Posts: 281
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2010
Reputation:
0
Новите собственици на Volvo Cars са осъзнали, че за да излъскат имиджа на Volvo до блясъка на MB, BMW и Audi им е необходим автомобил в класа на S-Class, 7-Series и А8. Според новият CEO работата по автомобила е вече факт. Обсъжда се само името дали да е S90 или S100. Мотивите "ЗА" и "ПРОТИВ" са, че S100 е логичният завършек в линият с означения на седаните на марката (S40, S60, S80.... S100), а аргумент против е, че S100 не звучи добре като пряк конкурент на S600 на MB (, което според мен е тъп аргумент)
Volvo. for life
Posts: 723
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.swedespeed.com/artman2/publish/Industry_News/New_Volvo_Chairman_Li_Shufu_Wants_a_Bigger_Volvo_Sedan.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.swedespeed.com/artman2/publi ... Sedan.html</a><!-- m -->
Posts: 83
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2009
Reputation:
0
С каквито и цифри и букви да го означат винаги ще бъде VOLVO .Качеството е на първо място .Дизайна също е жесток-на нас ни остава да чакаме пристигането му в България.
Елате в света на Волво.....
Posts: 281
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2010
Reputation:
0
Това, което се вижда от линка на колегата е леко удължен фотошоп на Volvo S80L. S100 още е на ниво идеен проект!
Volvo. for life
Posts: 722
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
В тая връзка, това ще е бъдещата ми кола! Настоящият флагман от този тип ще ме вози ежедневно до момента, когато не се появи новото огромно волво - истинското! Това е кола, а, не ония запетайки, заради които се бях притеснил гледайки тая тема <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=15051" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=16&t=15051</a><!-- l --> Най-щастлив ще съм, ако бъдещото голямо Волво придобие и прословутата пета врата! Нещо, като последното подобно изпълнение S70 - V70. Дано, само, Жълтите измислят нов силен агрегат, че, иначе цялото упражниние ще е безсмислено... Това е скромното ми мнение.
Posts: 281
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2010
Reputation:
0
Да ти кажа то агрегата си го има и в момента - 4.4L PET 315hp - атмосферен. Примерно в BMW X5M, X6M и новите 6-Series M Coupe & Cabrio двигателя е със същият обем, но с две турбини и мощност 555 hp
Volvo. for life
Posts: 723
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Абе дали ще видим такова Волво не е много ясно, иначе явно китайците го искат :lol:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/254205/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/254205/</a><!-- m -->
Posts: 722
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
angel.georgiev Wrote:Да ти кажа то агрегата си го има и в момента - 4.4L PET 315hp - атмосферен. Примерно в BMW X5M, X6M и новите 6-Series M Coupe & Cabrio двигателя е със същият обем, но с две турбини и мощност 555 hp
Ангеле, задочно ще поспоря с теб!
Карал съм Волво, задвижвано с тоя агрегат... 4.4 като обем е добре, но, пак не достига мощност! Само за сравнение, подобен атмосферен двигател на BMW M5, същия ден ме изстрелваше като самолет... Вярно, че, това е най-доброто, което серийно баварците правят, но, ние ще си помечтаем да достигнем 507 коня! Оказва се, че, именно тази мощност ми подхожда... Отделно, като автомобили, и, тези, другите, за които споменаваш не може да става дума... Да вземем, примерно, бавареца е със задно предаване, което е в моя стил на каране и пр.
Все фактори... Може, дълго да се дискутира! Нали?
Posts: 281
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2010
Reputation:
0
Rostislav Wrote:angel.georgiev Wrote:Да ти кажа то агрегата си го има и в момента - 4.4L PET 315hp - атмосферен. Примерно в BMW X5M, X6M и новите 6-Series M Coupe & Cabrio двигателя е със същият обем, но с две турбини и мощност 555 hp
Ангеле, задочно ще поспоря с теб!
Карал съм Волво, задвижвано с тоя агрегат... 4.4 като обем е добре, но, пак не достига мощност! Само за сравнение, подобен атмосферен двигател на BMW M5, същия ден ме изстрелваше като самолет... Вярно, че, това е най-доброто, което серийно баварците правят, но, ние ще си помечтаем да достигнем 507 коня! Оказва се, че, именно тази мощност ми подхожда... Отделно, като автомобили, и, тези, другите, за които споменаваш не може да става дума... Да вземем, примерно, бавареца е със задно предаване, което е в моя стил на каране и пр.
Все фактори... Може, дълго да се дискутира! Нали?
Ако си го карал на Volvo XC90 auto е нормално да не ти достига мощност в сравнение с BMW 5M например! Volvo-то е тежък автомобил, а трансмисията е стара като технология. Когато този двигател (4.4l 315 hp) се появи на пазара през 2003 аналогът му при BMW бе BMW X5 4.4is, което бе с мощност 320 hp. 5 hp е нищожна и несъществена. Огромната разлика сега е следствие от това, че Volvo не развива този агрегат и скоростната му кутия... Сега в новото BMW 5 Series 4.4l мотор е с мощност 407 hp и колата е оборудвана с осем степенна скоростна кутия. Оттам идва и разликата в динамиката. Факт е, че Volvo Cars има какво да правят по топ агрегата си както и им е необходим нов, по-голям дизел и автоматична скоростна кутия от ново поколение, но според мен новите собственици на марката имат именно тези цели и им е ясно, че, за да си рамо до рамо с BMW, Audi и Mercedes-Benz ти е необходим флагман и по-мощни дизелови и бензинови агрегати
Volvo. for life
Posts: 30
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
angel.georgiev Wrote:Огромната разлика сега е следствие от това, че Volvo не развива този агрегат и скоростната му кутия...
Не забравяйте все пак, че този двигател е правен за тях от Ямаха по времето на ФОРД. . Форд и преди са взимали осмаци от японците, като за Таурус - идеята е била да е максимално компактен V8, за да влезе в най-успешния им седан.
|