04-26-2010, 07:47 AM
Привет колеги...мисля да споделя с вас моя проект...за да обменим малко опит
Та въпросната кола е Рено 5.Беше с мотор 1.4 турбо с карб...впоследствие като пусна снимки ще видите и състоянието му (изтече 3 литра вода от картера :twisted: ) .Новият мотор е 1.7 турбо от волво(рено) Б18ФТ...Като за начало ( и впредвид липсата на парични значи) ще се кара с стокота турбила и дюзи оправлявани от мега...
Колата се прави предмино за драг и се очертава голямото орязване засега само е обезкостена и всичко е наредено като за оформление
Малко за мотора
Сток карантия-тука 1-ви въпрос...до колко ли ще издържи
дюзи 350сс
външна бензинова помпа БОШ 6 бара
Оригинално запалване - Мислех да е с ЕДИС 4 но се оказа е трудно ще натъкмя зъбното колело и ВР датчика понеже едиса работи с 36-1 зъба и няма да дава искра с моя датчик
От тук започват проблемите...вчера беше деня на голямото запалване...но...винаги има едно НО мегата изгоря :minigun: сега е на ремонт и се надявам тези дни колицата да припатка :oops:
Ето и малко снимки на целия процес...
П.С. Колеги не се здържайте за коментари , съвети и КРИТИКИ :roll:
И колеги ако на някой му се намира изпускателен колектор да пише на лс...че с този франкенщайн с кото съм сега много ме притеснява
Това е за сега,и в процеса ще дописвам и ще качвам снимки
Та въпросната кола е Рено 5.Беше с мотор 1.4 турбо с карб...впоследствие като пусна снимки ще видите и състоянието му (изтече 3 литра вода от картера :twisted: ) .Новият мотор е 1.7 турбо от волво(рено) Б18ФТ...Като за начало ( и впредвид липсата на парични значи) ще се кара с стокота турбила и дюзи оправлявани от мега...
Колата се прави предмино за драг и се очертава голямото орязване засега само е обезкостена и всичко е наредено като за оформление
Малко за мотора
Сток карантия-тука 1-ви въпрос...до колко ли ще издържи
дюзи 350сс
външна бензинова помпа БОШ 6 бара
Оригинално запалване - Мислех да е с ЕДИС 4 но се оказа е трудно ще натъкмя зъбното колело и ВР датчика понеже едиса работи с 36-1 зъба и няма да дава искра с моя датчик
От тук започват проблемите...вчера беше деня на голямото запалване...но...винаги има едно НО мегата изгоря :minigun: сега е на ремонт и се надявам тези дни колицата да припатка :oops:
Ето и малко снимки на целия процес...
П.С. Колеги не се здържайте за коментари , съвети и КРИТИКИ :roll:
И колеги ако на някой му се намира изпускателен колектор да пише на лс...че с този франкенщайн с кото съм сега много ме притеснява
Това е за сега,и в процеса ще дописвам и ще качвам снимки