The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с оборотите сутрин!

dimo Wrote:Като е студена държи 1200 оборота и после пада 800. Не знам дали е на два пъти. Не съм много наясно, имали авоматичен смукач и ако да, то не може ли да е от него :?: :roll:

само че при бензина оборотите са различни, а човека кара тди
Reply

dimo Wrote:Като е студена държи 1200 оборота и после пада 800. Не знам дали е на два пъти. Не съм много наясно, имали авоматичен смукач и ако да, то не може ли да е от него :?: :roll:

само че при бензина оборотите са различни, а човека кара тди
Reply

dignatov Wrote:Айде пак на старата тема, та значи след като минах по всички сервизи и диагностики (между другото поредната диагностика в МП ми излезна над 300 лв, пазя си и ф-ра Smile ), отидох при един дизелджия на Орешак, там до Tроян, та той набарзо ми откри че имам проблем с 2 цилиндър броено от агренажа, по точно гори вода! След като се престраших и я вкарах в бокса, ето какво излезна Smile Едно малко зайче... Продължението предстои ( Империята отвръща на удара 3) Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock:

на колко километра беше колата като се случи това ?
Reply

dignatov Wrote:Айде пак на старата тема, та значи след като минах по всички сервизи и диагностики (между другото поредната диагностика в МП ми излезна над 300 лв, пазя си и ф-ра Smile ), отидох при един дизелджия на Орешак, там до Tроян, та той набарзо ми откри че имам проблем с 2 цилиндър броено от агренажа, по точно гори вода! След като се престраших и я вкарах в бокса, ето какво излезна Smile Едно малко зайче... Продължението предстои ( Империята отвръща на удара 3) Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock:

на колко километра беше колата като се случи това ?
Reply

Здравей, последно уточнявам. Колата я купих с този проблем и беше на 220 000 км, сега е на 247 000 някъде 1000 след ремонта. Явно е била прегрявана и тези глави ще излезнат слаби. Колеги пазете се от прегряване за да няма спукани глави Smile Айде мисля вече може да се заключи темата че тя стана една ....
VOLVO S60 2001г. D5
VOLVO XC90 D5 ТЪРСИ СЕ!

[Image: a1_a1_28_11_1994_2_1a.gif]
Reply

Здравей, последно уточнявам. Колата я купих с този проблем и беше на 220 000 км, сега е на 247 000 някъде 1000 след ремонта. Явно е била прегрявана и тези глави ще излезнат слаби. Колеги пазете се от прегряване за да няма спукани глави Smile Айде мисля вече може да се заключи темата че тя стана една ....
VOLVO S60 2001г. D5
VOLVO XC90 D5 ТЪРСИ СЕ!

[Image: a1_a1_28_11_1994_2_1a.gif]
Reply

Здравейте,имам едно S60 с D5 мотор.Преди няколко дена се появи едно тресене на пистовия ремък,което е доста силно - чува се и клати селия мотор. Двигателя работи на около 700 оборота.Сменихме оптяжния механизъм - без никакъв резултат.Някой има ли идея какво може да бъде!!!!!!!
Reply

Най-безобидният вариант са:
1.Скъсан тампон на двигателя.
2.Ролки.
Колега като запалиш сутрин свирят ли ролките?
И как тресе ремъка ако не е тайна ?
Провери опънат ли е ремъка за всеки случай..
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
[Image: ab271105.gif]
пазлы trefl
Reply

Като допълнение към колегата:
3. Защо го тръсна това в тема от 2007 година, която на всичкото отгоре няма нищо общо с твоя проблем?
4. Имаше тема за такъв проблем. Ама не ми се занимава да ползвам търсачката вместо теб. Tongue
Reply

Колега, ако динамото ти е с ролка с механизъм за свободен ход /зацепва в едната посока на въртене, а обратно се върти свободно/ , провери дали не е заклинила ролката и в момента да е зацепена и в двете посоки на въртене. Ако е заклинила, сменяй и проблема изчезва. Ако не си с такава ролка, купи си и сложи такава. На 100 процента съм убеден, че проблема ти е именно в ролката на динамото. Вече минах по тоя път с тресенето на пистовия ремък. Сега след смяната на обикновената ролка с такава с механизъм със свободен ход може да се каже , че имам абсолютно друг мотор. Тресенето изчезна като с магическа пръчка.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)