The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем - помогнете

#11
Прав си, merck,
точно така се проверява съединител: на 3-та или 4-та, на ръчна, на крачна или подпряна, както казваш в бордюр, плавно съединителя и БЕЗ газ.

А за мокрото време... - лостовата система винаги претриса при превъртане.
Все пак вкарваш колелата в режим на пробуксуване, полуоските също - получава се различен въртящ момент = различна степен на вибрации от сцеплението на гумите с пътя, които се предават към скоростната кутия, респективно целия двигател и оттам към купето през тампоните.
А лостовата система е с най-дългото рамо и познай къде свършва това рамо > в дясната ти ръка (скоростния лост). Дълго рамо = на по осезаема степен на люлеене и по-бавно затихване на вибрациите, предадени от мотора като цяло.
Това се случва по принцип.
Представи си дълга въдичарска пръчка. И т.н.
Предполагам, че някой физик би го обяснил много по-сносно от мен. :-k
Reply

#12
Прав си, merck,
точно така се проверява съединител: на 3-та или 4-та, на ръчна, на крачна или подпряна, както казваш в бордюр, плавно съединителя и БЕЗ газ.

А за мокрото време... - лостовата система винаги претриса при превъртане.
Все пак вкарваш колелата в режим на пробуксуване, полуоските също - получава се различен въртящ момент = различна степен на вибрации от сцеплението на гумите с пътя, които се предават към скоростната кутия, респективно целия двигател и оттам към купето през тампоните.
А лостовата система е с най-дългото рамо и познай къде свършва това рамо > в дясната ти ръка (скоростния лост). Дълго рамо = на по осезаема степен на люлеене и по-бавно затихване на вибрациите, предадени от мотора като цяло.
Това се случва по принцип.
Представи си дълга въдичарска пръчка. И т.н.
Предполагам, че някой физик би го обяснил много по-сносно от мен. :-k
Reply

#13
п.п.
Извода е: Ако са по-силнички вибрациите - провери си тампоните на двигателя и скоростите.
Два са отпред и един е отзад.
И още нещо: Загледай си лоста при рязко потегляне при нормални пътни условия дали се отклонява видимо напред или назад.
Ако се люлее (накланя) при газ-отнемане на газ, това е сигурен признак за тампон.
Дали да не помолим Иван - Майкъл Лерой за този експеримент и после да опише резултата тук?
:dontknow:
Reply

#14
п.п.
Извода е: Ако са по-силнички вибрациите - провери си тампоните на двигателя и скоростите.
Два са отпред и един е отзад.
И още нещо: Загледай си лоста при рязко потегляне при нормални пътни условия дали се отклонява видимо напред или назад.
Ако се люлее (накланя) при газ-отнемане на газ, това е сигурен признак за тампон.
Дали да не помолим Иван - Майкъл Лерой за този експеримент и после да опише резултата тук?
:dontknow:
Reply

#15
Не съм спец, но скромния ми опит показва, че щом има свирене - причините могат да се сведат до две: ремък или лагер. Ремъците свирят при други обстоятелства, така че остава да е лагер. Но пък проблема със скоростите насочва към съединител (сакън да е скоростна кутия :? ), в чието устройство има и лагер, който да свири. Така, че и според мен проблема е в съединителя - споко, не е чак толкова скъпо! (Поне частите, цената на ремонта варира от 50.0-100.0 до хххх.0 BGN)
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#16
Не съм спец, но скромния ми опит показва, че щом има свирене - причините могат да се сведат до две: ремък или лагер. Ремъците свирят при други обстоятелства, така че остава да е лагер. Но пък проблема със скоростите насочва към съединител (сакън да е скоростна кутия :? ), в чието устройство има и лагер, който да свири. Така, че и според мен проблема е в съединителя - споко, не е чак толкова скъпо! (Поне частите, цената на ремонта варира от 50.0-100.0 до хххх.0 BGN)
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#17
Колега това свирене се получава само когато ускоряваш,поддържаш скорост , а как е когато спираш с двигателя(питам защото такъв ефект се получава и при нарушена циментация на зъбно колело)
Reply

#18
Колега това свирене се получава само когато ускоряваш,поддържаш скорост , а как е когато спираш с двигателя(питам защото такъв ефект се получава и при нарушена циментация на зъбно колело)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)