The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Центровката ли ми бяга?!?!? :(

#1
от 3 дни имам проблем сутрин. паля, оборотите се вдигат за секунди след което падат на 500 и двигателя гасне. това продължава и на първите няколко светофара докато двигателя загрее и достигне нормалната работна температура. (Не ми се струва нормално да натискам спирачка с левия крак, за да мога да подавам газ с десния)
Вчера отидох при моя си майстор, а той ме прати на диагностика на инжекцион. Пичовете откриха някакво скъсано маркуче около инжекцията и го смениха, освен това изчистиха клапата. през деня нямаше как да разбера дали всичко вече е ок, защото си джитках цял ден и двигателя нямаше време да изстине. Тази сутрин обаче проблемът се повтори и припомпвах газта от стрелбище та почти до НДК Sad след това просто изчезна, а минах и през летището, пообиколих столицата, но не ми изгасна.
Предполагам, че утре на студен двигател ще се получи същото. Възможно ли е да е центровка на двигател (преди 2 седмици ми смениха съединител и ако това може да повлияе на центровката, но...) освен това си мисля за някакъв автоматичен смукач или нещо такова, защото като загрее оборотите са залепени на 900, но пък не съм сигурен, защото не съм се ровил под капака на Волво и я карам доста консуматорски (паля, сипвам бензин, карам си, прибирам се, и отново, и отново)
ПП Някой имал ли е такъв проблем с 850-ка и изобщо от какво точно може да бъде, за да мога следващия път в сервиза директно да си кажа какво искам да погледнат Wink
Reply

#2
от 3 дни имам проблем сутрин. паля, оборотите се вдигат за секунди след което падат на 500 и двигателя гасне. това продължава и на първите няколко светофара докато двигателя загрее и достигне нормалната работна температура. (Не ми се струва нормално да натискам спирачка с левия крак, за да мога да подавам газ с десния)
Вчера отидох при моя си майстор, а той ме прати на диагностика на инжекцион. Пичовете откриха някакво скъсано маркуче около инжекцията и го смениха, освен това изчистиха клапата. през деня нямаше как да разбера дали всичко вече е ок, защото си джитках цял ден и двигателя нямаше време да изстине. Тази сутрин обаче проблемът се повтори и припомпвах газта от стрелбище та почти до НДК Sad след това просто изчезна, а минах и през летището, пообиколих столицата, но не ми изгасна.
Предполагам, че утре на студен двигател ще се получи същото. Възможно ли е да е центровка на двигател (преди 2 седмици ми смениха съединител и ако това може да повлияе на центровката, но...) освен това си мисля за някакъв автоматичен смукач или нещо такова, защото като загрее оборотите са залепени на 900, но пък не съм сигурен, защото не съм се ровил под капака на Волво и я карам доста консуматорски (паля, сипвам бензин, карам си, прибирам се, и отново, и отново)
ПП Някой имал ли е такъв проблем с 850-ка и изобщо от какво точно може да бъде, за да мога следващия път в сервиза директно да си кажа какво искам да погледнат Wink
Reply

