04-24-2010, 07:05 AM
Здрасти колеги
Имам следният проблем.Непрекъснато е необходимо доливане на масло.смених няколко марки и пак същото.минах на 15в40 и пак същата работа.за около 3000км доливам литър.Провериха компресията и казаха че е идеална.Сподели ми се мнение че този разход на маслото може да е от гумички на клапаните.Проблема е че изкат да ми свалят главата за да ми ги сменят.и става една малка сватба.Ами ако не е гумички а маслен сегмент хаиде пак главата доло.Възможно ли е да се сменят гумички на клапани без да се сваля главата ????? На другата ми кола може ама волвото ги плаши нещо.
А и ... колата има мощност, не пуши отзад. само веднъж при 190 и пълна до горе кола с багаж пропуши но мисля че се дължи на факта че я помпих до дупка.пропуши черно.това е единственият път и еднократно.Не си спомням но маи и предавка бутнах тогава.Идеи ????
Колата е В40 1999г. 2.0 16В , но мотора до колкото разбрах е от С80 с вариатор(или както му е правиллното име)
Имам следният проблем.Непрекъснато е необходимо доливане на масло.смених няколко марки и пак същото.минах на 15в40 и пак същата работа.за около 3000км доливам литър.Провериха компресията и казаха че е идеална.Сподели ми се мнение че този разход на маслото може да е от гумички на клапаните.Проблема е че изкат да ми свалят главата за да ми ги сменят.и става една малка сватба.Ами ако не е гумички а маслен сегмент хаиде пак главата доло.Възможно ли е да се сменят гумички на клапани без да се сваля главата ????? На другата ми кола може ама волвото ги плаши нещо.
А и ... колата има мощност, не пуши отзад. само веднъж при 190 и пълна до горе кола с багаж пропуши но мисля че се дължи на факта че я помпих до дупка.пропуши черно.това е единственият път и еднократно.Не си спомням но маи и предавка бутнах тогава.Идеи ????
Колата е В40 1999г. 2.0 16В , но мотора до колкото разбрах е от С80 с вариатор(или както му е правиллното име)