The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Маслото е малко над максимума.Има ли опасност от това?

#1
Колеги, извинете ме ,че ви досаждам вече, но не мога да не попитам.
Когато на 17 май т.г. си смених маслото с Мотул пълно синтетика първо в сервиза ми наляха тубата от 5 литра и казаха, че маслото трябва да стои между минимум и максимум над средата ...........
Аз обаче ,воден от писанот в книжката -долях още 300 милилитра ,за дастигна до предписаното 5,3 литра.нивото на маслото, на щеката от картера застана точно на максимум.
Там е работат, ча точно тогава си проверих двигателя и нервиран от видяното на 1-ви и 4-ти цилиндър си долях добавка-рематализант(някаква руска много хвалена)............
Да обаче нивото на маслото застана над максимума 3-4 мм.
Един съсед ми вика: ,,сега ще сменяш гарнитура, ще избие..."
Карам вече 1300 км и маслото си стои така......
Въпросът ми е - след като направих глупост да вземали да източа малко от маслото, докато не е станали късно?
От пробката или да тегля с вакуум от тръбичката на картерната щека?

Наистина се извинявам, че пускам тъпи теми, но къде, ако не тук във форума мога да получа ценни съвети! :oops:
Благодаря!
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#2
Здравей колега.Работил съм в магазин за авточасти и към магазинът имаше и сервиз та от там знам че нивото на маслото трябва да е между минимум и максимум.Аз те съветвам да го издърпаш през сондата.Предполагам че във всеки сервиз имат помпа за източване на масло през сондата за проверка нивото на маслото.
Reply

#3
vil4an76 Wrote:Здравей колега.Работил съм в магазин за авточасти и към магазинът имаше и сервиз та от там знам че нивото на маслото трябва да е между минимум и максимум.Аз те съветвам да го издърпаш през сондата.Предполагам че във всеки сервиз имат помпа за източване на масло през сондата за проверка нивото на маслото.


Много Благодаря!
Значи е вредно да го държа така?
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#4
Маслото винаги се пълни да максимума, и всеки който твърди че трябва да е посредата може да си гледа работата, не случайно производителя пише колко точно масло събира двигателя и като налееш предписаното количество ще видиш до къде трябва да е маслото на щеката. Който твърди че не се пълни до макса по-добре да не се занимава със смяна на масла :oops: :oops: :oops:
Не се притеснявай щом е само 3-4мм над макса нищо няма да се случи не си губи времето да ходиш да го смучеш. А на съседа не му вярвай изобщо, ако ти избие гарнитурата заради маслото аз ще ти купя друга кола. По-вероятно е да избият семерингите на коляновия вал ама гарнитура няма как да избие :!: :!: :!: Ей големи разбирачи има :oops: :oops: :oops:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#5
И на мен ми го разтягаха това един съсед дето поддържа 2-3 нови буса в официален сервиз и че всеки път му сипвали масло точно до средата и така трябвало да бъде :roll: Аз си го държа точно на макс ако производителя искаше да се сипва по малко щеше да го разграфи по друг начин .
Reply

#6
ico850 Wrote:Маслото винаги се пълни да максимума, и всеки който твърди че трябва да е посредата може да си гледа работата, не случайно производителя пише колко точно масло събира двигателя и като налееш предписаното количество ще видиш до къде трябва да е маслото на щеката. Който твърди че не се пълни до макса по-добре да не се занимава със смяна на масла :oops: :oops: :oops:
Не се притеснявай щом е само 3-4мм над макса нищо няма да се случи не си губи времето да ходиш да го смучеш. А на съседа не му вярвай изобщо, ако ти избие гарнитурата заради маслото аз ще ти купя друга кола. По-вероятно е да избият семерингите на коляновия вал ама гарнитура няма как да избие :!: :!: :!: Ей големи разбирачи има :oops: :oops: :oops:

ИЦО 850, ГОСПОД ЗДРАВЕ ДЕ ТИ ДАВА!
Е ТОВА Е КОМПЕТЕНТНО МНЕНИЕ........... Smile

По темата.....човекът, който ми саза това, че ще бера ядове е съсед, в блока на родителите ми, работеше до скоро в Италия като автотенекеджия/бояджия и пастира коли.......
Той ми каза тая ужасна прогноза..............Толкова и разбира явно от коли явно... :?
Относно ,,разбирането му" :evil: , само ще добавя, че когато му казах че съм сложил Мотул 5-40 пълна синтетика, той ми отвърна, цитираМ:

,,Мотула" не е нищо особено, само цената.В Италия това е най-посредствено масло.Трябваше аз да ти избера маслото за 60-на лева.Няма смисъл от такова скъпо масло."
Същият е много ентусиазиран да ми прави и ремант на двигателя(тякя вечедори и наивниккато мене-атказах).

Еййй .........в тая криза всеки тръгнал да вади пари прези просото.............. :evil:
Впрочем това е повод за замисъл, защото на същия ,,индивид" съм предплатил 150 лева да ми оправи(боядиса) издрасканите преден калник и двете врати от ляво.................
Вече силно съм критичен към качествата му и само се чудя, под каква по-тактична форма да си искам парите............
Бааси човека честно.Понеже ме гледа ,че съм вмманиячен по колата всеки път щом ме види ме зенимава да ме убеждава, колко добра можел да я направи........
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#7
Пък в МП при смяна на масло вместо 5,8 /колкото е по книжка, каталог и къде ли искаш още/ ти наливат 6 литра. Толкова вика била тубата и го било "събрало". След 15000 км нищо не се случи /да чукна на дърво/. Слушай Ицо, но ако много те притеснява и ако имаш познати в сервиз - издърпай 200-300 грама да ти е спокойна главата. Отдели си ги в малка туба и при необходимост долей след време. За до максимума - о.к., ама не съм съгласен, че трябва да е над! Иначе на щеката щеше да има само "мин". Карай и не бери грижа!
volvo for life
Волво В70 '98 2,0 10V
И не забравяйте, че всяко натискане на спирачката, Ви бърка директно в джоба. Карайте предвиждайки!
Reply

#8
мнението на ицо850 ти харесва, но не бих казал, че е компетентно
И в Чернообил сега е пролет.Тревата синее,птичките лаят...
Reply

#9
lilker Wrote:мнението на ицо850 ти харесва, но не бих казал, че е компетентно
И от кое съдиш че мнението ми е некомпетентно :!: :!: :!: И изобщо познаваш ли ме ,та знаеш колко съм компетентен :?: :?: :?: И коя точно част от мнението ми е некомпетентна :!: :?: :!: :?: :!: А твоето мнение какво е :?: :?: :?:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#10
Абе лягайте да спите вече Big Grin Big Grin Big Grin
КАРАЙ ЖАДЕН,ОСТАВИ ЕДИН ПОЛИЦАЙ ГЛАДЕН!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)