The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V40 сегменти и .....

#1
Здрасти колеги .
предстои ми да отварям двигателят та се чудя дали малко насоки може да дадете относно частите.пробвах търсачка ама конкретно нище.що е то запекъл сегмент и има ли оправия.Препоръчаие ако е възможно марка и евентуално цена на :
- сегменти
- гумички клапани
- гарнитура глава
Относно сегментите намерих на Гьотце (или нещо подобно) , но колеги споделиха че не били добри.гледам и на Дружба Разград (утре ще видя дали имат за моята талига) .Колкото мнения толкова и марки.трябва ми нещо изпитано и на нормална цена де.
мотора е B4204S2 2 литра , 16 клапана с променлив градус на клапаните (VVT го водят Волво)
Reply

#2
Аз съм слагал Гьотце на Форд и вече 50 000 км не харчи масло и няма проблеми, преди ремонта 1,5 литра на 1000 км.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
оригиналните сегменти са геотзе...Гумичките и гарнитурата и те са геотзе...
Случвало ми се е от магазин обаче да попадна на фалшиво Геотзи точно за волво!
В мото-фое е най-сигорно ,но и по-скъпо...
Гумичките има и от 1лв има и от 5лв....
От 1лв има на Геотзе ...Аз проблем не съм имал...Гарнитурата май беше нещо 50+лв ...

Ако искаш по-хубави сегменти Мале....Но там цената е направо убиец....
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#4
Понеже темата е за сегменти на С/Ве 40, ако може да попитам- Колеги, по какво да позная ,че сегментите са за смяна?
Ако двигателя не гори масло, тогава наложително ли е отваряне на двигателя?
И друго- запушената картерна вентилация трудно отстраним проблам ли е?Като цена на труд и време, колко отнема?
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#5
Razsipnik, стига трепери бе човек - колата ти е добре, но от нерви и съмнения ще я почупиш. Карай си спокойно и ако забележиш нещо нетипично чак тогава вдигни капака. Имам чувството, че 1 час я караш 2-3 часа я гледаш. Не се обаиждай - просто в писмен вид горенаписаното може да се тълкува по двата крайни начина - приеми положителния за верен. Ако беше до мен щях да те потупам по рамото и да започна така "Стига Ве, бра'ат, колата ти ..." - дано си ме разбрал правилно.
Обаче си смени дисковете и накладките!!!
Айде със здраве
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#6
цени от евро-то
сегменти на гьотце - 200 лева
гарнитура -40 лева или гьотсе или галанц
гумички клапани по лев
чудя се дали да се обадя и в дружба разград да им видя тяхните цени защото знам че работят под немски лицен и то маи за гьотце.
и наи важното - как седят нещата про волво.имам предвид дали ще мина с оригинален размер на сегменти или ще трабва и да се шлаифат ризи и да се слагат ремонтни бутала.какво показва практиката при волво
Reply

#7
yuckuJackD Wrote:Razsipnik, стига трепери бе човек - колата ти е добре, но от нерви и съмнения ще я почупиш. Карай си спокойно и ако забележиш нещо нетипично чак тогава вдигни капака. Имам чувството, че 1 час я караш 2-3 часа я гледаш. Не се обаиждай - просто в писмен вид горенаписаното може да се тълкува по двата крайни начина - приеми положителния за верен. Ако беше до мен щях да те потупам по рамото и да започна така "Стига Ве, бра'ат, колата ти ..." - дано си ме разбрал правилно.
Обаче си смени дисковете и накладките!!!
Айде със здраве


Благодаря колега.
Ако знаеш , какво правя- измина 60-100 км и отварям да гледам щеката за контрол нивото на маслото.
Проверяваш, слушам и така.................Смех........... :oops: Smile
Благодаря за добрите думи.
Откакто съм с пълна синтетика 5-40 все гледам почти всеки ден дали и колко го гори.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#8
kurdamon Wrote:цени от евро-то
сегменти на гьотце - 200 лева
гарнитура -40 лева или гьотсе или галанц
гумички клапани по лев
чудя се дали да се обадя и в дружба разград да им видя тяхните цени защото знам че работят под немски лицен и то маи за гьотце.
и наи важното - как седят нещата про волво.имам предвид дали ще мина с оригинален размер на сегменти или ще трабва и да се шлаифат ризи и да се слагат ремонтни бутала.какво показва практиката при волво

Волво не предлагат ремонтни размери та се предполага, че ще минеш с оригинален размер. Може да се разбере чак след като го отвориш затова не бързай със сегментите. Ако се налага ремонтен размер само Дружба Разград те оправят.

Според Вадис не са само гумички на клапани, доста по сложен им е клапана и има няколко уплънения. Ако напишеш коя година е модела мога да ти пратя схема на клапана от Вадис и описание какво и как може да бъде сменено.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#9
v40 , 2.0 16 V мотора е b4204s2. 139 кс . 1999г , но като тарся из програмите ми греши мотора и годината.като дам 2000г и нещата си идват по местата.излиза ми моя мотор тогава.
Reply

#10
Оказва се, че при теб не е сложно. Обикновен клапан с една гумичка. Номерата са оригиналните волво номера според серииния номер на двигателя.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)