The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo s40 2005

#1
Добър ден.Имам намерение да си купувам Волво S40 от 2005 година,обаче забелязох,че предимно се продават 2.0 дизел,и затова искам да питам да не би да има някакъв проблем с този модел,фабричен дефект или т.н,защото никъде не видях да се продава друга разновидност.И вторият въпрос е,за стара кола не е ли по-добре да е бензин от дизел,понеже нали има мнение,че стар дизел е кофти.Благодаря предварително
Reply

#2
Ако е гледан дизела нищо му няма Wink А и този далеч не е стар. Продават се много, защото по всяка вероятност те са продавани най-много нови, не че не са добри. Ако погледеш в щатите примерно на старо има само Т5 и Д5.
Reply

#3
Карал съм стари дизели и стари бензини. Няма разлика откъм поддръжка, проблеми и разходи за ремонт. Бензина е по приятен за шофиране, но при новите дизели и в това няма разлика.

В момента се предлагат повече дизели защото са на мода. Новите дизели са по тихи и по динамични от старите. Ниският разход на гориво в коминация с динамиката която се доближава до бензина вече ги прави предпочитани. Бензиновите мотори на волво са отлични, но с висок разход на гориво спрямо други марки (японските най-вече).

В ADAC (немското СБА) бяха правили класация на база разход на километър за дизелови и бензинови коли (нови). Разхода се смяташе като сума от цената на колата + поддръжка + ремонти + разходи за гориво разделено на изминати километри.

Разходите за бензин и дизел при еднакви марки по тази сметка излизаха еднакви за 150 000 км колкото бяха задали от ADAC. Изравняването идваше от по високата начална цена на дизеловата кола. За стара кола най вероятно дизела, ще дойде по евтин заради по малката разлика в цената на колата.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#4
Колеги, ако може да ме ориентирата такова Волво горе -долу в кой ценови диапазен е?подозирам, че струва 10 000-12 000 евро, ако е дизел от Германия, с реалистична и доказана сервизна история, удостоверена от надлежно попълнена сервизна книжка.
Благодаря!

Волво С 60 Д5 от Германия 2003 г. струва 11 000 евро.Говоря за ДОБРО Волво Дизел.Такова С 40 като цитираното от колегата е по-нисък клас, но е цели две години по-ново, с по-добро ниво на екологичност ..................
Цена от 18-20 000 лева ми се струва реалистична....или бъркам.............
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#5
Seamaster Wrote:Добър ден.Имам намерение да си купувам Волво S40 от 2005 година,обаче забелязох,че предимно се продават 2.0 дизел,и затова искам да питам да не би да има някакъв проблем с този модел,фабричен дефект или т.н,защото никъде не видях да се продава друга разновидност.И вторият въпрос е,за стара кола не е ли по-добре да е бензин от дизел,понеже нали има мнение,че стар дизел е кофти.Благодаря предварително
В немското мобиле ли гледаш колега?
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#6
Само в българското мобиле гледах,но и S 60 ги дават на същите цени,просто аз съм си решил че искам S40 и сега ги гледам че са към 18000 лв което ме устройва,жалко че няма богат избор.Има само една ,която следя от 4 месеца,преди 4 месеца беше на 92000 реални км,а сега била на 120000 пак реални км,и уж все в гаража седи.Аман от лъжци,но пък ходих в мото пфое и новата 1.6 бензин излиза 35000лв в кеш а с лизинг 40000 ,а толкова пари не ми се дават.Аз по принцип си търсех 1.6 дизел,но и бензин мога да взема,важното е да не е над 2.0,все пак на мен ми трябва за градска кола.Благодаря на всички
Reply

#7
Само в българското мобиле гледах,но и S 60 ги дават на същите цени,просто аз съм си решил че искам S40 и сега ги гледам че са към 18000 лв което ме устройва,жалко че няма богат избор.Има само една ,която следя от 4 месеца,преди 4 месеца беше на 92000 реални км,а сега била на 120000 пак реални км,и уж все в гаража седи.Аман от лъжци,но пък ходих в мото пфое и новата 1.6 бензин излиза 35000лв в кеш а с лизинг 40000 ,а толкова пари не ми се дават.Аз по принцип си търсех 1.6 дизел,но и бензин мога да взема,важното е да не е над 2.0,все пак на мен ми трябва за градска кола.Благодаря на всички
Reply

