The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Избор Между S60 или S80 бензин или дизел

#1
Здравейте на всички от доста време съм регистриран във форума исках преди 3-4 годинки да си взимам Волво но поради финансови обстоятлства не можах а и не ми допадаха моделите 92-98 год.
Качих се на Хонда Сивик седан 1994 3 години ми служи вярно . КАто си я вземах не мислех за комфорт и возия но сега смятам да я давам на сестра ми и се замислям около �����������������S60 или S80 .Имам около 10-11000 лева за кола 2000година или нагоре
Понеже карам доста около 50 000 на година се интересувам кои двигатели са най добри смисъл от дизела и от бензина
Ако ще е бензин непременно ще сложа ГАЗ търпи ли ДВГто газ ? С хондата съм нямам никакви проблеми на ГАЗ ..Ако можете да ми кажете и какъв разход дава горе долу бензиновите и дизеловите мотори ... Имат ли слаби места а бе с една дума какво да гледам .... при покупка .Знам че сигурно е писано много но с извинение към администраторите трудно се ориентирам няма отделен подфорум С80 или С60 .Благодаря ви предварително ....И на последно място кой произвежда ДВГто мисля че не са Волво ...
Reply

#2
Аз имам Ес80 (от 6 месеца) 2,4 бензин 140 коня, на почти 260 хил км, модел 2001. Мисля, че моят двигател си е разработка Волво.
Като реших, че искам Волво, изборът ми беше твърдо Ес60, поради причината, че съм на 20 години, а и исках кола, а не "кораб" Big Grin Намерих си 60-ка, но в денят в който реших да я платя, беше продадена преди 5-6 часа. Случайно попаднах на моята 80-ка същият ден в немското мобиле и на следващият ден направо отидох, качих се и много ми хареса, направо забравих за 60-ката. Покарах я, возията е уникална, двигателят въпреки километрите си дърпа доволно (имайки в предвид, че това не е бегачка, нито пък имам амбициите с такава кола да се бягам по улиците). Вътре салонът е с много добър дизайн, място около тебе - колкото искаш,повечето са с кожа (моята е черна и не си личи като се нацапа, но изисква редовно мазане с кремчета)... просто казчано мн готина кола :!: :!: :!:
Съветът ми е да скачаш на някоя запазена 80-ка (то си личи отвсякъде какъв е бил предишният собственик-първо гледаш волан, педали сaлон, и след това външно, двигетел и маркучи, има ли нацапано, течове, ауспухът мазен ли е, ако да бягаш надалече и така...) и да не се замисляш, защото с хубавото бързо се свиква. Километрите въобще да не те притесняват,защото никога не знаеш какви са реалните, освен ако няма пълна сервизна история във Волво сервиз... За слаби места не знам да ти кажа честно (не че няма Cry ).
От друга страна ако искаш по-лека и маневрена кола, това безспорно е ес60, но като разход и поддръжка е 1 към 1 с 80-ката.
Моята дава комбиниран разход към 8-9 на 100, като аз не я дупя и да я вкарвам в "лютеницата" (повече от 4,8-9хил об/мин не съм и качвал). Вътрящият момент е доста добър и постоянен, като за без турбо. Поддръжката е малко солена, маслата също, но все пак това е висок клас, а не Опел Корса :mrgreen: Мнение за дизеляците нямам, но 5 цилиндъра 20 клапана, лично на мен ми допада и си е сериозен двигател.
Дано съм ти бил полезен и успех с изборът :occasion5:
2001 S80
Reply

#3
Колега, ще ти споделя двегодишен опит от С60, 2,4Д, 163 кс. Взех я нова от МП и за цена на части и консумативи все още нямам опит, но като возия и разход на гориво за 35000 км вече - имам наблюдение. В интерес на истината машината не е от най - маневрените, но с това се свиква - от София съм и винаги намирам място за паркиране, макар и с маневра повече. От 2000 година дизелите са разработка на Волво и мога да ти кажа, че мощността на колата е повече от достатъчна. Разхода на гориво извънградско /доколкото видях ти имаш голям пробег/ е около 5,5 - 6,5 л/100, дори зимно време с багажник за ски не е надвишавал 9/100 при средна скорост над 120 км/ч. В града разхода ми е 9,5 - 10 л/100 км, което за този автомобил в "спокойните" софийски улици и задръствания го приемам за нормален. Сменил съм накладки , масло и филтри, като цените им не са много по-различни от цените за В40ТД.
С бензинови подобни машинки от 4 години нямам допирни точки, не мога да кажа нищо за АГУ за тези модели. Предишното ми Волво 440 беше с подобно устройство и това, което икономисах от гориво, го дадох в сервизите за ремонт. В крайна сметка ти избираш кола, знаеш какво ти трябва и дано съм бил полезен с информация.
Успех с избора ти.
Reply

