The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Фабрична АГУ VIALLE и МЕТАН

#1
Здравейте,
наскоро си купих Волво 440 1,7 карбуратор, с фабрична газова уредба VIALLE.
Разглеждайки компонентите на тази уредба някои неща много ме впечатлиха:
1. На изпарителя е щамповано (не лепенка а щампа на самия метал): For LPG and Compressed Natural Gas.
2. На газовия клапан е щамповано: 0-250psi.
3. Чучката за зареждане до резервоара реално е като тези на метановите уредби и на нея се навива приставка за зареждане на газ.

Единствено на бутилката пише че е за 30 атмосфери.

Та от тук се поражда и моя въпрос: дали единствено подмяната на бутилката с метанова може да ми осигури карането на метан?

Моля ако някои от вас има такава уредба или някакви наблюдения върху тях да сподели своето мнение, тъй като метанаджиите в София са все още твърде малко, а аз лично вярвам че не са и виждали подобна газова уредба => единственото което ще направят ако им я дам е да я унищожат.

Благодаря ви предварително.
Reply

#2
Здравейте,
наскоро си купих Волво 440 1,7 карбуратор, с фабрична газова уредба VIALLE.
Разглеждайки компонентите на тази уредба някои неща много ме впечатлиха:
1. На изпарителя е щамповано (не лепенка а щампа на самия метал): For LPG and Compressed Natural Gas.
2. На газовия клапан е щамповано: 0-250psi.
3. Чучката за зареждане до резервоара реално е като тези на метановите уредби и на нея се навива приставка за зареждане на газ.

Единствено на бутилката пише че е за 30 атмосфери.

Та от тук се поражда и моя въпрос: дали единствено подмяната на бутилката с метанова може да ми осигури карането на метан?

Моля ако някои от вас има такава уредба или някакви наблюдения върху тях да сподели своето мнение, тъй като метанаджиите в София са все още твърде малко, а аз лично вярвам че не са и виждали подобна газова уредба => единственото което ще направят ако им я дам е да я унищожат.

Благодаря ви предварително.
Reply

#3
Tzani Wrote:Здравейте,
наскоро си купих Волво 440 1,7 карбуратор, с фабрична газова уредба VIALLE.
Разглеждайки компонентите на тази уредба някои неща много ме впечатлиха:
1. На изпарителя е щамповано (не лепенка а щампа на самия метал): For LPG and Compressed
.
2. На газовия клапан е щамповано: 0-250psi.
3. Чучката за зареждане до резервоара реално е като тези на метановите уредби и на нея се навива приставка за зареждане на газ.

Единствено на бутилката пише че е за 30 атмосфери.

Та от тук се поражда и моя въпрос: дали единствено подмяната на бутилката с метанова може да ми осигури карането на метан?
Благодаря ви предварително.

Здравей и добре дошъл на борда!
Ще споделя мои лични наблюдения с уговорката, че си нямам и понятие от метанови уредби.
По точка 1: LPG- това е западното название на пропан-бутана.
Natural Gas - по принцип това е така наречения земен газ - Еarth gas, който се продава на доста бензиностанции в Германия например.
Но той не става за коли, а е за битови нужди.
По точка 3: предполагам, че колата ти е от Холандия с фабрична газова оттам. Техния стандарт на зареждащото устройство е различен от нашия, който по принцип се води италиански стандарт. Това обяснява наличието на накрайник, който завиваш върху "холанския" такъв (предвидили са го хората).
Колкото до бутилката - тя трябва да издържа на тестово изпитание (качва се и се надува) до 40 атм. След това се пуска в продажба.
А зареждащите колонки по газостанциите дигат налягане 10-11 атм.
Това е.
Reply

#4
Tzani Wrote:Здравейте,
наскоро си купих Волво 440 1,7 карбуратор, с фабрична газова уредба VIALLE.
Разглеждайки компонентите на тази уредба някои неща много ме впечатлиха:
1. На изпарителя е щамповано (не лепенка а щампа на самия метал): For LPG and Compressed
.
2. На газовия клапан е щамповано: 0-250psi.
3. Чучката за зареждане до резервоара реално е като тези на метановите уредби и на нея се навива приставка за зареждане на газ.

Единствено на бутилката пише че е за 30 атмосфери.

Та от тук се поражда и моя въпрос: дали единствено подмяната на бутилката с метанова може да ми осигури карането на метан?
Благодаря ви предварително.

