The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Грешка в компютъра p1221 Volvo s40 1.8 GDI мотор

#1
Колата е втора употреба Волво S40 1.8 GDI мотор 2002 година и дава грешка p1221, което доколкото разбрах е проблем със захранването с бензин. Моторът гасне понякога когато се включва на скорост, когато е студен / на светофар и т.н./. Когато си захапе си върви и се набира без проблем. Само чистене на грешки не помага и понеже ремонтът е неизбежен искам да попитам дали някой е имал подобен проблем и евентуално какво трябва да се смени освен помпа?
Volvo S40 1.8 GDI 2002
Reply

#2
Привет.....Не сменяите никакви помпи и тем подобни щуротии. Грешката изобщо не е свързана с горивото а с дроселовата клапа. При тези двигатели на Мицубиши тя е електрически управляема, и често дефектира. Няма проблем да се оправи, стига някой да не се е пробвал вече. Лошото е че в даден момент двигателя тотално ще откаже, а това е неприятно. Аз лично бих ви посъветвал да потърсите специалист по двигатели с директно впръскване на Мицубиши, но такива хора май са много голям дефицит........ Ако сте в Пловдив или покраинините, може да се свържете и с мен.
Reply

#3
Регулирана е тази клапа с първоначалните ремонти при закупуването. Не е близо до Пловдив.
Volvo S40 1.8 GDI 2002
Reply

#4
P1221 - Throttle valve position feedback system. Това е описанието на грешката.... Няма нищо общо с горивото. Или е дросела, или ТПС-а.....И не е въпрос на чистене и регулиране, направо си е за ремонт....при положение че е почнала и да не пали.
Reply

#5
Колега s40I, послушай колегата Milen_z, той е доказан специалист по GDI моторите/все пак са една от чудесните разработки на мицубиши/ и колегите от мицубиши форума го носят на ръце... в преносен смисъл разбира се.
Поздрави и успех с диагностицирането и с ремонта на двигателя.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#6
Извинявам се за написаното по-горе описание което , не е напълно точно.
Колата не се намира на територията на България.
Значи колата дава грешка Р1221
В сервиз на Волво смениха Аир Флоу метъра и тротила с ел. моторче ,но проблемите продължават
В смисъл не подържа обороти (когато иска си ги държи около 1000-1500 ,а при максимално натиснат педал до 2000 на празен ход и на скорост не повече от 1500)
Може ли да се оправи този проблем или просто и е дошло времето
Volvo S40 1.8 GDI 2002
Reply

#7
Дано да не и дошло времето, защото аз имам подобен проблем и вече година се боря с него безуспешно. Моят мотор е на волво 122 к.с и сутрин като запаля е трагична работа, не мога да тръгна докато не загрее, мени обороти дори и при натиснат педал и все ужасни работи. Смених МАФ сензора, изчистиха ми дюзите и все без резултат. Сега и аз се замислям за дросела. Успех на теб, ако постигна някакъв успех ще ти пиша
V70, D4, 2015г, 181 к.с., ръчни скорости
S60, D5, 163 к.с, автомат
S40, B4184S2, 2000г., 122к.с. , бензин + ГИ
Reply

#8
А тези дебитомери закакво ги сменяте......Гледам и двамата колеги са ги сменили без резултат. Дебитомера е едно от най-здравите неща при тези автомобили. И може би правите грешка че този двигател го ремонтирате в сервиз на Волво.....В Мицубиши ще имате по-голям успех.
Колега s40l не и е дошло времето на колата......вярвай ми този мотор ще си направи милион километри без проблем, единственното нещо от което страда са маисторите.......И като гледам и ти страдаш от това, незнам в случая как мога да ти помогна. Ако колата беше тук се прави за не-повече от час. От 10год. ги изучавам тези двигатели, пък ти ако искаш ми вярвай.....Щом сте сменили дросела с нов(че ако е втора употреба значи и тои е развален), сега сменете и датчика на дросела(TPS-а)....После ти остава най-големия проблем да го регулирате и си готов.
Reply

#9
Milen_z Wrote:А тези дебитомери закакво ги сменяте......Гледам и двамата колеги са ги сменили без резултат. Дебитомера е едно от най-здравите неща при тези автомобили. И може би правите грешка че този двигател го ремонтирате в сервиз на Волво.....В Мицубиши ще имате по-голям успех.
Специално за моя дебитомер мога да кажа - изкарваше го като грешка "Check engine" след прочитане излиза "MAF sensor bla bla". С новия дебитомер грешка не излиза, но и колата не се оправи, за това го продавам Wink
V70, D4, 2015г, 181 к.с., ръчни скорости
S60, D5, 163 к.с, автомат
S40, B4184S2, 2000г., 122к.с. , бензин + ГИ
Reply

#10
Milen_z мисля че разбирам защо във форума на Митцубиши те носят на ръце. След настройка на помпата за високо налягане /разбирай дроселовата клапа/ грешката спря да се появява. Засега няма проблеми.
Volvo S40 1.8 GDI 2002
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)