Posts: 32
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Здравейте колеги ще обясня на кратко какъв е проблема.
Имам Волво В40 от две години с нов газов инжекцион с него не съм имал никакжи проблеми, ходя си на профилактичните прегледи сменявам филтри и тн. Миналата година в един момент започна да се дави(не зная как да го обясня по точно но като давам постепенно газ поема а като дам резко се дави), казаха ми че са ми се запушили дюзите мои познати, започнах да слагам добавки в бензина на Лики Моли да карам на бензин, колата се поправи , но има случаи в които като я запаля си е както преди след това ако я изгася за известно време (за едно кафе например) след това като я запаля започва пак да се дави. Така си карах доста кога на бензин кога на газ и така се стигна до един момент в които въобще нямаше мощност, нито на бензин нито на газ, изфорсирах я на празен ход и се чу едно изпукване и започна да гъргори. Беше се спукало предното гърне след катализатора. Отидох на маистор за да го смени и като го отворихме вътре беше пълно с частици от катализатора, оказа се че се е запушил тотално. Беше се стопил направо. Изтръбушихме го и сложихме друго гърне на мястото на спуканото но не оригинално а някакъв заглушител маи се води и сега колата работи като с ремус - гъргори повече след 3000 оборота. Сега колата е доста по добре от колкото преди но пак от време на време се получава както преди да заглъхва като подам резко газ и да се дави. Искам да питам възможно ли е да е от това че изтръбушихме катализатора и сменихме гърнето със заглушител.
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
При мен катализатора е сменен с гърне отдавна и нямам проблеми. Ако катализатора се е разпаднал парчетата запушват гърнетата назад и трябва да се сменят всички гърнета след него.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
Колега, във форума съм повече от година и макар и да ми е първа(моя лична кола) ще ти сподела моят опит със загубата на мощност.
това което описваш според мен е или ДЮЗИ(ЗАПУШЕНИ ПО-ВЕРОЯТНО) или проблеми с кабелите/свещите или и двете.
Отиди на прочистване на дюзи(особено щом караш на гаЗ) и според мен(минах през значителни патила с придръпване, загуба мощност и т.н.) СИ СМЕНИ КАБЕЛИТЕ И СВЕЩИТЕ!Да смени си кабелите с нови, по католог.
Според мен при теб симптомите(след като си оправил гърнето и си без катализатор( са запушени дюзи и пробелмеми с кабелите.С/Ве 40 първо поколение са чувствителни и направо да си го кажем капризни към свещи и кабели.
ОТНОСОН ДОБАВКИТЕ ЗА ПРОЧИСТВЕНЕ НЕА ИНЖЕКТОРИ- системно ги използвам.
ЕФЕКЪТ ПРИ ТЯ СЕ ПРОЯВЯВА КАТО ПРОФИЛАКТИЧЕН.тоест, ако са ти запушени дюзитесилно няма как само с добавка(дори в големи количества и системно) да се оправи.
първо прочисти дюзете с ултразвук, а ДОБАВКИТЕ КАКТО КАЗАХ СА ЗА ПРОФИЛАКТИКА тоест вече почистени инжектори да се поддържат периодично.
Относно добавките дза инжещктори горещо ти препоръчвам ,,Бардал" 6 в 1 (продават ги в добрите автомагазини или в ,,Проспийд").Една метална бутилчица е за 20 литра, които се изгарят(за препоръчване на дълъг път с яко газ) и това се повтяра на всеки 5000 км.Добавката е силна, но можеш и да сложиш повече.
Другата добра добавка(, но е много под нивото на ,,Бардал") е ,,Редекс"(червен за бензинови инжектори).не забелязвам особено голям ефект от нея , но поне не вреди.но не е качествена, колкото ,,бардал"(лично мение от проби).Слагам добавки системно, профилактично поради лошоо качество на бензина у нас.
С две думи добавките в твоя случай не решават проблема.Дори е по-вероятно да влошат нещата, защото разтрварят(но не напълно) утайките от дъното на резервоара и запушват още повече инжекторите.
Моят съвет(, който ми беше казан от опитен сервизджия и има ефект) е чистене дюзи, нов бензинов филтър и тогава за профилактика един флакон силна добавка.Добаака е последваща мярка.
Виж си кабелите..............не съм вярвал ,че от свещи и кабели може толкова да се влоши работата на колата.
