09-24-2010, 12:13 PM
Здравейте колеги.
Проблема ми се състои в следното. Миналта година се оказа че вентилатора който обдухва радиаторите на колата ми е с изгорял мотор и счупена перка. Така са ми продали колата без да забележа. След доста мъки и питане във Мото Пфое и по разни морги успях да намеря вентилатор втора употреба. Монтирах го но се оказа че е с изгорял превключвател за скоростите. Вентилатора работи на 2 скорости, като втората по-бързооборотна се включва само при нужда. Добре че този превключвател който беше на изгорялата перка с която купих колата работеше и ми сложиха него. И така всичко беше наред докато преди месец установих че при включен климатроник вентилатора ми пак не тръгва веднага а чак сллед време и направо на втора скорост. Върти малко и пак спира вместо да си мине на по-бавната първа скорост. Отидох на майстор и се оказа, че това съпротивление ли е превключвател ли е незнам как точно се казва пак е изгоряло. Майстора го отряза и върза ел.мотора на вентилатора директно. За момента си помислих че всичко е наред но след известно каране с пуснат климатик усещам че колата няма мощност. Освен това шума при включен вентилатор е доста неприятен но това се преживява в жегата. Проблема с мощността обаче ме притеснява сериозно. Вярно че вече лятото си отиде и климатроник ще се пуска чак на пролет, но аз трябва да намеря някакво решение на проблема.
Та въпроса ми е продват ли се отделно тия превключватели на скоростите а ако не се продават могат ли да се заменят с такива от друга кола, защото на няколко места питах и всички казват че вървят в комплект с мотора.
А цените от Мото Пфое от преди една година са .... стряскащи :evil:
30882398 - 88.18 лв. - КОЖУХ ПЕРКА /СЪС ЗАЯВКА 10 раб. дни
30882400 - 171.09 лв. - ПЕРКА ИМА 1 бр.
30882403 - 457.99 лв. - ЕЛ. МОТОР / СЪС ЗАЯВКА
Ето и нагледно за какво точно става въпрос - оградено е с червен правоъгълник на втората снимка.
Проблема ми се състои в следното. Миналта година се оказа че вентилатора който обдухва радиаторите на колата ми е с изгорял мотор и счупена перка. Така са ми продали колата без да забележа. След доста мъки и питане във Мото Пфое и по разни морги успях да намеря вентилатор втора употреба. Монтирах го но се оказа че е с изгорял превключвател за скоростите. Вентилатора работи на 2 скорости, като втората по-бързооборотна се включва само при нужда. Добре че този превключвател който беше на изгорялата перка с която купих колата работеше и ми сложиха него. И така всичко беше наред докато преди месец установих че при включен климатроник вентилатора ми пак не тръгва веднага а чак сллед време и направо на втора скорост. Върти малко и пак спира вместо да си мине на по-бавната първа скорост. Отидох на майстор и се оказа, че това съпротивление ли е превключвател ли е незнам как точно се казва пак е изгоряло. Майстора го отряза и върза ел.мотора на вентилатора директно. За момента си помислих че всичко е наред но след известно каране с пуснат климатик усещам че колата няма мощност. Освен това шума при включен вентилатор е доста неприятен но това се преживява в жегата. Проблема с мощността обаче ме притеснява сериозно. Вярно че вече лятото си отиде и климатроник ще се пуска чак на пролет, но аз трябва да намеря някакво решение на проблема.
Та въпроса ми е продват ли се отделно тия превключватели на скоростите а ако не се продават могат ли да се заменят с такива от друга кола, защото на няколко места питах и всички казват че вървят в комплект с мотора.
А цените от Мото Пфое от преди една година са .... стряскащи :evil:
30882398 - 88.18 лв. - КОЖУХ ПЕРКА /СЪС ЗАЯВКА 10 раб. дни
30882400 - 171.09 лв. - ПЕРКА ИМА 1 бр.
30882403 - 457.99 лв. - ЕЛ. МОТОР / СЪС ЗАЯВКА
Ето и нагледно за какво точно става въпрос - оградено е с червен правоъгълник на втората снимка.
V 40 1.9 TD 95 k.c. 2000 г. D4192T2