#4
Не отричам че дизела е добър мотор но ще ми идва малко в Разход с тая нафта а и няма от къде да взимам по тънко.
2 конкретни въпроса каква е разликата между 2.4 140 коня � 2.4 170 коня ��� � ��кой е по добрия ?
Друягият е този мотор 2.4 Би Фуел да не би да е с фабрично газово ?
Reply

#5
Нещо не схванах как ще ти дойде повече в Разход нафтата!? Той колегата ти го каза, че със 163 кс двигател колата гори 5,5-6/100км, а с бензиновата под 10-11/100 няма да слезеш /извънградско/. А за градско каране, особено зимно време под 15-16/100км забрави. Освен това ако не знаеш , дизелът е по-евтин и от най- евтиният бензин.
Reply

#6
milenhr Wrote:Нещо не схванах как ще ти дойде повече в Разход нафтата!? Той колегата ти го каза, че със 163 кс двигател колата гори 5,5-6/100км, а с бензиновата под 10-11/100 няма да слезеш /извънградско/. А за градско каране, особено зимно време под 15-16/100км забрави. Освен това ако не знаеш , дизелът е по-евтин и от най- евтиният бензин.
Да направо кажете на човека, че по-добре да си купи кола с реактивен двигател, за да му е по-икономична от бензиновата.... Извънградко, ама истинско извънградко, от северна Германия до София, разход по борд комп(а и по касови бележки) ми даде 7.4 със скорост не по-малко от 120 и не повече от 150. В Сърбия се отпуснах малко 170-80, но на фона на тия 2500км едни 100км настъпване не оказват кой знае какво влияние. За градското няма спор, че под 10 не може да падне, но все пак колата е голяма и е 5 цилиндъра :!:

Разликата между 140 и 170 коня, не знам точно каква е, НО 170те коня се развиват 6-6100 об/мин което е червена зона, докато 140те са към 4-5000об. Разлика във въртящият момент почти няма. => аз предпочетох 140, защото не е толкова форсиран и би трябвало да изтрае по-дълго :mrgreen:
Би-фюъл е с фабрични газови инжектори и е тарикатска работа - кеф ти бензин, кеф ти газ и то фабрична. Но лично мен ме е малко страх от газта, така че предпочетох обикновен бензин.
2001 S80
Reply

#7
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...567#p26369

Поразгледай това , мисля че ще ти е от полза. ::beer::
Reply

#8
�Благодаря за мненията .Тази тема е я знам от години.Мисълта ми беше какво да гледам специфично при волвата къде са им слабите места .Относно бензин или дизел очаквам разход на газ дори и при автоматик 14-15 газ градско Бургас и извън градско 120-140 не по магистрала и 160-180 на магистралата към 10-11 Газ това ме устройва и мисля че ще е такъв . Докато при дизела при скорост 160-180 ще гори поне 9 нафта което си е близо 20 лв а 11 литра газ са 12 лв .При 8 лева разлика за 100 км на 1000 са 80 на 10 000 са 800 а на 50 000 на година са 4500 Smile чиста математика
Reply

#9
Колега за разхода на С80 2.4 140кс .
Карам я само с випалър рейсинг под 15л градско и 13л извънградско не ми е давала .
Но съм с тежки гуми 235/55/17 може и това да е причината за по голям разход . :wink:
По добре късно, от колкото никога
VOLVO 142 CUPE 65kw 1980g.                                                                                           VOLVO 144 65kw 1970g.                                                                                                   VOLVO 855 T5R 211ks. 1996g
VOLVO 960 178ks 1996g.                                                                                                         VOLVO 855R за части.
VOLVO FOR LIFE
Reply

#10
ivaivalito Wrote:�Благодаря за мненията .Тази тема е я знам от години.Мисълта ми беше какво да гледам специфично при волвата къде са им слабите места .Относно бензин или дизел очаквам разход на газ дори и при автоматик 14-15 газ градско Бургас и извън градско 120-140 не по магистрала и 160-180 на магистралата към 10-11 Газ това ме устройва и мисля че ще е такъв . Докато при дизела при скорост 160-180 ще гори поне 9 нафта което си е близо 20 лв а 11 литра газ са 12 лв .При 8 лева разлика за 100 км на 1000 са 80 на 10 000 са 800 а на 50 000 на година са 4500 Smile чиста математика
Без да влизам в спорове, преди една година София - Хасково при средна скорост 152 км/ч разхода по борд компютър беше 7,3 литра. Колега, дизела е с 6 степенна скоростна кутия, докато бензиновите мисля, че са с пет. Все пак както казах избора си е твой, както и предпочитанията за вида двигател. Аз докато лично не пробвам, категорично не вярвам, че купе над 1600 кг при скоростите, които описваш ще харчи само 10 - 11 литра газ. Звучи ми като фантастика.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)