Здравей и добре дошъл на борда!
Ще споделя мои лични наблюдения с уговорката, че си нямам и понятие от метанови уредби.
По точка 1: LPG- това е западното название на пропан-бутана.
Natural Gas - по принцип това е така наречения земен газ - Еarth gas, който се продава на доста бензиностанции в Германия например.
Но той не става за коли, а е за битови нужди.
По точка 3: предполагам, че колата ти е от Холандия с фабрична газова оттам. Техния стандарт на зареждащото устройство е различен от нашия, който по принцип се води италиански стандарт. Това обяснява наличието на накрайник, който завиваш върху "холанския" такъв (предвидили са го хората).
Колкото до бутилката - тя трябва да издържа на тестово изпитание (качва се и се надува) до 40 атм. След това се пуска в продажба.
А зареждащите колонки по газостанциите дигат налягане 10-11 атм.
Това е.
Reply

#5
Добре заварили Smile Да колата е холандска. Compressed Natural Gas (CNG) е метана. За LPG знам че се налива на 10тина атмосфери, Метана у нас го наливат на 200. До тук според описанията на клапана и изпарителя - конвертирането към метан е безпроблемно. Метана у нас го зареждат на този стандарт който там явно зареждат газта => и с нея проблем няма за конвертирране към метан, остава само бутилката - тя 100% трябва да се смени. До тук нещата са ми ясни. Остава само някой който е правил или поне проучвал нещата да ми каже доколко съм прав.

Чао за сега
Reply

#6
Добре заварили Smile Да колата е холандска. Compressed Natural Gas (CNG) е метана. За LPG знам че се налива на 10тина атмосфери, Метана у нас го наливат на 200. До тук според описанията на клапана и изпарителя - конвертирането към метан е безпроблемно. Метана у нас го зареждат на този стандарт който там явно зареждат газта => и с нея проблем няма за конвертирране към метан, остава само бутилката - тя 100% трябва да се смени. До тук нещата са ми ясни. Остава само някой който е правил или поне проучвал нещата да ми каже доколко съм прав.

Чао за сега
Reply

#7
Определено звучи така, като че ли само бутилката трябва да се смени, но няма да е лошо да поразпиташ, може би и самите тръбопроводи също са за смяно.
А що се касае до земния газ за който спомена Жоро, ще кажа че именно земния(природния) газ е метана.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#8
Определено звучи така, като че ли само бутилката трябва да се смени, но няма да е лошо да поразпиташ, може би и самите тръбопроводи също са за смяно.
А що се касае до земния газ за който спомена Жоро, ще кажа че именно земния(природния) газ е метана.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#9
Tzani Wrote:Здравейте,
наскоро си купих Волво 440 1,7 карбуратор, с фабрична газова уредба VIALLE.
Разглеждайки компонентите на тази уредба някои неща много ме впечатлиха:
1. На изпарителя е щамповано (не лепенка а щампа на самия метал): For LPG and Compressed Natural Gas.
2. На газовия клапан е щамповано: 0-250psi.
3. Чучката за зареждане до резервоара реално е като тези на метановите уредби и на нея се навива приставка за зареждане на газ.

Единствено на бутилката пише че е за 30 атмосфери.

Та от тук се поражда и моя въпрос: дали единствено подмяната на бутилката с метанова може да ми осигури карането на метан?

Моля ако някои от вас има такава уредба или някакви наблюдения върху тях да сподели своето мнение, тъй като метанаджиите в София са все още твърде малко, а аз лично вярвам че не са и виждали подобна газова уредба => единственото което ще направят ако им я дам е да я унищожат.
Благодаря ви предварително.


Значи и аз съм стакава газова и изпарителят може да работи и с пробан-бутан и с природен газ. Само че инсталацията, като газопроводи, клапани и бутилка са за пропан-бутан и ако ще се ползва метан, трябва да се подменят и да се направят нужните настройки на изпарителя.
Според мен не си заслужава да се преправя за метан (природен газ, земен газ).
Reply

#10
Tzani Wrote:Здравейте,
наскоро си купих Волво 440 1,7 карбуратор, с фабрична газова уредба VIALLE.
Разглеждайки компонентите на тази уредба някои неща много ме впечатлиха:
1. На изпарителя е щамповано (не лепенка а щампа на самия метал): For LPG and Compressed Natural Gas.
2. На газовия клапан е щамповано: 0-250psi.
3. Чучката за зареждане до резервоара реално е като тези на метановите уредби и на нея се навива приставка за зареждане на газ.

Единствено на бутилката пише че е за 30 атмосфери.

Та от тук се поражда и моя въпрос: дали единствено подмяната на бутилката с метанова може да ми осигури карането на метан?

Моля ако някои от вас има такава уредба или някакви наблюдения върху тях да сподели своето мнение, тъй като метанаджиите в София са все още твърде малко, а аз лично вярвам че не са и виждали подобна газова уредба => единственото което ще направят ако им я дам е да я унищожат.
Благодаря ви предварително.


Значи и аз съм стакава газова и изпарителят може да работи и с пробан-бутан и с природен газ. Само че инсталацията, като газопроводи, клапани и бутилка са за пропан-бутан и ако ще се ползва метан, трябва да се подменят и да се направят нужните настройки на изпарителя.
Според мен не си заслужава да се преправя за метан (природен газ, земен газ).
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)