The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
На колко километра пробег се сменя агренажен ремък

#51
tonter Wrote:[

Това за смяната - защо? Поради опасност да прескочи зъбче ли? Или каучукът се разяжда?
[/quote]

За прескачане на зъб, може ако не ти изправен обтегача. Иначе маслото и "гумата" не се погаждат много. Това важи и за всички тампони, маркучи, уплътнения, маншони, ремъци и т.н., които не са със специални свойства - да не се разграждат от маслото Wink
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#52
Логично...! Ама трябва някой да се сети.
Reply

#53
За всички които се интересуват вчера смених ангренажен ремък в МП. Двата ремъка с ролките и обтегач 500 лева + 220 лева труд. Казаха ми да карам 160 000 км. Колата е S80 2.4 td
Reply

#54
Колата е на 117000 км, до преди 2 години е подържана в МП и сега се идва въпроса дали са сменяни ангренажен ремък и ролки, според мен не са. Прочетох темата и на няколко места видях че се сменят на доста голям интервал. Колата е V50 2.0, в сервиз ми казаха че около 500 лева ще е цената на сляната заедно с водната помпа. Мисля ако се наложи да го сменям да вида и цената в МП каква ще е.
Volvo V50 2.0D, D4204T 2006 година
Reply

#55
Сменя се на 240 000 или 10 години, карай и се радвай. Ако не вярваш свери с мотопфое. Приложено сервизна програмa за D4204T
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#56
От всичко,което прочетох до тук разбрах,че сервизните интервали за Volvo са доста по-големи отколкото при другите марки коли. Карал съм Opel и от доста време карам служебен Volswagen и там сервизните интервали са доста по-различни. От почти месец имам V40 2.0 T 118 Kw 1999 г. На мотора има лепенка за последната смяна на ангренажния ремък и там пише 107 000 km - ремъка е сменен декември 2009 - та, а колата е на 170 000 km в момента. Километрите са реални, ролките не са сменявани, а ремъка е слаган в Мото Пфое ( както и много други неща по колата,които са сменявани,съдейки по фактурите издадени от сервиза). Нямам никакъв шум по мотора - работи прекрасно. И тъй като практиката е като се купи кола втора ръка да се сменя масло,ролки,ремъци и т.н. се замислям дали трябва да го направя и аз това упражнение или да си карам докато ремъка не мине препоръчителните 90 000 км или съответно не се разписка някоя ролка ?
Reply

#57
Благодаря колега за информацията, в първият момент малко се позамислих как може да се сменя на толкова много км, но като си го пише явно е така.
Volvo V50 2.0D, D4204T 2006 година
Reply

#58
Здравейте,

така е на Volvo S40/ V50 04- дизел обаче, смяната на ремъка е на 150000 мили или 240000 км, но това само ако е направена във Волво сервиз. Ако се смени в сервиз който не е Волво съм сигурен, че те не могат да гарантират такъв пробег.

При бензиновите обаче е друго - 1.8 бензин след 2004 е с верига.

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#59
Здравейте,

така е на Volvo S40/ V50 04- дизел обаче, смяната на ремъка е на 150000 мили или 240000 км, но това само ако е направена във Волво сервиз. Ако се смени в сервиз който не е Волво съм сигурен, че те не могат да гарантират такъв пробег.

При бензиновите обаче е друго - 1.8 бензин след 2004 е с верига.

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#60
Здравейте колеги!
От скоро имам S80 D5 на 136 000 км. /купена през 2006 год. от МП и поддържана пак там/. Въпросите ми са: на колко километра трябва да сменя агренажния ремък и маслото в автоматичната скоростна кутия /съответно каква марка/.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)