери.Слагаш и караш.Но тва всичко е за помпа Лукас за Бош трябва да е на друго място клапана.


Ето и файла, а това цялото инфо /предавам ви го както ми го каза/ е от "човека жител на Добрич" който беше така добър да ми обясни на мен припряния гайкаджия.Тез дни мисля да го отворя и да видя дали е така.

Весели празници.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.
Reply

#25
Огромно благодаря!
В интерес на истината, сега когато е топло времето, колата не ми е правила проблем, дори и при яко гонене. Пали си нормално, държи се нормално.
Пиши как се развиват нещата при теб. Ако имаш възможност, направи снимки на ремонтния процес и ги качи, ще са от голяма помощ.
Още веднъж, благодаря сърдечно!
Reply

#26
Здр.колеги не съм правил нищо още по-проблема ни но таз седмица се мятам.Малко карам и явно с моито шофиране се заглушава тва проблемче, но днес ми го направи.Казаха ми да почистя и пръсна всички букси с контактен спреи който са около помпата и клапаните.Направих го и проблема си остана пак.Ще сложа и прозрачно маркуче след филтара до помпата понеже ми обясниха че м/е и от там да се получава тва лавиране на оборотите.


Колега ivailo v40 при теб като вдигне оборотите чува ли се едно стрясакащо истракване,изчукване за около 1-2 сек. преди да се нормализират.Изпушва ли повече от нормалното в същото време.И имаш ли прозрачно маркуче след филтара забелязвал ли си дали прави балончета по-него.

А и по-запознатите каде се намира тоз клапан празен ход дето ми изписва като грешка.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.
Reply

#27
Колеги аз досега бензинова кола съм имал но пък подобен проблем съм наблюдавал на Модео ТДИ, и една Б4 ТДИ, та и при двата модела диагнозата беше въздух в навтовите магистрали. Съвета ми е да си провирите горивните филтри където се свързва дали от там не смуче въздух. Мондеото смучеше въздух от клапана за обезвъздушаване изчуряли платна. Надявам се че съм помогнал Big Grin поздрави
Reply

#28
vin_d Wrote:Колега ivailo v40 при теб като вдигне оборотите чува ли се едно стрясакащо истракване,изчукване за около 1-2 сек. преди да се нормализират.Изпушва ли повече от нормалното в същото време.И имаш ли прозрачно маркуче след филтара забелязвал ли си дали прави балончета по-него.

А и по-запознатите каде се намира тоз клапан празен ход дето ми изписва като грешка.

От момента, в който започнах да пиша за проблема, до днес ми го е правила само веднъж и то не вдига повече от 1200 оборота. Изтракване не се чува. Нормализират се от самосебе си или като включа на първа скорост и създам съпротивление, отпускайки педала на съединителя. Пушек не съм забелязал, а за маркучето незнам кое е и дали го имам. За клапана също нищо незнам. Това което ми направи впечатление е че въздуховодите към интерколера са се износили - загубили са еластичност, а този към вакуум EGR (на колекторите)направо се е деформирал и ми изглежда омазнен. Още една джаджа, която незнам как се казва отпред на двигателя също е омазнена отгоре.
Все още чакам помощ от вещите в областта. Благодаря ви!
Reply

#29
Здравейте.
Моя проблем с опорот.май се оправи за сега.
След доста каране зе да пуши и да тресе мотора доста.Точих нафта през подкачв.помпа слагах нова на ЕКО пак пуши ма по-малко.Извесно време без кола после дойде авер с комп хакер по коли показа каде точно е джачката,каза ми обаче кви омове требва да покаже този мрасник и така докато си тръгне.После зех инстументариума развих го издухах мерих зле седа тука там в едно торбе и пак при него да видим дали може да го смени с негой здрав.Чаках седм.2ве, отивам зор било да се вземе тук от едни шайки и така аз ядосан щото разбрах каде и за колко м/е да си го намера тоз клапан празен ход.Но за всеки случай се прибрах до нас да го ръгна пак в помпата да видим дали ше се е оправил от слънце а у кадето са го разкарвали и за мой касмет стана, дрънна запали и сеа близо месец нема грижи в града,само не съм я напъвал извън града да я държа както треба и да я остава да поработи дали нема да се появи пак покачването на оборота.
Та хора ако прави ядове некой електрика по колата 1во на компа суши се джачката хубаво и слагаш, ако не стане тогаз със нова подменяш.
Дано съм ви и аз от помощ а и тук имаме неколко волвара тук в града само суперлативи за тех и най-вече на бат Стефан от София монтюрче.Сеа да се надеваме да моа да си намера ключ за палене ефтин се пак за В 40
Лека на всички.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)