The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с искрата или газ.ел.ключ или не знам

#1
Вчера колата ми направи някаква странна схема. Веднъж изгасна както беше на свободен ход,без причина,отдадох го на това,че бях в подземен паркинг и произтичащите от това,голямо количество въглеродни окиси и т.н. и т.н. глупости, но когато след това в рамките на деня колата в движение угасна по същия мистериозен за мен начин, разбрах че имам проблем.Скромните ми познания по устройството и работата на бензинови двигатели с обикновени газови уредби, каквато е моята 850,с 2.0 см3 и 20 кл. 143 к.с. ме наведоха на мисълта за проблеми с делко,бобина или нещо по ел.окомплектовката на газ. уредба,тъй като след второто изгасване запали след няколко опита с дълго въртене и когато се бях отказал вече, иначе след запалване и преди тези изгасвания колата си работи идеално и равномерно,както впрочем се очаква от 5 цил.двигател Волво,моля някой ако са имали подобни проблеми нека споделят опита си относно това...какво се е оказало,как се е оправило и на каква цена ако помнят приблизително,естествено...благодаря ви предварително
Reply

#2
При мен така се е получаваше от лоша маса на електронното запалване.
Reply

#3
Имах подобен проблем 850 2,0 10в 126кс метан както върви и умира на метан с повече въртене пали на бензин иси върви нормално хванахме се в метановата уредба и сменихме платна на изпарителя[90ЛВ] но проблема си остана и след дълго умуване я закачихме за провека тока на свещите и странното беше че при натоварване на двигателя прекъсваше на всички цилиндри оказасе избиващ към оста палец[20лв] смених го и досега няма проблеми странното беше че на бензин вървеше а на метан изгасваше явно на газ е по чувствителна към тоци
Reply

#4
Провери дали прави същият проблем и на бензин. Ако пак го има, виж запалването, ако го няма, виж клапана за газта. За да угасне изведнъж, най-вероятно проблемът е електрически и то глобален...т.е. не е само 1 кабел за свещ или само 1 свещ. А за газта, може да се прекъсва проводник към клапана , въпреки че и тогава имаш известно количество газ в изпарителя и няма да угасне изведнъж.
Reply

#5
благодаря за мненията колеги, оказа се счупена планка на горен тампон на която са закрепени датчиците за ел.запалване и от клатенето на двигателя,влагата и др. фактори се получава това гаснене.
Reply

#6
joro the driver 17 Wrote:благодаря за мненията колеги, оказа се счупена планка на горен тампон на която са закрепени датчиците за ел.запалване и от клатенето на двигателя,влагата и др. фактори се получава това гаснене.
това обаче се оказа временно,защото положението пак е такова с гасненето по всяко време на движение или св.ход и вече съм полудял и не знам кво още да направя,след като бях на елкон,газаджия и ми казват че трябвало пред тях да стане за да открият иначе било игла в купа сено
Reply

#7
проблема е открит и решен-Датчик на хол на разпред.вал, неработещ нормално и недаващ верен или изобщо някакъв сигнал към компа в опред.моменти и тогава се получава това гаснене, защото компа не отчита че мотора работи по тоя сигнал или липсата му в моя случай и не дава искра към бобина, комутатор и т.н., реших проблема след 3 мес борба и с помощта на Стефан Петков от София, за което му благодаря.
Reply

#8
Ееее,най-после :cheers: =D> :cheers: =D> ,браво :thumbup:
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Reply

#9
kire Wrote:Ееее,най-после :cheers: =D> :cheers: =D> ,браво :thumbup:
И на теб много благодаря за съветите по тел. и съдействието.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)