#3
Смяна на съединител не може да ти докара проблем с мотора, освен ако не са махали стария с кирки Smile
Автоматичния смукач представлява стъпков мотор и ти е наред щом няма и помен от мизерии на загрял двигател. Е има много малка вероятност да е пълен с боклуци и мазнотии , които стават по течливи на топло и тогава да се оправя, но моторчето все пак си има уплътнения и мизерии няма как да влязат по принцип.
Провери си температурните датчици, намери си инфо за твоята кола, виж какви спецификации им дават на топло и на студено и ги замери с мултицет какво съпротивление дават. По принцип на студен двигател горивната смес се обогатява и компа поддържа оборотите по високи. Не си написал нищо за газова уредба? Възможно е и просто с времето да са се окислили клемите на датчик или друга джунджурия и да искат само да ги почистиш и стегнеш ...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#4
Смяна на съединител не може да ти докара проблем с мотора, освен ако не са махали стария с кирки Smile
Автоматичния смукач представлява стъпков мотор и ти е наред щом няма и помен от мизерии на загрял двигател. Е има много малка вероятност да е пълен с боклуци и мазнотии , които стават по течливи на топло и тогава да се оправя, но моторчето все пак си има уплътнения и мизерии няма как да влязат по принцип.
Провери си температурните датчици, намери си инфо за твоята кола, виж какви спецификации им дават на топло и на студено и ги замери с мултицет какво съпротивление дават. По принцип на студен двигател горивната смес се обогатява и компа поддържа оборотите по високи. Не си написал нищо за газова уредба? Възможно е и просто с времето да са се окислили клемите на датчик или друга джунджурия и да искат само да ги почистиш и стегнеш ...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#5
Мерк, човека никъде не споменава за каране на газ :-)
Това обаче найстина звучи като автоматичен смукач или нещо от сорта, по принцип автоматичния смукач е е дна дюза за допълнително гориво която черпи информация от накакъв вид термометър, койот при никса температура подава сигнал на дюзата и тя отваря, но като загрее двигателя дюзата затваря, така че няма да е лошо да погледнеш какъв ти е датчита(на мен ми е бипластина) и да го замериш дали подава ток към дюзата или каквото там впръсква допънителното гориво
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#6
Мерк, човека никъде не споменава за каране на газ :-)
Това обаче найстина звучи като автоматичен смукач или нещо от сорта, по принцип автоматичния смукач е е дна дюза за допълнително гориво която черпи информация от накакъв вид термометър, койот при никса температура подава сигнал на дюзата и тя отваря, но като загрее двигателя дюзата затваря, така че няма да е лошо да погледнеш какъв ти е датчита(на мен ми е бипластина) и да го замериш дали подава ток към дюзата или каквото там впръсква допънителното гориво
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#7
Е те хората често карат на газ и не споменават, просто защото вече си е почти стандарт Smile
Верно че пълните инжекциони имаха и допълнителна дюза за студено, но пък и тя според датчик се командава. 7-8лв за мултицет+ нова батерийка могат да направят чудеса с 1 мотор ... Smile
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#8
Е те хората често карат на газ и не споменават, просто защото вече си е почти стандарт Smile
Верно че пълните инжекциони имаха и допълнителна дюза за студено, но пък и тя според датчик се командава. 7-8лв за мултицет+ нова батерийка могат да направят чудеса с 1 мотор ... Smile
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#9
Не нямам газова уредба така или иначе, а ако слагам някога ще бъде инжекцион (но ще ми излезна по-скъпичко)
Лошото е, че сега се връщам от Ботевград, където прекарах уикенда и при загрял двигател на влизане в София ми се наложи да си държа крака на газта, защото оборотите падаха на 500 и гаснеше. Още по-притеснително ми се струява, че при големия наклон преди София реших да изключа от скорост и да покарам по инерция (добре, че на витиня си имах закачка с един мерцедес и не пуснах от скорост) и двигателя изгасна, но то там не е опасно защото имаше достатъчно време да включа пета и да ми омекне спирачката... Сега вече наистина нз какво може да й има. Чак края на седмицата ще мога да мръдна до майстор, щото ми се отваря доста работа преди това. Все пак дайте някакви идеи какво може да е. Странното е, че като ми направиха диагностика явно не са открили нищо освен онова аркуче, а проблемът не просто продължава, а и се задълбоава. Утре може изобщо да не мога да запаля...
Reply

#10
Не нямам газова уредба така или иначе, а ако слагам някога ще бъде инжекцион (но ще ми излезна по-скъпичко)
Лошото е, че сега се връщам от Ботевград, където прекарах уикенда и при загрял двигател на влизане в София ми се наложи да си държа крака на газта, защото оборотите падаха на 500 и гаснеше. Още по-притеснително ми се струява, че при големия наклон преди София реших да изключа от скорост и да покарам по инерция (добре, че на витиня си имах закачка с един мерцедес и не пуснах от скорост) и двигателя изгасна, но то там не е опасно защото имаше достатъчно време да включа пета и да ми омекне спирачката... Сега вече наистина нз какво може да й има. Чак края на седмицата ще мога да мръдна до майстор, щото ми се отваря доста работа преди това. Все пак дайте някакви идеи какво може да е. Странното е, че като ми направиха диагностика явно не са открили нищо освен онова аркуче, а проблемът не просто продължава, а и се задълбоава. Утре може изобщо да не мога да запаля...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)