The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
волво 440 моноинжекция с двигател 18U- не пали

#1
При студен двигател много трудно пали (както на бензин така и на газ) а като запали все едно работи на два три цилиндъра - кювка и тресе докато набере обороти. При топъл двигател пали по-лесно но пак забавя т.е. въртя доста на стартер.
Сменени са разпределител,кабели и свещи. На диагностиката не показва никъкви грешки.
На горивната помпа има реле, което я изключва на газ при достигане 800-1000 оборота.
Ако някой е имал подобен случай, моля да помага.
Reply

#2
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=12755" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=28&t=12755</a><!-- l --> също бих ти препоръчал да си измериш и компресията щото ми намирисва на издухана гарнитура, пукнати клапани или счупен сегмент, иди и на елкон да видят и бобината.
Reply

#3
Здравей колега с моето 460 1,8ми имах същия проблем,оказа се спечена дюза на моноинжекцията,хванахме го,че е оттам като при завъртане на стартер и пръснахме с един спрей.То хубаво,ама преди това ми смля буквално стартера отвътре.Успех с решаването на проблема.
Reply

#4
Колеги благодаря Ви за отговорите.play_vanko се оказа прав. Компресията в първи цилиндър се оказа само 5 ат. Сега ще видим вече дали е клапан, сегменти или бутало. Още веднъж благодаря.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)