The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Колеги, посъветвайте ме!

#1
Здравейте! Отдавна харесвам марката, но сега имам възможност да купя такъв. Става въпрос за една 460ка, с двигател 1.7 бензин, 90та година, която приятел ми дава много изгодно. Ясно ми е, че всеки автомобил си е отделна единица, но нека говорим обобщено за модела.
Въпросите ми са:
1. Какви са и слабите места на 460ката?
2. Доколко скъпа и е поддръжката, защото съм чувал, че са с двигатели и окачване на Рено.
3. Гние ли лесно, защото сега карам Опел и съм си напатил.
4. Наистина ли проблема с поувисналата задница се решава с допълнителен тампон на амортисьора, както прочетох някъде?
5. Някой има ли представа колко струва една бензинова помпа за тази машина, че май е за смяна?
Ако се сетите нещо друго важно за модела...
Ако ми отговорите и посъветвате ще ви бъда много благодарен!
Reply

#2
Здравей
Много зависи на колко пазен автомовил ще попаднеш.
Дали е пребоядисван и от кого.Иначе автомобилът няма склонност към гниене като опела.
Двигателя е на Рено, но подобрен. Има детайли който са осезаемо по скъпи от тия на Рено,но това да не те плаши -моторът е корав.
Внимавай все пак е 20 годишен автомовил и кой знае каква история може да ти разкаже.
За тампона не знам, бензиновата помпа е като на останалите автомобили около 90 лв
Ако е пълна инжекция важно е да е 3 бара.
Обърни внимание да не е прегряван, да не гори масло и да работи чисто - кормилната рейка създава ядове и части от окачването като всяко рено -
това нахвърлях набързо -не съм спец защото наблюденията са ми косвени.
Успех с избора - Ще се радвам ако влезеш в нашите редици! :wink:
Човек е толкова голям колкото големи са и мечтите му !
Не е важно колко години си живял а колко са били моментите когато ти е спирал дъха !
Reply

#3
Значи това с окачването и реното го забрави - нямат нищо общо. Окачването на 400 серията е изключително здраво!
Корозия би могло да има по веждите и в багажника, под стоповете, особено ако тече вода около тях (срещан проблем при 400, решава се със силикониране). Ако не е удряно, гредите и другите части на купето не страдат от корозия.
Моторът е с доста голям ресурс, стига да е експлоатиран разумно.
Бензиновата помпа може да е или електрическа (моноинжекцион или пълен инжекцион), или механична (карбуратор). В Евро07 има бензинови помпи, словенско производство, на много прилични цени.
Това с клекналата задница е заради пружините. Оправя се или с нови пружини или с подсилване на сегашните с още едни. Не съм чувал за подлагане на тампони.
Добре е да се види състоянието на кормилната рейка, да няма течове и странни шумове. Може да има тропане във външното каре на чупещия се волан, оправя се с рециклиране или подмяна (става и такова от Москвич Алеко с малко преработка)
Като цяло за 400 резервните части не са кой знае колко скъпи, така че не се притеснявай.
Reply

#4
Преместих темата в съответния раздел.
Поздрави и успех! :thumbup:
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)