The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
По евтини прилежащи части от чужди коли.

#1
пласмасови вежди от голф 2 дали ще станат на двадесет-годишното ми волво? 91-ва 440 1.7 пълна инжекция хечбег вариянт. --> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.autos4fast.com/wp-content/uploads/2009/12/Volvo-440-1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.autos4fast.com/wp-content/up ... -440-1.jpg</a><!-- m -->

Също скоростна кутия M55 от рено 19 дали има?

Тази тема я правя с цел изказване на мнение, и опит, дали стават, и "какви стават" части от чужди коли, да речем миналата година сложих задни амортисьори от лада нива, и заспаха перфектно, само че ако се претовари и се чува едно блъскане, но ми излязоха 15 лева парчето..
Reply

#2
Интересна тема.И аз съм със ладови амортисьори на моето 460.
Ами....сложих радиатор за охлаждане от SKODA FAVORIT.
Наложи се да направя само две планки за захващането му ,едно коляно за пълненето на радиатора и извод за самоубезвъздушаване.Всичко останало съвпада,дори и датчика за включване на перката пасва.Недостатъкът е че елиминирах електрическата помпа,но проблем няма с охлаждането.
Цената на нов такъв радиатор е 60лв.
За оригинален радиатор ми искаха 230лв.В моргите от 50-70 :evil:
Аааааре у лево ....дръжте си ги.

Утре и снимки, щото съм негоден да обяснявам и ме мързи да пиша Big Grin
Не че съм скръндзав,ами просто съвеста ми не позволява да набутвам пари в един 18 годишен таралясник.
Reply

#3
амортисьорите тракат ли, когато е натоварена повечко колата?
Reply

#4
Феродов диск от Рено Меган 2.0 16в. 150к.с. пасна перфектно скоростна кутия от Рено 19 1.8 М.И. мисля че беше М59 ако не се лъжа но за повече информация отностно кутията питайте че беше голяма играчка да я пасна Sad ако с нещо мога да бъда полезен ще се радвам да ви помогна Smile
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#5
biser.or Wrote:Ами....сложих радиатор за охлаждане от SKODA FAVORIT.
Наложи се да направя само две планки за захващането му ,едно коляно за пълненето на радиатора и извод за самоубезвъздушаване.Всичко останало съвпада,дори и датчика за включване на перката пасва.Недостатъкът е че елиминирах електрическата помпа,но проблем няма с охлаждането.
Цената на нов такъв радиатор е 60лв.
За оригинален радиатор ми искаха 230лв.В моргите от 50-70 :evil:

Утре и снимки, щото съм негоден да обяснявам и ме мързи да пиша Big Grin

Айде бе колега, няма ли да пуснеш снимките. Живо се интересувам от темата, щото и моя радиоатор е позапушен и ми грее като я настъпя. Само да кажа, че моята пита е от големите.
460 B18U
... Хора, обединявайте се! Вижте: нулата е нищо, но две нули вече значат нещо...
[Image: 16283]
Reply

#6
Ето снимките, колеги.
[Image: 11168.jpg]

[Image: 12148.jpg]

[Image: 15112.jpg]

[Image: 14121.jpg]

[Image: 13130.jpg]

[Image: 16110.jpg]
Reply

#7
biser.or Wrote:Ето снимките, колеги.
[Image: 11168.jpg]

[Image: 12148.jpg]

[Image: 15112.jpg]

[Image: 14121.jpg]

[Image: 13130.jpg]

[Image: 16110.jpg]

Същия размер като оригиналния ли е ,че на мен ми се вижда по-малък !?
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#8
Vin_Diesel_9_0 Wrote:Същия размер като оригиналния ли е ,че на мен ми се вижда по-малък !?
НЕ
По малък e,но побира със 100 мили/литра повече .
Щото е по дебел Big Grin
Reply

#9
Колега, може ли да покажеш или обясниш как правиш обезвъздушаването. Къде е забодено тънкото маркуче, дето излиза от висока точка на оригиналния радиатор?? Тройник ли си направил на входа на радиатора ??
460 B18U
... Хора, обединявайте се! Вижте: нулата е нищо, но две нули вече значат нещо...
[Image: 16283]
Reply

#10
radnev1965 Wrote:Колега, може ли да покажеш или обясниш как правиш обезвъздушаването. Къде е забодено тънкото маркуче, дето излиза от висока точка на оригиналния радиатор?? Тройник ли си направил на входа на радиатора ??
На самият маркуч ,който е на входа на радиатора съм монтирал винтил от вътрешна гума на трактор. Big Grin
Така в случая той се явява най-високата точка. Ще го снимам по натам да погледнеш.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)