The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo 850 на МЕТАН

#1
8) Както обещах в една друга тема, ще споделя мнението и резултатите от метановата уредба монтирана на 850 комби 2.0 10V.

В сервиза дето ми я монтираха не бяха направили добра настройка на уредбата но стана така ,че заради друг проблем отидох в сервиза на Dunev /до комплекса на Цска/. Там има много добър спец /Иван/ по диагностика на мотора ,той откри защо не работи мотора нормално а именно - термостата не отваря на време и се получава прегряване на свещите от това метана влизайки в цилиндъра се самозапалва веднага и всичко отива "У тиквите". Смениха термостата и мотора се нормализира, тогава този Иван се зае с настройката на метана. РЕЗУЛТАТ: :!: :!: :wink: ИЗВЪНГРАДСКО :Пробег 240 км със 11 кг. метан т.е.за 12 лв. 5лв за 100 км. :!: :wink: При това половината от този пробег колата беше сериозно натоварена-около 450 кг.
ГРАДСКО с две влизания в центъра на София- 150 км. със 11 кг. метан т.е. за 12 лв. 8 лв. за 100 км.:wink:
За сега съм много доволен , дано на метана не му сложат акциз педалите на които все не им стигат данъците!!! :lol: :lol:
От мен толкова ,а за останалото всеки да смята и да преценява.
Успех на всички!! :lol:
Reply

#2
8) Както обещах в една друга тема, ще споделя мнението и резултатите от метановата уредба монтирана на 850 комби 2.0 10V.

В сервиза дето ми я монтираха не бяха направили добра настройка на уредбата но стана така ,че заради друг проблем отидох в сервиза на Dunev /до комплекса на Цска/. Там има много добър спец /Иван/ по диагностика на мотора ,той откри защо не работи мотора нормално а именно - термостата не отваря на време и се получава прегряване на свещите от това метана влизайки в цилиндъра се самозапалва веднага и всичко отива "У тиквите". Смениха термостата и мотора се нормализира, тогава този Иван се зае с настройката на метана. РЕЗУЛТАТ: :!: :!: :wink: ИЗВЪНГРАДСКО :Пробег 240 км със 11 кг. метан т.е.за 12 лв. 5лв за 100 км. :!: :wink: При това половината от този пробег колата беше сериозно натоварена-около 450 кг.
ГРАДСКО с две влизания в центъра на София- 150 км. със 11 кг. метан т.е. за 12 лв. 8 лв. за 100 км.:wink:
За сега съм много доволен , дано на метана не му сложат акциз педалите на които все не им стигат данъците!!! :lol: :lol:
От мен толкова ,а за останалото всеки да смята и да преценява.
Успех на всички!! :lol:
Reply

#3
Къде са ти сложили уредбата и имаш ли някакви контакти на фирмата?
Reply

#4
Къде са ти сложили уредбата и имаш ли някакви контакти на фирмата?
Reply

#5
973-23-24 /973-23-41 Дружба-2 бул."проф.Цветан Лазаров" на края при гаража на автобусите , точно до метанстанцията в дясно в зеленикава постройка с телена ограда.
Reply

#6
973-23-24 /973-23-41 Дружба-2 бул."проф.Цветан Лазаров" на края при гаража на автобусите , точно до метанстанцията в дясно в зеленикава постройка с телена ограда.
Reply

#7
Може ли да дадеш снимка как са разположени бутилките.
Volvo - гарантирано приключение
Reply

#8
Може ли да дадеш снимка как са разположени бутилките.
Volvo - гарантирано приключение
Reply

#9
както и да са половината багажник го няма, да не говорим за пускане на седалки Sad :evil:
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#10
както и да са половината багажник го няма, да не говорим за пускане на седалки Sad :evil:
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)