This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
евентуални проблеми при газифициране на B5252
#1
Привет,

Имам волво с този двигател :

B5252 2435cc L5 10v

По обясними причини започнах да мисля за газифициране( газов инжекцион ), но на първите две местата, където се обадих за да питам за поставяне на газов инжекцион ми казаха , че тия мотори били "проблемни" .

В АУТОДИКС човека ми каза, че тоя мотор бил много капризен и много трудно се настройвал да работи добре на газ.
в ЕВРОГАЗ пък директно ми заявиха, че са правили опити с такъв двигател и не са успели да го накарат да работи стабилно. Затова и изобщо не се наемат да го правят - пратиха ме да опитам другаде.

Естествено на други места казаха - няма проблеми, но аз нямам желание и нерви да дам на някой да си прави експерименти с неясен край с моята кола...

Изчетох повечето теми в раздела газ, но срещнах теми само за масово срещаните 2000сс 10/20в, който е подобен но не съвсем ...
Ще съм много благодарен ако някой изкаже аргументирано мнение за и против. Не за газта по принцип а за газов инжекцион на конкретния двигател (B5252 2435cc L5 10v)

Благодаря
Цитирай
Thanks given by:
#2
Да разбирам ли, че никой няма такава кола на газ ?
Цитирай
Thanks given by:
#3
Bleu написа:Да разбирам ли, че никой няма такава кола на газ ?


Здравей.Или няма колеги с газифициран двигател, като твоя или ако има такива не влизат често във форума. Правилно си се насочил първо да събереш точна и достатъчна информация и после да направиш инвестицията.
Пожелавам ти успех в откриването на "твоята" фирма и майстор при газифицирането.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185к.с. М66 /22.11.2005г./
Цитирай
Thanks given by:
#4
Аман от мързеливи псевдо майстори.Според мен газовите инжекциони са
два вида : едните вземат сигнал от компа на автомобила и в зависимост от
тези данни и подава газ вторите се налага инсталацията на софтуер и настройката му
и от там нашите некадърни и мързеливи майстори не успяват да се справят.
Ако аз исках да си сложа газов инжекцион бих избрал първия тип за да сведа
грешките до минимум.Успех Smile
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Цитирай
Thanks given by:
#5
Колега аз имах такъв двигател на газ .
Но не беше с газов инжекцион, а с обикновен изпарител, но беше слагано в холандия.
Нямах никакви проблеми със него защото беше испипано от началото до края.
Имаше си втори компютар за газовото който беше свързан с този на двигателя.
Краиния резултат беше, вървеше по един и същ начин и на бензин и на гас.
Като цяло този двигател е много подходящ за газ понеже няма дебитомер а има датчик за вакума в колектора .
Успех с начинанието. Smile
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Цитирай
Thanks given by:
#6
STVRI благодаря за мнението, и аз си мисля, че няма причина да не може но човека от Еврогаз леко ме наплаши.
Все пак не искам някой да ми надупчи колекторите и ламарините и после да вдигне рамене и да каже " Сори"...
Цитирай
Thanks given by:
#7
Всъщност идеята ми не беше да ви уплаша, а точно обратното да спестя бъдещи главоболия, всичко което съм казал е истина, монтажа на газов инжекцион не е като монтаж на касетофон, има много специфики които трябва да се вземат впредвид, ние не предлагаме подходяща за вашата кола система, и предпочитаме да сме откровени в което не виждам нищо лошо.

Освен това казах и няколко много важни напътствия, съвета ми беше да се насочите към най-високия клас газови инжекциони който могат да отговорят на изискванията на мотора ви, такива са BRC, Renco Landi, Bigaz, цените са доста по-високи от средните на пазара, но резултата е гарантиран. Smile
Сервиз за монтаж на газов инжекцион.
Цитирай
Thanks given by:
#8
Адмираци за което !

Вие сте първия сервиз, в който ми казват по добре опитам другаде вместо да "осе**т" всичко и после да ми кажат сори.

Намерих човек в казанлък, който твърди, че ще свърши работа...
После ще споделя каво се е получило . Надявам се пробата да е успешна :-)


eurogas написа:Всъщност идеята ми не беше да ви уплаша, а точно обратното да спестя бъдещи главоболия, всичко което съм казал е истина, монтажа на газов инжекцион не е като монтаж на касетофон, има много специфики които трябва да се вземат впредвид, ние не предлагаме подходяща за вашата кола система, и предпочитаме да сме откровени в което не виждам нищо лошо.

Освен това казах и няколко много важни напътствия, съвета ми беше да се насочите към най-високия клас газови инжекциони който могат да отговорят на изискванията на мотора ви, такива са BRC, Renco Landi, Bigaz, цените са доста по-високи от средните на пазара, но резултата е гарантиран. Smile
Цитирай
Thanks given by:
#9
Здравей колега. Интересно ми е кой е този майстор в Казанлък. Можеш да ми отговориш и на ЛС. Успех.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185к.с. М66 /22.11.2005г./
Цитирай
Thanks given by:
#10
здравейте аз имам 850 с 2.0 10 клапанов мотор и му сложих обикновенна газова уредба или по-точно монтираха я в сервиз за АГУ и я осраха та после сам я довършвах наистина почти никой не иска да се занимава с тези двигатели като цяло и на мене ми беше доста трудно докато я настроя но сега е ОК върви си еднакво и на газ и на бензин та колега моя и твоя мотор са еднакво трудни за газифициране дано да се получи и при тебе УСПЕХ
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)