До преди трли седмици стигнах до там да не мога да вдигна 70 км/час заради кабели.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 32
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Благодаря за мненията,
можете ли да ми препоръчате къде да отида за чистене на дюзи и колко горе долу ще струва, и колко горе долу струват кабели и свещи по каталог?
Благодаря предварително!
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
K100 Wrote:Благодаря за мненията,
можете ли да ми препоръчате къде да отида за чистене на дюзи и колко горе долу ще струва, и колко горе долу струват кабели и свещи по каталог?
Благодаря предварително!
Кабелите си ги купуваш от ,,Скан тех"на ,,Овче поле" 146 - струват 85 лева.
Свещите са 45-50 лева НЖК (NGK) най -добре да ги купиш ,,Скан-тех" или от ,,Мото Пфое"(свещите само) .Кабелите там струват 102 лева.
Със смяната на кабелите колата не мога да я позная(поне моят случай е такъв).До преди 3 седмици както казах на малки обороти и с включен климатроник дори ми гаснеше на светофари.Ако са ти зле кабелите ще ти скъсят живото на свещите.
Кабелите са марка Boogicord-френски.тези които купих са абсолютно идентични, като старите-оригинални, дори си пише на тях Волво и номер 403.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 25
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2008
Reputation:
0
Аз имах същия проблем , но се оказа бобина.
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
аbalev Wrote:Аз имах същия проблем , но се оказа бобина. Това е по-тежкият(скъпият) вариант.все пак, ако една от двете бобини не е в час - това одначава да останеш на 2 цилиндъра тоест невъзможност да подкарраш изобщо колата.
Колеги, всички Вие които сте с С /ве 40 от първите не Ви ли се струва, че колите ни са доста капризни по отношение кабели, свещи.....................
Моето лично впечатление е такова.
Имат си кусури тия волва-личи си, че не са баш шведски.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 32
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Има нещо такова колега.
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
И в други теми съм споменавал че имах страшно гадно прекъсване до 2000 оборота особено в по-топло време. Когато смених със свещи на които пишеше ВОЛВО колата стана друга.
Само да се похваля и да подразня малко колегата Разсипник относно разхода
Миналата седмица ходих до морето (Ого1 беше свидетел) при средна скорост 120 някъде ...
по магистралата няма да казвам с колко :oops: засякох на резервоар до горе разход 7.2 л/100 което мнооого ми хареса.
Виж за в града 13 - 14 не мога да смъкна и това си е....
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
bell Wrote:И в други теми съм споменавал че имах страшно гадно прекъсване до 2000 оборота особено в по-топло време. Когато смених със свещи на които пишеше ВОЛВО колата стана друга.
Само да се похваля и да подразня малко колегата Разсипник относно разхода
Миналата седмица ходих до морето (Ого1 беше свидетел) при средна скорост 120 някъде ...
по магистралата няма да казвам с колко :oops: засякох на резервоар до горе разход 7.2 л/100 което мнооого ми хареса.
Виж за в града 13 - 14 не мога да смъкна и това си е....
рАЗБРАХ МАЙТАПА, но изобщо не съм се обидил или подразнил.
Моята С 40 има сериозни праблеми на 1-ви и 4-ти цилиндър- по над 25% загуба на мощтносто, въпреки добрата компресия.Това обяснява и по-високия разход и недостатъчната ускоряемост.
Утре съм си взел почивка и ще ходя до МП за свещи(да не ми мине черна котка път) разбира се.Разходът ми комбинирано в София и извън сега е 10,6 реални, защото е проверено с пълнене до горе. :evil:
Явно ще мина на газ, защото това вече не се търпи.Заредих на 30 май до дупка 63 литра - за по-малко от месец ги изгорих.Заредих още 10 литра преди 10-на дни и до днес бях твърдо на червено.
Пак заредих 63 литра.....да видим до кога.
разход 140 лева.Тази вечер на ОМВ на ,,Иван Евстратиев Гешов" - булеварда заредих...................Само за бензин.Това вече е много......................страшно много.
Реално моята върви като 1,8 .................
Разходът вече ми идва в повече.За първи път , от както имам ксолата тази вечер и бях бесен, дори започнах да я намразвам.
Със 63 литра 620 км проверено...........Е......си колата честно.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
|