This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Една идея
#1
От доста време ме тормози един въпрос.
Та карам 460 1.8 моно на газ и си мисля какво ще стане ако сложа
изпарител за турбо изхода за хранене да отива към ижектори за газ на смукателните
колектори и след дроселовата пробивам и свързвам с тройника за пространството
зад втората мембрана.
Така дори при запушен въздушен филтър няма да ми се увеличи разхода.
Махам плочката и отстранявам свързаните с нея проблеми.
Моля ви колеги да дискутираме идеята и евентуално като стигнем да истината и да я
реализираме. Smile
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Цитирай
Thanks given by:
#2
По принцип на по-добрите изпарители има възможност да направиш това.
На задния капак закачаш въздуховода между филтър и дросела.
Това ти осигурява нужното подналягане за да работи това.
Просто почти никъде не се прав, освен на турбините защото там няма кой иначе да ти даде нужното по-високо налягане.
Цитирай
Thanks given by:
#3
Интересува ме практически дали ще стане
теоретически би трябвало да няма проблеми Smile
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Цитирай
Thanks given by:
#4
Освен да пробваш, теоритично би трябвало да е така.
Цитирай
Thanks given by:
#5
Тц, няма да стане. И то точно, защото "теоретично НЕ би трябвало да е така". Изпарителят, независимо дали е за турбо или не, работи в следствие на разликата в наляганията от двете страни на мембраната, която се постига именно благодарение на смесителната плочка. Плочката всъщност представлява една вентуриева тръба, където потокът се ускорява, от което се получава и по-ниското налягане, без което мембраната няма да помръдне.
There's someone in my head but it's not me...
Цитирай
Thanks given by:
#6
Може би те подведох ижекторите няма да са истински а само разпръсквачи. Smile
И така би трябвало да работи но не знам дали ще успее да реагира толкова бързо
при подаване на газ или отпускане?
По специално ме интересува при отпуснат педал на газта каква ще бъде горивната смес.
Подналягането се увеличава доста и не знам дали изпарителя ще успее да обедни сместа достатъчно.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Цитирай
Thanks given by:
#7
Пропуснал съм това с инжекторите.
Моето мнение е че не би трябвало да слагаш инжектори.
Ползвай си плочката.
Иначе това с компенсирането на налягането смея да твърдя че работи.
При пускането на педала на газта,не би трябвало да имаш движение на въздух през смесителя(дросела ти е затворен).
Цитирай
Thanks given by:
#8
Пичове, гаранция Франция, че няма да стане, освен ако не се преработят колекторните тръби, така че в зоната на всеки разпръсквач да има стеснение на сечението, както става при карбураторните мотори, където се дупчи карбураторът в зоната на вентуриевата му тръба и там се слага разпръсквач.

Skunkmstr написа:При пускането на педала на газта,не би трябвало да имаш движение на въздух през смесителя(дросела ти е затворен).

Skunkmstr, помисли пак, дали двигателят може да работи без въздух, дори и на празен ход. Няма да се впускам в подробности, откъде идва въздухът за празния ход, но такъв има и той минава именно през смесителната плочка.
There's someone in my head but it's not me...
Цитирай
Thanks given by:
#9
Цитат:От доста време ме тормози един въпрос.
Та карам 460 1.8 моно на газ и си мисля какво ще стане ако сложа
изпарител за турбо изхода за хранене да отива към ижектори за газ на смукателните
колектори и след дроселовата пробивам и свързвам с тройника за пространството
зад втората мембрана.
Така дори при запушен въздушен филтър няма да ми се увеличи разхода.
Махам плочката и отстранявам свързаните с нея проблеми.
Моля ви колеги да дискутираме идеята и евентуално като стигнем да истината и да я
реализираме.


Колега не разбрах каква е целта на цялата работа.като неискаш плочка има газови инжекциони и за моно и за карбуратор.Напиши в Google Bluetronic
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)