The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Вентилатор купе В40

#1
Здравейте колеги!

Преди да пусна темата прочетох всичко от търсачката, но така и не реших проблема. Та проблема е че вентилатора в купето спря да работи на всички степени и положения с и без климатик! Вчера всичко беше наред! Първо проверих бушона както е указано на кутията с бушоните но си беше здрав, след това разглобих таблото с ключа за вентилатора да проверя кабели и букси и този температурен датчик за който прочетох в една от темите, след напразното разглобяване и сглобяване ми изчезна и осветлението на 2 от 3 те ключа, свети само на вентилатора който пък не работи Big Grin Big Grin Big Grin каква ирония Big Grin Big Grin Big Grin ,но за осветлението ще се погрижа след като отстраня главният проблем. Каква друго да проверявам? МОЛЯ помагайте!!! Филтъра е сменян съвсем скоро!
Volvo V40 1,9d 2001 D4192T3
4 cylinders
146 hp / 4100 RPM
350 Nm/ 1660 RPM
1870 cu. cm
powered by PowerChip Germany

Рено Клио, Сеат Ибиса, Опел Тигра, Пежо 306 и....В40
Reply

#2
Утре започвам да се ровя за да намеря и отстраня надявам се проблема...Ако това стане ще пиша какво е било защото като гледам отговорите май няма много компетентни по въпроса... Big Grin Big Grin Big Grin
Volvo V40 1,9d 2001 D4192T3
4 cylinders
146 hp / 4100 RPM
350 Nm/ 1660 RPM
1870 cu. cm
powered by PowerChip Germany

Рено Клио, Сеат Ибиса, Опел Тигра, Пежо 306 и....В40
Reply

#3
Здравей колега, извинявам се че толкова късно пиша. Имах подобен проблем, при мен копчето за оборотите на вентилатора просто не работеше адекватно доста време и накрая остана в положение включено на доста висока скорост, без възможност да се спре вентилатора (давам на контакт и духа Sad). Така че отивам аз при Zdravko850 Smile, където оправихме нещата. Оказа се че точно до самия вентилатор, който се намира под жабката има един модул за управление на оборотите на вентилатора, като на него общо взето има само един транзистор мисля че беше, който е изгорял. Сменихме го и всичко е ОК от тогава. Този тип транзистори ги има във всички магазини за електроника. Дано и при теб да излезе това, че лесно се оправя.

Ето и една снимка от ВАДИС-а май това беше. Успех и дано да съм бил полезен Smile


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#4
Колега тръгваш с мултицета по веригата и няма начин да не я откриеш.бутонче или транзистор както ти пише колегата.
Осветлението на бутончетата е на друго бушонче.
Reply

#5
Днес намерих какъв е проблема, но тъй като нямах време и възможност да се занимавам с него го оставих в един ел. сервиз и си го взех след 1 час. Благодаря на колегата за схемата от Вадис. Качвам снимка на дефектиралия елемент да е в помощ занапред Big Grin Big Grin Big Grin    
Volvo V40 1,9d 2001 D4192T3
4 cylinders
146 hp / 4100 RPM
350 Nm/ 1660 RPM
1870 cu. cm
powered by PowerChip Germany

Рено Клио, Сеат Ибиса, Опел Тигра, Пежо 306 и....В40
Reply

#6
аз също се зблъсках с този проблем в парното,но така и неможах да го реша. свалих реостата занесох го на един мой познат ел.техник. разглоби го човека и ми каза че и двата резистора работят и не е в него проблема,но все пак и 2та ги сменихме да пробваме ,но уви-не стана. сега не знам къде да търся проблема?
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Reply

#7
а някой ще обясни ли как да си сваля врътката на парното,да не е пък там проблема,макар че ме съмнява понеже аз като завъртя то си променя оборотите,но не духа постоянно само на 5 скорост духа постоянно иначе се усилва ,спира,тръгва и така? дали има нещо друго което да контролира моторчето?
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)