The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Дойде време за смяна на маслото.Каква марка, откъде?

#1
Уважаеми колеги, вече направих кръгло 10 000 км. на моето С 40, от както го имам.Мисля да сменя вмаслото именно сега, а не да чакам да стигне препоръчителните 15 000 км.
Първо , защото колата е карана доста в задръстания.
Второ, защото карам доста бързо на дълъг път(ерго на високи обороти)
Трето, първата смяна на масл еше с Мобил 1 от един сервиз, но им нямам доверие.
Понеже още съм неопитен ВИ МОЛЯ ЗА СЪВЕТ ОТНОСНО МАРКА И ОТКЪДЕ ДА ГО КУПЯ.
НАИСТИНА ИСКАМ КАЧЕСТВЕНО МАСЛО.
Знам че Волво препоръчват Кастрол, но в България е бъкано с менте на тази марка.
Колебая се за ,,Биксол" на ОМВ.
Със сигурност обаче ще сложа пълна синтетика 5��Ве40.
Зная, че за моята кола идва тънко, защото е на доста годинки, но съм решил да я поглезя.
Колата ми е с 2,0 литровия двигател 140 к.с.

Много моля има ли колеги пробвали Политрон?Чета им сайта от месеци и , ако и 50% от това, което е написано е вярно то мисля, че си заслужава подобна инвестиция.
От друга страна ми се струва доста рекламно-бомбастична информацията?
Засега не ми свети ламапа ,,Сървис".
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#2
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.prospeed.bg/bg/products/1751/0" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.prospeed.bg/bg/products/1751/0</a><!-- m -->
Reply

#3
Maxijaz Wrote:http://www.prospeed.bg/bg/products/1751/0


Много благодаря Максиджаз! Smile
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#4
аз си карам двете коли с Яко и скоростните кутии са ми с яко ...Нямам опплаквания а да кажа харесва ми няма как Smile какво има да ми харесва...Не го гори...Работи добре ...вх500 10в40...
За лятото няма нужда 5в40...Пълната синтетика може би е по-добра защото би трябвало да е по стабилен вискозитета ,но незнам...Личното ми мнение е да сложиш Мобил пак ....
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#5
MaxBass Wrote:аз си карам двете коли с Яко и скоростните кутии са ми с яко ...Нямам опплаквания а да кажа харесва ми няма как Smile какво има да ми харесва...Не го гори...Работи добре ...вх500 10в40...
За лятото няма нужда 5в40...Пълната синтетика може би е по-добра защото би трябвало да е по стабилен вискозитета ,но незнам...Личното ми мнение е да сложиш Мобил пак ....

Бардал не е ли по-добре?
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#6
Аз пък съм доволен от ЕЛФ 10/40 Big Grin Big Grin Big Grin 5/40 е тънко масло за кола на тия километри и то за лятото...
Volvo V40 1,9d 2001 D4192T3
4 cylinders
146 hp / 4100 RPM
350 Nm/ 1660 RPM
1870 cu. cm
powered by PowerChip Germany

Рено Клио, Сеат Ибиса, Опел Тигра, Пежо 306 и....В40
Reply

#7
Аз си карам и двете колички с Коноко (,американско масло минерално водородно обогатено и 98% характеристика на синтетика.) доволен съм и ценичката му не е много висока около 15 кинта за литър :mrgreen: НО иначе тва е истината: СИНТЕТИКА
1.По-благоприятна вискозитетно-температурна характеристика.Това значи,че в целият температурен диапазон ,в който се използват,вискозитетът на маслото се променя по-слабо и вискозитетно температурната крива ще бъде по-полегата.
2.Много добри реологични свойства
3.По-голямо съпротивление срещу стареене на маслото
4.ПО-ДОБРИ МАЗИЛНИ КАЧЕСТВА
5.По-добри екологични показатели
6.По-големи възможности за използване в двигатели с намалено отвеждане на топлина
Намалява се износването върху триещите се части.По-добрата течливост на синтетичните масла позволява маслото много бързо да достигне до зоните на триене и по този начин да се намали "студеното"износване на двигателя.
НЯМА ПРЕЧКА ДА СЕ ИЗПОЛЗВАТ И В ПО-СТАРИ ДВИГАТЕЛИ ОСВЕН ПО-ГОЛЕМИЯТ РАЗХОД НА МАСЛО и от там "по-дълбокият джоб" .лако и нагаро образиването е много по-малко,каналите на буталните пръстени са по-чисти,по-малко отложения в маслените канали маслопроводи и т.н.Износването на двигателите е много по-малко в сравнение с минералните масла. :roll: :wink:
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#8
ЕЙ вярно и аз карах с елф Smile никви грижи...следващия път обаче май ще ходя на яко пълна синтетика....
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#9
Предния път ми бяха сипали някво Esso не ми харесваше.Сега си сипах Castrol Magnatec 10W40 има разлика мотора работи по-добре,за другия път пак Кастрол ще си сложа но може и 5W40.
Reply

#10
roadkill Wrote:Предния път ми бяха сипали някво Esso не ми харесваше.Сега си сипах Castrol Magnatec 10W40 има разлика мотора работи по-добре,за другия път пак Кастрол ще си сложа но може и 5W40.
Кастрол Немски в България не се внася от официялните вносители...Има някой хора внасят ,но из мрежата съвсем не е кастрола който познаваме...
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)