The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Странен проблем с перката???

#1
Колеги колата не е загряла и перката се включва без да спре?? Свалих два датчика от мотора и не спря,свалих релето дето е за перката то щрака ,но пак не спира Sad((( Незнам вече с какво да опитам???
Reply

#2
Ако ти е включен климатика перката работи постоянно, освен извън града където дебита на въздуха е достатъчен за охлаждане.
PASSAT B4 2.0
Reply

#3
Не не е включен ! Wink Един майстор ми каза да сменя датчика на радиатора ?? Вие какво ще кажете?


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#4
Здравей колега! Перката работи постоянно при откачена букса на датчика за температура на двигателя(не за таблото а за компа) или при повреден такъв. Незнам каква ти е колата, но на 460 1,8куб. е отпред на двигателя,в дясно(като застанеш пред двигателя) и търсиш букса с две кабелчета,можеш да го замериш :
при 0 градуса - 5800 ома
при 20 градуса - 2500 ома
при 80 градуса - 330 ома
Сежалявам, но незнам как да снимам екрана на компютъра :x
Volvo V40 - 96г., 2000 куб., 140hp на GPL, С4Н10-С12Н26 за алтернатива...
Reply

#5
Мерси колега а да те питам казаха ми че мое да е от датчика който бил на радиатора най- вероятно? Аз свалях този който ти казваш , но нямаше промяна Sad
Reply

#6
Проследи кабела на перката до къде стига - това ти е датчика(нейния си, явно при теб е отделен датчик) и му премери стойностите, същите са. Смени го ако не излизат стойностите, небитрябвало да струва повече от 10-15лв. Междудругото какава ти е колата,година, двигател...?
Volvo V40 - 96г., 2000 куб., 140hp на GPL, С4Н10-С12Н26 за алтернатива...
Reply

#7
И аз да питам каква е колата, иначе перката (поне при мен) се управлява от датчик, който е завит на радиатора, по посока на движението отляво. От него излизат 3 кабелчета. Всъщност излизат 2 и влиза едно. По единия (най вероятно червения и по-добел от другите) ти идва тока - там дори и откачен да куплунга ще имаш "+" дори и при угасен ДВГ. Все пак като угасиш колата перката може да продължи да върти докато охлади достатъчно.... Другите два кабела са управляващите за перката. Реално този датчик е температурен "прекъсвач" и когато температурата достигне еди си колко градуса (според мотора, затова не споменавам стойности, въпреки че са близки 3-4 градуса да имат разлика максимум) пуска тока идващ от червения кабел по един от другите два, като по този начин затваря веригата на перката и тя започва да се върти на 1-ва степен. Когато температурата се покачи още повече до еди колко си градуса, затваря другата верига и перката се върти по-яко - 2-рата степен. Би трябвало ако този датчик го откачиш (само куплунга де, защото ще ти изтече антифриза...) перката да престане да се върти, защото няма какво да я захрани ....
Имал съм проблем с този датчик но в обратния случай - не ми включваше перката. Смених 2 докато уцелия правилния, но за съжаление не мога да ти кажа марка и каталожен номер - беше отдавна. Струваше 18-19 лева нещо от сорта, но нямаше 20. Сменя се лесно, ако не броим това че трява да източиш охладителната течност и после да обезвъздушаваш (поне на тези коли ако всичко им е изрядно обезвъздушаването става отсамосебеси). И един съвет - свали го и върви в магазина със сваления защото има поне 2 разновидности за куплунга със едни и същи температурни стойности и резба за завиване към радиатора. Още нещо - смени си уплътнението с ново (моя датчик не му се полагаше ново уплътнение и си намерих от един магазин за АГУ гумичка с подходящ диаметър) и не натягай много защото резбата откъм радиатора е пластмасова - да не стане инфекция....
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#8
Quote:...откачен да куплунга ще имаш "+" дори и при угасен ДВГ. Все пак като угасиш колата перката може да продължи да върти докато охлади достатъчно.... Другите два кабела са управляващите за перката. Реално този датчик е температурен "прекъсвач" и когато температурата достигне еди си колко градуса (според мотора, затова не споменавам стойности, въпреки че са близки 3-4 градуса да имат разлика максимум) пуска тока идващ от червения кабел по един от другите два, като по този начин затваря веригата на перката и тя започва да се върти...
Браво градски Big Grin , по хубаво немога да го обясня :lol: айде днес от по-рано - НАЗДРАВЕ :partyman:
Volvo V40 - 96г., 2000 куб., 140hp на GPL, С4Н10-С12Н26 за алтернатива...
Reply

#9
Евалата на сички колеги които писаха в темата! Проблема се оказа, че в коата е нямало достатъчно аннтифриз и понеже е умна и е включвала перката на 75градуса за да не прегрее. Имах проблем с електрическата водна помпа от нея ми изтичаше антифриза цяла зима.. и сега си я разглобих и оправих и всичко е надер!А иначе модела е 460 турбо бодигарда Smile))
Поздрави и със здраве! Smile
Reply

#10
ххахаха, е не "защото е умна" а защото въпросния датчик остава на сухо и показанията му при това положение са такива.... както и да е - важното е, че си оправил проблема. ЧЕСТИТО
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)