Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Здравейте имам въпросния автомобил с климатик.Интересува ме къде се намира филтъра за климатика.Според познати е или зад жабката или под предното стъкло (под чистачките).Ще съм благодарен, ако получа отговор и евнтуално от къде може да се закупи.Автомобила е Volvo460SE
92г. 102кс. 1.7 Рено двигател, пълна инжекция
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Здравейте имам въпросния автомобил с климатик.Интересува ме къде се намира филтъра за климатика.Според познати е или зад жабката или под предното стъкло (под чистачките).Ще съм благодарен, ако получа отговор и евнтуално от къде може да се закупи.Автомобила е Volvo460SE
92г. 102кс. 1.7 Рено двигател, пълна инжекция
Спокойно. Ziko!
Не се налага да правиш разходи за филтър, защото във Волво 4хх
НЯМА такъв!
[-X
Спокойно. Ziko!
Не се налага да правиш разходи за филтър, защото във Волво 4хх
НЯМА такъв!
[-X
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Благодаря за отговора
"Човек се учи докато е жив"
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Благодаря за отговора
"Човек се учи докато е жив"
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Не знам `що търсиш филтър, който GT1 Wrote:...във Волво 4хх
НЯМА такъв! , но предполагам, че имаш следния проблем: при изключването на климатика известно време въздуха, който влиза е с висока влажност и едва доловими "машинни" миризми. В User Manual-a, който admin-ите услужливо са оставили в секцията Файлов сървър пише, че това е нормално (случва се, защото се образува конденз на някои места...) и можеш да се бориш, като при вкл. климатик завъртиш ключа за топлото надясно от синята позиция за известно време - нямало страшно за климатика, той се самоизключва за някакъв интервал, който шведите са сметнали, че е достатъчен за изпаряването на кондензната влага :wink: И друго правило е, че трябва да спреш климатика 5-10 мин. преди да изключиш двигателя!
p.s. И да не мислиш, че това е проблем на VOLVO - всички коли с "конвенционален" климатик го имат! А на дизеловите като го пуснеш, ще трябва да се лишиш от няколко коня - не ми качва разхода с повече от половин кило, но мощността ми пада с около 20-30%, даже в началото много се излагах по кръстовищата, `щото оставях колата да ми угасне :oops:
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Не знам `що търсиш филтър, който GT1 Wrote:...във Волво 4хх
НЯМА такъв! , но предполагам, че имаш следния проблем: при изключването на климатика известно време въздуха, който влиза е с висока влажност и едва доловими "машинни" миризми. В User Manual-a, който admin-ите услужливо са оставили в секцията Файлов сървър пише, че това е нормално (случва се, защото се образува конденз на някои места...) и можеш да се бориш, като при вкл. климатик завъртиш ключа за топлото надясно от синята позиция за известно време - нямало страшно за климатика, той се самоизключва за някакъв интервал, който шведите са сметнали, че е достатъчен за изпаряването на кондензната влага :wink: И друго правило е, че трябва да спреш климатика 5-10 мин. преди да изключиш двигателя!
p.s. И да не мислиш, че това е проблем на VOLVO - всички коли с "конвенционален" климатик го имат! А на дизеловите като го пуснеш, ще трябва да се лишиш от няколко коня - не ми качва разхода с повече от половин кило, но мощността ми пада с около 20-30%, даже в началото много се излагах по кръстовищата, `щото оставях колата да ми угасне :oops:
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Posts: 938
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Watcher написа: "p.s. ... А на дизеловите като го пуснеш, ще трябва да се лишиш от няколко коня - не ми качва разхода с повече от половин кило, но мощността ми пада с около 20-30%, даже в началото много се излагах по кръстовищата, `щото оставях колата да ми угасне ..."
Аз си мислех, че само при мен е така - направо е като спънат кон на 1-ва и трябва да я вкарваш здраво в обороти. Какво да се прави още едно доказателство, че всяко удоволствие се заплаща. :lol:
Клубна карта № 0026
Пътят е труден за този, който не следва съдбата си!
-----------------
Volvo 460 GLE 1,9 TD 95 г.; Volvo S70 TDI 98г.; Seat Arosa 1.7 SDI 99 г.
Posts: 938
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Watcher написа: "p.s. ... А на дизеловите като го пуснеш, ще трябва да се лишиш от няколко коня - не ми качва разхода с повече от половин кило, но мощността ми пада с около 20-30%, даже в началото много се излагах по кръстовищата, `щото оставях колата да ми угасне ..."
Аз си мислех, че само при мен е така - направо е като спънат кон на 1-ва и трябва да я вкарваш здраво в обороти. Какво да се прави още едно доказателство, че всяко удоволствие се заплаща. :lol:
Клубна карта № 0026
Пътят е труден за този, който не следва съдбата си!
-----------------
Volvo 460 GLE 1,9 TD 95 г.; Volvo S70 TDI 98г.; Seat Arosa 1.7 SDI 99 г.
|