#8
Seamaster Wrote:Само в българското мобиле гледах,но и S 60 ги дават на същите цени,просто аз съм си решил че искам S40 и сега ги гледам че са към 18000 лв което ме устройва,жалко че няма богат избор.Има само една ,която следя от 4 месеца,преди 4 месеца беше на 92000 реални км,а сега била на 120000 пак реални км,и уж все в гаража седи.Аман от лъжци,но пък ходих в мото пфое и новата 1.6 бензин излиза 35000лв в кеш а с лизинг 40000 ,а толкова пари не ми се дават.Аз по принцип си търсех 1.6 дизел,но и бензин мога да взема,важното е да не е над 2.0,все пак на мен ми трябва за градска кола.Благодаря на всички


Колега, ако ще е 1,6 поне да е дизел 1,6Д иначе това 1,6, ако е бензинов двигател- никакъв му е въртящия момент.Колата не е лека за такъв двигател .......................то градска кола е по-скоро С 30...........
Ще останеш неудовлетворен от 1,6 бензин.Това ми е личното мнение.Такъв малък мотор, атмосферка на тежко купе в столичните задръствания- ще имаш виско разход................... :roll:
Все пак не забравяй ЗЛАТНОТО ПРАВИЛО- МОЩНАТА КОЛА МОЖЕ ДА СЕ КАРА БАВНО/ИКОНОМИЧНО, НО КОГАТО ТИ ПОТРЯБВА ТЯГА ЩЕ Я ИМАШ.Малолитражка бензин не е добро решение поне във вариант Волво.............
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#9
Seamaster Wrote:Само в българското мобиле гледах,но и S 60 ги дават на същите цени,просто аз съм си решил че искам S40 и сега ги гледам че са към 18000 лв което ме устройва,жалко че няма богат избор.Има само една ,която следя от 4 месеца,преди 4 месеца беше на 92000 реални км,а сега била на 120000 пак реални км,и уж все в гаража седи.Аман от лъжци,но пък ходих в мото пфое и новата 1.6 бензин излиза 35000лв в кеш а с лизинг 40000 ,а толкова пари не ми се дават.Аз по принцип си търсех 1.6 дизел,но и бензин мога да взема,важното е да не е над 2.0,все пак на мен ми трябва за градска кола.Благодаря на всички


Колега, ако ще е 1,6 поне да е дизел 1,6Д иначе това 1,6, ако е бензинов двигател- никакъв му е въртящия момент.Колата не е лека за такъв двигател .......................то градска кола е по-скоро С 30...........
Ще останеш неудовлетворен от 1,6 бензин.Това ми е личното мнение.Такъв малък мотор, атмосферка на тежко купе в столичните задръствания- ще имаш виско разход................... :roll:
Все пак не забравяй ЗЛАТНОТО ПРАВИЛО- МОЩНАТА КОЛА МОЖЕ ДА СЕ КАРА БАВНО/ИКОНОМИЧНО, НО КОГАТО ТИ ПОТРЯБВА ТЯГА ЩЕ Я ИМАШ.Малолитражка бензин не е добро решение поне във вариант Волво.............
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#10
Здравей колега, карам 2.0D 136к.с. - 2007 г. купих за от МП за 53 000лв!!!! Карам я вече 3 г. и направих преди месец 50 000км. Колата да чукна на дърво не е мръднала във всяко едно отношение. Сменям консумативи по рано от писаното в книжките и само с оригинални части, не пестя пари в избора си на консумативи "заместители". Колата слуша, трябва да се кара само с хубаво дизелово гориво.
Двигатела е съвместна продукция на Форд и Пежо - супер пъргъв, 16 клапанов е. 340Nm са предостатъчни както в градско така и извънградско. Градски цикъл съвсем нормално каране - 7л дори и по малко - в момента правя експеримент да карам икономично - за момента съм свалил на 6,5 ПО КОМПЮТЪР и то в рамките на няколко дни!!!
Само консумативите на година излизат около 250лв, сложи и за труд още толкова по цени на МП :oops: Имай в предвид, че колите над 5г и над 100 000км се поддържат доста по обстойно по сервизната програма във Вадис!!!
Колата която гледаш е 2005 - това е първия фейслифт от модела s40II. Освен във външни показатели мисля че няма кой знае какви разлики от следващата.
Има няколко в мобилето - 2-3 от тях са над 170 000км за 5 г................. Имаше една за 18 900 - 120 000км - нещо ми е съмнителна така както е напудрена. Свикнах на 2ката дизел и понякога ми се иска да имах още кончета - от всичките които са в нашето мобиле, ако имаш възможност погледни тази синичката - Volvo S40 D5 24900 лв.
Успех в избора, ако има въпроси - на среща съм!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)