Posts: 2,357
Threads: 85
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Maлий, бахти промитите мозъци са тия :roll: Като влезне Audi ( или каквато и да е кола от Wagen групата) в сервиза чак се изумявам колко псувни съм научил за краткия ми житейски опит Ако Краси ги качи на SAAB-а ще си направят ритуална клада с кочините които карат :gib: :gib: :gib:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 911
Threads: 67
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
Поредното лапенце на 12-13 години на което баща му кара Ауди и за него няма друга кола :lol: :evil4: :violent1:
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Нека пишат каквото си искат за да излеят негативната си енергия. Ние не сме, като тях!!!!! Уважаваме си нашата марка, но не плюем по другите!!! Какво да се направи -манталитет :ctf: :ctf2:
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
А на мен лично ми хареса написаното на следващата страница :
"Здравейте колеги,
От доста време само чета форума, сега реших да драсна първия си пост. Притежател съм на автомобил Audi 80 B4 116hp и мога да кажа че това е един от любимите ми марки автомобили. Е не точно моделът, който притежавам, но ако имах възможност бих подкарал я някоя S2, я някоя RS2 или пък 200 Avant 2.2 turbo, да не говорим за Quattro Competition (нищо че е стара). Преди горе-доле 2 години се разходих до Германия и Холандия, хем за фън, хем да си взема нова колица на старо. Оглеждах се за Audi, но за съжаление моделите, които ми харесваха бяха на доста високи цени. Запознах се с един германец, който ме светна, че както VW, така и Ауди са на голяма почит особено в Германия и по запазените модели държат високи цени. По една случайност изпадна много запазен Saab 9-3 2.0 LPT (Low Presure Turbo) 154 hp и не се колебах да го закупя. Колата е закупена от първи собственик със сервизна книжка и фул екстри (кожа, подгряване на седалки, пълен ел. пакет + шибедах, борд компютър, климатроник, мултифункционален волан и тн.). Докарах си я на самоход и колкото повече я карах, толкова повече ме кефеше. Врътнах и едни 30 000 км без да имам никакви проблеми, като изключим прословутата запалителна касета (която си се сменя през около 100 000 км така или иначе) и зех та се заразих от същите бацили дето и колегата Rival боледува от тях. hilezh.gif Почнах да се интересувам аджеба вЕрно ли само с един ремап, кик на катализатор, спортен филтър-милтър и соленоид ще вдигна 70-80 коня. Сигурно вярно, не съм я качвал на дино все още, но е факт че колата почна да върви двойно на преди. Преди интервенцията турбината пълнеше на 0,6 bar, след тежкото ми заболяване на 1,4 bar. Карам я така вече 20 000 km и да чукна на дърво не съм имал никви ядове. Софта е Maptun Stage 3, напълно "оригинален". flipoff.gif Не казвам че е станала егати яката бегачка, обаче имам достатъчно power, за да мога да се саревновавам с автомобили от ранга на A6 3.0 tdi, BMW 530d, S 320 cdi и тн. Не че са кой знае колко вървежни, обаче шофьорите им придобиват едно доста странно изражение, когато някой невзрачен Saab (моя на външен вид не е нищо особено) им държи на темпото известно време, пък после вземе че ги задмине. Идеята ми в случая не е да рацерствам, ами да споделя еуфорията от ефекта на тунинга, която колкото и да е странно още ме държи и провокира дебилната ми усмивчица в диапозона между 3000 и 5000 rpm. Ето това е нещо общо, което свързва двата форума. Доколкото съм изчел форума и тук има същите индивиди. Друго общо е, че както Saab използват Low Presure Turbo, така и Audi. Мисля че 1.8 Т 150 hp е точно такъв двигател. И двете марки имат традиции в разработването на бензинови турбо двигатели, и двете марки са предназначени към сегмента на платежоспособните клиенти.
От край време ми прави впечетление, че в България винаги се делиме. Дали заради времето и обстоятелствата, които ни притискат или поради някаква друга причина все ще сме на червени и сини, Левски и ЦСКА, бензин и дизел, пианици и наркомани, а сега на форуми и форуми. Аз пък имам друго виждане по въпроса. Смятам че имаме достатъчно неща, които ни свързват, което е много по-важно от това да седнеме да се плюеме. Просто мисля позитивно и се надявам че сме достатъчно широкоскроени, за да си пием бирата заедно и да си разтягаме дружески локуми respekt.gif , без обстановката да е връждебна.
Поздравявам всички ви - за мен съществуват автомобилните фенове, а не яростните привърженици на определена марка!
И не забравяйте, че бензина в кръвта е даденост, която не зависи от автомобилната ни принадлежност! wink.gif "
Не че нещо ама и аз си мисля че нищо не ни пречи да си пием заедно бирата...
:occasion5:
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
|