05-04-2010, 09:43 AM
Здравейте колеги!
Чувал съм от различни механици и приятели, че е добре да палим и гасим двигателят на колата с натиснат педал на съединителя. При въпроса ми защо е така никой не успява да ми даде конкретен отговор...запазвал се съединителя, разтоварвало се напрежение и тн. Дядо ми който дълги години е бил водач на ТИР също твърди това, но и той не може да ми каже защо. Мой познат има някакъв Мерцедес (мисля Е класа) който пък не пали ако не натиснеш съединителя...Та питам се каква е разликата да палиш на неутрална или с натиснат съединител? Интересно ми е да разбера и вашето мнение по въпроса!
Чувал съм от различни механици и приятели, че е добре да палим и гасим двигателят на колата с натиснат педал на съединителя. При въпроса ми защо е така никой не успява да ми даде конкретен отговор...запазвал се съединителя, разтоварвало се напрежение и тн. Дядо ми който дълги години е бил водач на ТИР също твърди това, но и той не може да ми каже защо. Мой познат има някакъв Мерцедес (мисля Е класа) който пък не пали ако не натиснеш съединителя...Та питам се каква е разликата да палиш на неутрална или с натиснат съединител? Интересно ми е да разбера и вашето мнение по въпроса!
Volvo V40 1,9d 2001 D4192T3
4 cylinders
146 hp / 4100 RPM
350 Nm/ 1660 RPM
1870 cu. cm
powered by PowerChip Germany
Рено Клио, Сеат Ибиса, Опел Тигра, Пежо 306 и....В40
4 cylinders
146 hp / 4100 RPM
350 Nm/ 1660 RPM
1870 cu. cm
powered by PowerChip Germany
Рено Клио, Сеат Ибиса, Опел Тигра, Пежо 306 и....В40