The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Раздяла с Volvo-то

#1
След четири години и две различни S80 дойде и този момент. Честно казано, много трудна работа се оказа избора на друг автомобил след като си карал Volvo S80 D5. Тъй като не съм фен на Audi и BMW трябваше да избирам между Jaguar, Mercedes и Lexus. След два месеца чудене, гледане и пробване от онзи ден возя дирните си части в Mercedes E270 CDI Avantgarde. И веднага искам да отбелеза, че като изключим безспорно по-добрата визия и имидж, мерцедеса с нищо не превъзхожда волвото. Поне така мисля в момента и естествено в бъдеще може да се окаже че не съм бил прав, като в този случай не се знае каква ще е посоката на знака за неравенство.
Както и да е, сега искам да споделя едно малко разочарование свързано с автомобилите Volvo, които аз карах. Както вече казах и двете бяха S80 D5 - първото 2002, а другото 2005 година, и двете на около 70-80хил. километра когато ги купувах. И двете с един предишен собственик и пълна сервизна история от Volvo. Аз ги карах по две години добавяйки още по около 35-40 хил. километра към пробега, като естествено съм ги поддържал редовно и с едни и същи консумативи.
Първият автомобил се оказа 100% безпроблемен - смяна на масла, филтри и гуми и безгрижно шофиране. Не такъв е случая с второто S80. Този по-нов (едва 3 годишен) автомобил показа следните дефекти:
- повреден датчик за автопилота (този дето е на педала на съединителя)
- повреда в управлението на едно от ел. стъклата (при затваряне се качва до горе и после веднага се спуска обратно)
- сериозен фал с ръчната спирачка - феродото се отдели от накладката и почти блокира колелото
- харчене на хидравлична течност за кормилната уредба - теч няма, но за две години се наложи да досипя около 200гр
- теч на масло от двигателя - минимално е и не се налага доливане между смените, но маже и е досадно
На мен ми се струва че това е ненормално за автомобил от класата на S80 на тази възраст и километри, и определено показва една тенденция към занижаване на Volvo стандартите. И ако това се случва при американски собственик какво ли ще е положението при китайците?
Всичко това не променя мнението ми че Volvo S80 D5 е един чудесен автомобил, който аз бих препоръчал на всеки.
Reply

#2
Здравей,нека и Аз да ти отговоря.
Ако изброените причини за раздяла с колата са само тези дребни консумативи,значи си сбъркал твърде много.
1.Стъклото на автомобила е бъг в софтуера,който се оправя с оригинален чекър .При мен поне се изчисти и се затваря без проблем.
2.Ако вложените накладки не са били оригнални(тоест закупени от МП),е твърде вероятно да се отдели феродото.
3.Хидравличната и спирачната течност на този вид автомобили се подменя на всеки 2 години,като се прави и промивка на системата.
4.Не си уточнил точно от къде е теча на двигателя,но съм сигурен,че е около някое безобидно уплътнение или капачката.
В заключение ще кажа,че карам S60 D5 2006 година и е на 145 000 километра.Освен консумативи(масла,филтри,ремъци),за друго не съм харчил пари до този момент.Колата е карана само в БГ по прекрасните ни пътища :roll: .
Дано с Магар цедеса да имаш по-малко проблеми и с радост ще чакам да споделиш разходите си след някой и друг месец.С точно този модел,който си споменал,ще ти гори масло още преди да си врътнал ключа и да запалиш мотора.
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Reply

#3
��Айде сега, човека определено е минал в горен клас. Честито да му е. Колите трябва да се сменят, фенството вреди :roll: . Цял живот да не опиташ и други марки е ...............Аз карам ����������������������������������������������������������������������������С60 Д5 2004 на 185 000км., автомат. основните неща които ме дразнят са безумното недозавиване и маневреност /сигурно някоя лада може да е по-зле/, също така шумното окачване и лекия неинформативен волан. �Карам я от 2 години и по двигателя не съм пипнал НИЩО, НИКАКВИ проблеми със електроника тоци, ключове и т.н.т
Reply

#4
Не бих казал,че Mercedes E270 CDI Avantgarde е по-висок клас от S80 D5 .
Относно карането на коли и марки ,съм минал през много автомобили и за 20 години по пътищата съм си направил съответната оценка.
Reply

#5
Тук нещата се делят на две . От една страна от чисто техническа гледна точка , а от друга дали сме за лечение в ЦПЗ в отделението за проблемно пристрастяване
Reply

#6
http://www.mercedes-club-bg.com/forums/i...ntry153247 :roll: Big Grin :roll:
Reply

#7
Ти си за ДАНС бе Кангалов Smile)
Reply

#8
Хайде да не се отклоняваме или задълбаваме повече в темата.
Пожелайте на колегата раздяла и със двете коли и му помогнете да си намери нещо читаво.
Поне малко снимчици да беше пуснал на Volvo-то,та може някой колега да се жертва и да го купи.
То след толкова изброени дефекти, колко ли ще струва ???...
Reply

#9
Поне малко снимчици да беше пуснал на Volvo-то,та може някой колега да се жертва и да го купи.
То след толкова изброени дефекти, колко ли ще струва ???... [/color][/quote]
Big Grin Big Grin Big Grin
По добре късно, от колкото никога
VOLVO 142 CUPE 65kw 1980g.                                                                                           VOLVO 144 65kw 1970g.                                                                                                   VOLVO 855 T5R 211ks. 1996g
VOLVO 960 178ks 1996g.                                                                                                         VOLVO 855R за части.
VOLVO FOR LIFE
Reply

#10
Мисля че колегата Kangalov не ме разбра. В никакъв случай не желая да ставам адвокат било на Volvo или Mercedes и това личи ясно от поста в МВ форума. Напълно съм наясно че качестжото и на двете не е това от преди 10 години, да не говорим за преди 20. Това на което исках да наблегна е че то се влошава и че Volvo трябва да направи нещо ако иска наистина да е конкурент на големите три - MB E-class, Audi A6 и BMW 5-series. Поне за сега и аз съм на мнение че то не им отстъпва но да бъдем обективни - средностатистическия купувач не мисли така и го нарежда в по-долния клас (C-class, A4, 3-series, Lexus IS). То пък нали си е големичко, не пасва там и така дефакто остава в ничии води.

Колкото до разходите - това е късмет работа. И аз до преди година, две бях очарован от това колко ефтино ми излиза да карам S80 - 32ст на километър (може да видите пълния анализ в предишния ми пост http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...=16&t=5236). Смятам да направя същото когато продам и новото S80, за да видя разликата.

А сега за дефектите - да не са кой знае какво, но не в това е проблема. Неохотно бих се съгласил че са нещо нормално за S60, но не и за топ модела S80. Просто гледам обективно да оценя както положителните, така и отрицателните страни на един автомобил. Може би по-късно ще започна нова тема за сравнение на S80 и E270, дето ще е от полза на такива като мен, не толкова пристрастени към дадена марка, колкото до това да се пробват различни марки.

Снимки на автомобилите ще сложа в Гаража довечера. Колкото до цената на S80 дето е за продан - 8000 Euro, но то е от 'обратните'. Не е гей, разбира се, а просто с обратна дирекция.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)