Може би не трябва да си давам мнението понеже не съм "експерт", но ще разкажа моя случай. Имам Volvo S70. Проблема с климатроника е същия. Вече знам какъв е, но след като посетих петима
"майстори".
Първия път (сервиза Дунев на бул.Ш.проход) ми направиха диагностика и решиха, че изпуска. Допълниха с фреон и се радвах на студеното два дена - точно бях пристигнал на морето. Не ми се занимаваше там и карах на отворен прозорец. Втория път някакъв сервиз под моста Чавдар - заведе ме приятел. Диагностика, пълнене, празнене (или беше обратно :-)
)....продухване ....и този път работи 1 час. Върнах се. И се започна отново....Работи до другия ден.
Това не му попречи да си вземе 80 лв. Третия майстор беше пък прехвален експерт от някакъв форум. Четвъртия го срещнах във Варна. Неговата диагноза беше, че загрявал нещо. Охлади го с пароструйката. О радост....проработи....докато се прибера. Момчето се оказа сравнително коректно - не ми взе пари понеже не беше сигурен дали ще проработи.
Миналата година по това време попаднах за пореден път на майстор - този пър го намерих тук. Уговорих се за следващия ден и с неохота поех към Княжево. Човека ми взе пари за работата (занимава се над два часа + допълване) и постави диагноза - много странна. Каза ми, че климатика няма да се оправи докато не се смени филтъра. След което ми показа за какво иде реч. Филтъра представляваше цилиндър от финна метална мрежичка с размерите на химикалка , който стои в една от медните тръби на системата. Обясни ми, че струвал "стотинки", но е трудоемко да се смени. Така и не успя - беше клеясала гайката която свързва двете части на тръбата. Обясни чи , че ако се скъса ще трябва да отлагам пътуването....
Все още съм без климатик и тези дни ще отида точно в Княжево. По точен майстор не бях срещал.
А ти ако искаш първо си смени съединителя :-)