The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Второ национално състезание за издържливост на ретро и класи

#1
Уважаеми колеги ,
извинявам се за закъснението , но днес имам възможност да се поправя като Ви поканя на Второто състезание за издържливост на ретро автомобили -Калояново 2010...пускам Ви програмата...ако има нещо ...питайте..Поздрави и успех :wink:

Уважаеми колеги,
Пускам регламента за състезанието,може да има малки корекций от нас организаторите,за което ще бъдете информирани навреме
1.Обща организация
Състезанието се организира от инж.Иван Славов,председател на Старозагорски Автомобилен клуб Ретро,Гео Славов,Владимир Димитров.
2.Място:Автомобилна писта "Дракон" край село Калояново,област Пловдив.
Дата 18 Април 2010г.
3.Програма на състезанието:
-Дата на откриване на записванията 24 Февруари 2010,дата на закриване на записванията: 18 Април 2010 г. Непосредствено преди старта.
-Дата и място на Административния и Технически преглед:18 Април 2010 г.-Неделя ,писта "Дракон" от 9.00 ч.
Административната проверка контролира наличността на свидетелство за управление на МПС,платена такса за участие.По време на Техническия преглед се проверяват преди всичко средствата за сигурност: изправност на спирачките,сигурно закрепване на акумулатора и клемите към него,наличност на изправен пожарогасителв купето на автомобила,действащи фарове,мигачи,габарити,стопове,странични огледала.
Интервал в който записалите се могат правят свободни тренировки и квалификация за стартова позиция 9:00-12:00ч.
-Обявяване на финалния списък с всички състезатели записали се за участие.
Автомобилите ще бъдат разделени в два класа:
1.Производство до 1980 г.
2.Производство до 1985 г.
При наличие на голям брой участници, ще бъдат сформирани и подкласове,според кубатура , до и над 1600 кубически сантиметра.
4.Изисквания към екипажите:Всеки екипаж трябва да бъде съставен от не по малко от двама и не повече от трима пилоти.Всеки от тях управлява автомобила по време на състезанието самостоятелно , без навигатор.Интервалът между две смени трябва да бъде максимум 20 минути , или 3 смени за сесия.
5.Изисквания към автомобилите: До старт ще бъдат допускани автомобили чиито модел е започнал производство преди 1980 г.(пример:ако модела се произвежда в периода 1978-1985 г. а конкретния автомобил е произвевден през 1985 г. , то той ще бъде допуснат до участие).Същото се отнася и за автомобилите произведени след 1980 до 1985 г.
Автомобилите трябва да покриват изискванията за сигурност съгласно протокола на Техническата комисия , всеки автомобил МОЖЕ да бъде с модифициран или подменен агрегат, окачване, трансмисия и спирачки.
6.Протичане на състезанието
Състезанието за издържливост на ретро автомобили се състои в едночасова надпревара,като победител е този екипаж, който направи най-много обиколки за определеното време.Поради съображения за сигурност автомобилите ще бъдат разделени в 2 групи.Старта няма да бъде от стартова решетка, а ще бъде летяш.Реда по който автомобилите ще бъдат наредени зад колата за сигурност ще бъде определен от квалификационните обиколки направени от състезателите преди състезанието.
На всеки автомобил ще бъде поставен транспондер,който отчита всяко преминаване на старт-финалната линия, с което се отчита броя на изминатите обиколки.
Финала се дава от съдия чрез кариран флаг.
Всеки отбор ще има определено място в сервизния парк,където ще има личен бокс в който ще могат да се извършват смяната на пилотите, смяна на гуми , дозареждане с гориво , и евентуално отстраняване на проблеми с автомобила.
При движение по пистата състезателите нямат право на безпричинно спиране.
Предприемащия изпреварване е длъжен да предприеме всички мерки за безопастност.
При агресивно или опасно пилотиране от страна водач, той може да бъде изключен от състезанието по преценка на организаторите или Директора на състезанието.
При излизане на кола за сигурност, състезателите нямат право на изпреварвания и са длъжни да намалят скоростта на движение.
Абсолютно забранена е консумацията на какъвто и да е алкохол, наркотични вещества и транквиланти от страна на пилотите преди и по време на състезанието. Организаторите си запазват правата за промяна в регламента с цел гарантиране на безопастността и коректното протичане на надпреварата.

Такса за участие
до 1-ви Април 50 лв. на екипаж
от 1-ви Април да 17 Април -70 лв. на екипаж
Без предварителна заявка на място 90 лв.
За информация по начина на заплащане тел. 0887 24 37 47
0889 83 11 64

за допълнителна информация и всичко свързано със състезанието : 0887 24 37 47 Гео Славов
0889 83 11 64 Влади Димитров

Поздрави и успех на всички участници
Reply

#2
Само да попитам ;
Може ли дизели да участват.
И не ми стана ясно в кой лкас мога да участвам при положение че моя автомобил е 82 година
а се е произвеждал от 76 до 93 . Big Grin Мисля че влизам и в двата класа .
И евентуакно ако спечеля и двете награди ли ще взема Big Grin Big Grin Big Grin .
Специално на мен ми хареса идеята за това състезание .
Надявам се и други клубари да проявят интерес. Smile Big Grin
Reply

#3
Идеята че си я бива си я бива. Но мисля че ако се стигне до там по скоро като зрител ще съм, а не участник.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#4
Stanchoni Wrote:като зрител ще съм, а не участник.

То и аз така :wink: ,ама наистина ми е интересно дали като колата е произведена 83г.(моето 240) ще може да вземе участие :roll:

Или пък със stvri да направим един екипаж Tongue
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Reply

#5
Kire, и на мен ми мина през ума идеята за екипаж, та сега се сещам че може даже отбор Волво да си направим - ще викна и Наско със 144-ката, набор 72-ри :wink: :mrgreen:.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#6
Става Станимире :wink: ,вече май заформихме отбора :wink:
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Reply

#7
Аз вече си намерих втори пилот, но малко ме притеснява каква ще е конкуренцията
и дали ще сформират клас дизел.
Иначе за съм твърдо решен да участвам. :ctf: :ctf2:
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#8
stvri Wrote:Само да попитам ;
Може ли дизели да участват.
И не ми стана ясно в кой лкас мога да участвам при положение че моя автомобил е 82 година
а се е произвеждал от 76 до 93 . Big Grin Мисля че влизам и в двата класа .
И евентуакно ако спечеля и двете награди ли ще взема Big Grin Big Grin Big Grin .
Специално на мен ми хареса идеята за това състезание .
Надявам се и други клубари да проявят интерес. Smile Big Grin
Колега , Вие си преценете в кой клас да участвате, тези дни ще Ви пусна и заявките до момента.Поздрави 8)
Reply

#9
А клас дизел ще има ли,
или трябва да се подготвя за неравнопоставана битка срещу бензиновите двигатели . Smile
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#10
На 18.04.2010,няма да съм в България,Станчо.
Иначе бих отскочил до Пловдивско.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)