The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S80 - проблем със запалването

#1
Нямам на представа какво стана просто една сутрин отказа да пали. Имам токове таблото свети, а не иска да заварти и стартера цъка. Какво може да бъде? В безисходица съм молпомогнете.
Reply

#2
Най-вероятно проблем с акумолаторал.Не ти достигат токове
VOLVO V40 1,6i-1998
Reply

#3
Цъка бендикса а стартера неможе да завърти
VOLVO V40 1,6i-1998
Reply

#4
акумолатора точно бе свален от зарядното
Reply

#5
И при мен стана така един път, когато оставих отворени врати и пусната музика за няколко часа! Лампионите са ни много и през деня съвсем изключих! Smile Та..... Акумолатора е! При мен светеха лампичките по таблото, но забележи и твойте - малко по-слабо светят! Не стига ток! Закачих другата ни кола с кабели са С80-ката и на 15-20 път се оправи! После 30-40 км на малко по-високи обороти и всичко и 6!!!

Надявам се и при теб да е това, но това, че е станало при заключена кола е лошо! При мен знам от какво е ама при теб да няма някаде светеща лампа или нещо друго включено!
Sad
Reply

#6
Хм! Зареден ама като си карал и паркирал да не свършил и да не се зарежда!?? Или го зареди като видя че не пали???
Reply

#7
след като го заредих отново пак неиска
Reply

#8
На мен ми направи един път ейтакъв номер ,
беше някой от бушоните в ляво от волана.
Вади един по-един и ги прегледай ,че не се сещам
кой беше.
КАРАЙ ЖАДЕН,ОСТАВИ ЕДИН ПОЛИЦАЙ ГЛАДЕН!
Reply

#9
panakudi Wrote:акумолатора точно бе свален от зарядното

Това не му пречи да се е скапал и да има енергия колкото за лампите на таблото(които всъшност са светодиоди само подсветката е с крушки).
Вземаш един волтмер закачаш го на акумолатора и гледаш показанията в момента в който палиш. Ако напрежението стане от 12в. 6-7 то това е сигурен признак, че акумолатора плаче не за зареждане а за нов. :wink:
Reply

#10
blagodary za savetite utr shte probvam savetite vi i shte pisha ve4erta
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)