Posts: 67
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Какво имаш предвид? Един газаджия ми каза, че ако гори толкова много може би трябва да се ремонтира изпаритела-50лв. Не е толкова много и смятам да го направя, защото 15 градско и на мен ми се вижда множко. Дори на 12-13 да падне ремонта на изпарителя се избива за 2000 км. Благодаря за куража.
V40,1.9TD, 98г.
Posts: 67
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Какво имаш предвид? Един газаджия ми каза, че ако гори толкова много може би трябва да се ремонтира изпаритела-50лв. Не е толкова много и смятам да го направя, защото 15 градско и на мен ми се вижда множко. Дори на 12-13 да падне ремонта на изпарителя се избива за 2000 км. Благодаря за куража.
V40,1.9TD, 98г.
Posts: 501
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
jul Wrote:Pavchon Wrote:Здравейте имам проблем с карбуратор за 440-1.7.Майстора ми каза 4е не подлежи на ремонт за6тото някакви втулки са се износили и край.Поема въздух и стра6но много ми гори 20/100 газ де.Проблема е там 4е не мога да намеря 2-ра употреба.Някои да е патил?Моля HELP. Моята колица е същия модел. Гори 8,4 газ и 15 градско
Направо се чудя нормално ли е това или просто градското което аз карам е такова 5-10 км на ден най-много. Чувал съм че може да е от изпарителя и сега чувам за проблем в карбуратора. И все пак тая разлика в двата вида каране ме шашка
За тези къси разстояния колата не влиза в температурен режим и затова харчи много. Аз също имам подобен разход, градско 14 л/100 км, а извънградско падам на 8.5 - 9 л/100км. Смених си и карбуратора, защото на стария ми беше скапана системата за смукача и не затваряше въздушната клапа. Намерих карбуратор за 60 лв в една морга, но от глупост не го взех, та после дадох 130 лв и го взех от Шведска автомания. Карбураторите за Волво 440 са голям кът и
не става карбуратор от Рено!
Не трябва да се забравя, че много лъжат при зареждане с газ и качеството не е на нужното ниво!!!
Posts: 501
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
jul Wrote:Pavchon Wrote:Здравейте имам проблем с карбуратор за 440-1.7.Майстора ми каза 4е не подлежи на ремонт за6тото някакви втулки са се износили и край.Поема въздух и стра6но много ми гори 20/100 газ де.Проблема е там 4е не мога да намеря 2-ра употреба.Някои да е патил?Моля HELP. Моята колица е същия модел. Гори 8,4 газ и 15 градско
Направо се чудя нормално ли е това или просто градското което аз карам е такова 5-10 км на ден най-много. Чувал съм че може да е от изпарителя и сега чувам за проблем в карбуратора. И все пак тая разлика в двата вида каране ме шашка
За тези къси разстояния колата не влиза в температурен режим и затова харчи много. Аз също имам подобен разход, градско 14 л/100 км, а извънградско падам на 8.5 - 9 л/100км. Смених си и карбуратора, защото на стария ми беше скапана системата за смукача и не затваряше въздушната клапа. Намерих карбуратор за 60 лв в една морга, но от глупост не го взех, та после дадох 130 лв и го взех от Шведска автомания. Карбураторите за Волво 440 са голям кът и
не става карбуратор от Рено!
Не трябва да се забравя, че много лъжат при зареждане с газ и качеството не е на нужното ниво!!!
Posts: 67
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Едно е ясно. От градско до градско има разлика.
Аз съм от Стара Загора. Живея на единия край на "центъра" и работя на другия. Общо 6-8 км на преход. За това разстояние имам няколко светофара и стопа и става голям екшън. Вие си мислите че в София ви е гадно грдското. Съгласен съм, че в пиковите часове е така. Лятото карах 200км градско в София за 4 дни. Разход 11 на сто. Обаче почти половината време можех да карам на 5 скорост. Докато в СЗ рядко опирам дори до четвърта. ТАка че нормално е да варира от 10 до 13-14. Все пак ми намалиха малко газчицата и сега май гори по-малко. Имах 1л газ на 11кубика въздух. Майстора го направи 1 към 14 и каза че това е най-добре. Сега ще видим. Колата пак си върви добре. Остава и разхода да падне малко. Ще споделя по-нататък като направя точна засечка.
V40,1.9TD, 98г.
Posts: 67
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Едно е ясно. От градско до градско има разлика.
Аз съм от Стара Загора. Живея на единия край на "центъра" и работя на другия. Общо 6-8 км на преход. За това разстояние имам няколко светофара и стопа и става голям екшън. Вие си мислите че в София ви е гадно грдското. Съгласен съм, че в пиковите часове е така. Лятото карах 200км градско в София за 4 дни. Разход 11 на сто. Обаче почти половината време можех да карам на 5 скорост. Докато в СЗ рядко опирам дори до четвърта. ТАка че нормално е да варира от 10 до 13-14. Все пак ми намалиха малко газчицата и сега май гори по-малко. Имах 1л газ на 11кубика въздух. Майстора го направи 1 към 14 и каза че това е най-добре. Сега ще видим. Колата пак си върви добре. Остава и разхода да падне малко. Ще споделя по-нататък като направя точна засечка.
V40,1.9TD, 98г.
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
еее лъде си видял в София 5-та скорост, аз повече от 3-та не слагам освен на цариградско и бул. България, а има моменти не мога и 2-ра да вкарам
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
еее лъде си видял в София 5-та скорост, аз повече от 3-та не слагам освен на цариградско и бул. България, а има моменти не мога и 2-ра да вкарам
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 67
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Така беше. Вярно че доста се движих по Цариградско, но все пак има дълги участъци в които може да се шофира икономично.
V40,1.9TD, 98г.
Posts: 67
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Така беше. Вярно че доста се движих по Цариградско, но все пак има дълги участъци в които може да се шофира икономично.
V40,1.9TD, 98г.
|