Posts: 17
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2009
Reputation:
0
Здравейте колеги,
имам странен проблем и имам нужда от Вашата помощ.
Имам v40 1.8 бензин с газов инжекцион и онзи ден отказа да прехвърля на газ - по скоро минава и след 10сек. гасне!
Почистих филтрите , но нищо ту гасне-ту работи...При свалянето на единият от филтрите, трябваше да развъртя някаква гайка отдолу и при допира на ключа даде на късо- реших да сваля клемата на акумулатора за да не стане нещо! Почистих всичко пробвах няколко пъти пали на бензин, но на газ минава и гасне- видях че не ще и я оставих. Прибрах инструмента и хоп да си тръгна- не ще да пали дори и на бензин!!! Въртя ключа, всичко по таблото( с изключение на задрасканата кола) свети, но нищо не се случва! Когато завъртя ключа, диода който се намира на таблото в/у капака на говорителя от дясно започва бясно да мига и нищо не се случва. Проверих бушоните, оставих я да поседи един цял ден без акумулатор, взех резервният ключ и нищо- не ще и не ще!
Та молбата ми е , ако някой има някаква идея да я сподели- преди да бързам да я карам на "МАЙСТОРИ"
благодаря...
Posts: 62
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2009
Reputation:
0
Здравей колега
Кои предпазители си проверил? Тези под капака или тези отдолу в ляво под волана? Ако си проверил и двете места, и всичко е здраво, тогава виж свещи и кабели. Работи ли на бензин? Ако само на газ ти гасне - смяна на филтрите на газовата уредба. След 10 000км се задръстват. При мен симптомите са същите когато съм с мръсни филтри. Аа да мине на газ и върне на бензин. Успех!
P.S.
Относно мигането на диода. Възможно е да има проблем с имобилайзера. Не знам точно по какви схеми е вързан, че съм на работа и нямам Вадис тук. Но такова злобно мигане се получава, когато има проблеми с имобилайзера и мига точно тази лампа, която казваш че не свети.
Volvo S40 2.0 '96 B4204S
PK 0500 HP
Posts: 17
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2009
Reputation:
0
Проверих всички предпазители мисля , ако някъде няма скрити разбира се....
Това за филтрите е точно така-мръсни са и затова исках да ги сменя, но тя въобще не ще да пали дори и на бензин....Просто въртиш ключа и нищо-всичко свети, няма индицация за някакъв проблем, на бутане и дърпане не ще и така- изглежда умряла....
Posts: 1,272
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Горд собственик на: V-70 2.4 140hp bifue
Здравей колега.Капачката и палеца провери ли
Posts: 2,086
Threads: 29
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
3
Горд собственик на: 1996 V40 2.0, 140 hp
vil4an76 Wrote:Здравей колега.Капачката и палеца провери ли :roll:
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
"Когато завъртя ключа, диода който се намира на таблото в/у капака на говорителя от дясно започва бясно да мига и нищо не се случва."
Този диод е за алармата. Нещо по алармата/имобилайзера си откачил или бушона за бензиновата помпа. Задрасканата кола е имобилайзера - трябва да светва и да загасва. Ако въобще не светва нещо не е наред с имобилайзера.
Бушон 10 под таблото е аларма, имобилайзер, централно заклчючване.
Бушон 13 в двигателя е бензинова помпа.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 62
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2009
Reputation:
0
joro74 Wrote:"Когато завъртя ключа, диода който се намира на таблото в/у капака на говорителя от дясно започва бясно да мига и нищо не се случва."
Този диод е за алармата. Нещо по алармата/имобилайзера си откачил или бушона за бензиновата помпа. Задрасканата кола е имобилайзера - трябва да светва и да загасва. Ако въобще не светва нещо не е наред с имобилайзера.
Бушон 10 под таблото е аларма, имобилайзер, централно заклчючване.
Бушон 13 в двигателя е бензинова помпа.
По-добро обяснение не може да се даде И аз не се сещам за друга причина освен имобилайзер. Определено щом като въртиш ключа и нищо не се случва, значи прекъсната верига към запалване - имобилайзер
Благодаря за инфото относно тайните бушони под таблото
Volvo S40 2.0 '96 B4204S
PK 0500 HP
Posts: 187
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Ако лампата със задрасканата кола мига, може би има проблем с разпознаването на чипа - виж тази тема:
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=5552" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=8&t=5552</a><!-- l -->
Ако си разменим по една вещ, всеки от нас ще си остане с една, но ако си разменим по една идея, всеки ще има по две.
V40, 1,8 115 кс, 1998 г , ГИ "Фобос"
Posts: 17
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2009
Reputation:
0
Благодаря на всички за отговорите, но бушоните ги проверих няколко пъти, а Лампата със задрасканата кола въобще не свети, а иначе това с мигането е така и аз го имах този проблем преди!
И на мен ми се струва, че е имобилайзера но защо лампата не свети? Нали при проблем трябваше да мига?
Posts: 32
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2016
Reputation:
1
Горд собственик на: Volvo S40 T5 AWD 05
|