10-11-2006, 11:50 PM
Прав си, merck,
точно така се проверява съединител: на 3-та или 4-та, на ръчна, на крачна или подпряна, както казваш в бордюр, плавно съединителя и БЕЗ газ.
А за мокрото време... - лостовата система винаги претриса при превъртане.
Все пак вкарваш колелата в режим на пробуксуване, полуоските също - получава се различен въртящ момент = различна степен на вибрации от сцеплението на гумите с пътя, които се предават към скоростната кутия, респективно целия двигател и оттам към купето през тампоните.
А лостовата система е с най-дългото рамо и познай къде свършва това рамо > в дясната ти ръка (скоростния лост). Дълго рамо = на по осезаема степен на люлеене и по-бавно затихване на вибрациите, предадени от мотора като цяло.
Това се случва по принцип.
Представи си дълга въдичарска пръчка. И т.н.
Предполагам, че някой физик би го обяснил много по-сносно от мен. :-k
точно така се проверява съединител: на 3-та или 4-та, на ръчна, на крачна или подпряна, както казваш в бордюр, плавно съединителя и БЕЗ газ.
А за мокрото време... - лостовата система винаги претриса при превъртане.
Все пак вкарваш колелата в режим на пробуксуване, полуоските също - получава се различен въртящ момент = различна степен на вибрации от сцеплението на гумите с пътя, които се предават към скоростната кутия, респективно целия двигател и оттам към купето през тампоните.
А лостовата система е с най-дългото рамо и познай къде свършва това рамо > в дясната ти ръка (скоростния лост). Дълго рамо = на по осезаема степен на люлеене и по-бавно затихване на вибрациите, предадени от мотора като цяло.
Това се случва по принцип.
Представи си дълга въдичарска пръчка. И т.н.
Предполагам, че някой физик би го обяснил много по-сносно от мен. :-k