The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с АГУ-то

#1
Хора, проблема ми е следния - имам си Волво 440 1994 г., 1.8 МИ с фабрична АГУ Виали. Когато минава от бензин на газ ми гасне и мирише яко на газ. Въобще единствения начин да мина е в движение и то след няколко гаснения и губене на мощност. Ходих при един препоръчна газаджия при хлебозавода в Х. Димитър и там пича ми каза,че трябва да сменяме изпарителя. Другия вариант бил да го отворят и да сложат някакви мембрани (бг) , ама не давал гаранция за безпроблемна работа. Та въпроса ми е - достоверно ли е това и какво да правя?Струва ли си да сменям изпарителя?Аз ще дам 160 лв. ама не искам да тичам през 2 месеца на газаджия както повечето слижли си в България АГУ...Чакам мнения, най-вече от Мерк :roll:
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Reply

#2
Хора, проблема ми е следния - имам си Волво 440 1994 г., 1.8 МИ с фабрична АГУ Виали. Когато минава от бензин на газ ми гасне и мирише яко на газ. Въобще единствения начин да мина е в движение и то след няколко гаснения и губене на мощност. Ходих при един препоръчна газаджия при хлебозавода в Х. Димитър и там пича ми каза,че трябва да сменяме изпарителя. Другия вариант бил да го отворят и да сложат някакви мембрани (бг) , ама не давал гаранция за безпроблемна работа. Та въпроса ми е - достоверно ли е това и какво да правя?Струва ли си да сменям изпарителя?Аз ще дам 160 лв. ама не искам да тичам през 2 месеца на газаджия както повечето слижли си в България АГУ...Чакам мнения, най-вече от Мерк :roll:
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Reply

#3
Хе хе, Мерк е най изпатилия с газовите тук май Smile
Недей да си сменяш изпарителя, на него се намира и стъпковия мотор, който се грижи за обогатяване/обедняване на сместа. Ако го смениш ще трябва да си търсиш и стъпков мотор. Колега от студенстски си смени така изпарителя и не му е кеф ...
Може да го отвори майстора и да погледне откъде изпуска газ, щом се е наел да го отвори, значи е убеден че ще го сглоби, че и стъпковия мотор може да го накараш да поизчисти. БГ мембраните са обикновенни и разликата ще е че с тях непременно трябва да подгряваш на бензин, докато сегашните са някакви карбонови и при подгряване на газ при -15гр не се скапват.
Въобще не е сигурно че проблема е в мембраните, може просто някое гумено клапанче или гумено О пръстенче да е заминало и заради това да прави мизерии. Присъствай на ремонта на изпарителя и ако мембраните са здрави- няма дупки не давай да ги сменят, каквото и да ти разправят за вдървяването и износването на италиянските мембрани и оттам проблемите с италиянските изпарители с мембрани без дупки(аз имах дупка да си мушна пръста на ловатото на 340-ката и след смяната не видях разлика) .
При мен на БРЦ-то точно гумено клапанче беше проблема с изтичането на газ, трудната настройка на празния ход и гасненето при превключване...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#4
Хе хе, Мерк е най изпатилия с газовите тук май Smile
Недей да си сменяш изпарителя, на него се намира и стъпковия мотор, който се грижи за обогатяване/обедняване на сместа. Ако го смениш ще трябва да си търсиш и стъпков мотор. Колега от студенстски си смени така изпарителя и не му е кеф ...
Може да го отвори майстора и да погледне откъде изпуска газ, щом се е наел да го отвори, значи е убеден че ще го сглоби, че и стъпковия мотор може да го накараш да поизчисти. БГ мембраните са обикновенни и разликата ще е че с тях непременно трябва да подгряваш на бензин, докато сегашните са някакви карбонови и при подгряване на газ при -15гр не се скапват.
Въобще не е сигурно че проблема е в мембраните, може просто някое гумено клапанче или гумено О пръстенче да е заминало и заради това да прави мизерии. Присъствай на ремонта на изпарителя и ако мембраните са здрави- няма дупки не давай да ги сменят, каквото и да ти разправят за вдървяването и износването на италиянските мембрани и оттам проблемите с италиянските изпарители с мембрани без дупки(аз имах дупка да си мушна пръста на ловатото на 340-ката и след смяната не видях разлика) .
При мен на БРЦ-то точно гумено клапанче беше проблема с изтичането на газ, трудната настройка на празния ход и гасненето при превключване...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#5
Мерси Мерк! Проблема е, че не е много сигулно дали ще може да го сглоби, а и ми каза, че отвори ли го всичко трябвало да се сменя...Кой е твоя майстор?Ако трябва и при него да ида...А другия вариант е да му кажа да го отвори и тогава да мислим какво да правим , но не съм убеден, че в името на добрата печалба няма да предложи пак целия изпарител да се сменя...
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Reply

#6
Мерси Мерк! Проблема е, че не е много сигулно дали ще може да го сглоби, а и ми каза, че отвори ли го всичко трябвало да се сменя...Кой е твоя майстор?Ако трябва и при него да ида...А другия вариант е да му кажа да го отвори и тогава да мислим какво да правим , но не съм убеден, че в името на добрата печалба няма да предложи пак целия изпарител да се сменя...
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Reply

#7
"моя" майстор е във Варна, така че отпада като вариянт. Твоя можеш спокойно да го отсвириш, щом го е обхванала манията да сменя всичко Smile Има едни похвалени от познати майстори, близо до студентски се намират, но не пазя визитка и не е лесно за обяснение че са леко забутани в уличките. Там мога да те заведа, макар да не ми се ходи че много ми се смяха на уредбата - да ми говориш вика за Виали и да те видя с Волтран, все едно да ми говориш за Мерцедес и да те видя с Трабант Smile Може пък да е удобен случай и аз да ги понауча нещо Smile . Обади се ако решиш, аз се чудех кой да ми отвори газовия клапан да махне мръсотиите вътре ...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#8
"моя" майстор е във Варна, така че отпада като вариянт. Твоя можеш спокойно да го отсвириш, щом го е обхванала манията да сменя всичко Smile Има едни похвалени от познати майстори, близо до студентски се намират, но не пазя визитка и не е лесно за обяснение че са леко забутани в уличките. Там мога да те заведа, макар да не ми се ходи че много ми се смяха на уредбата - да ми говориш вика за Виали и да те видя с Волтран, все едно да ми говориш за Мерцедес и да те видя с Трабант Smile Може пък да е удобен случай и аз да ги понауча нещо Smile . Обади се ако решиш, аз се чудех кой да ми отвори газовия клапан да махне мръсотиите вътре ...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#9
хах аз си сложих миналата седмица BRC и вече 1000км нямам никакви проблеми (пу да не му е уроки) Big Grin
я ми кажете тия газови инжекциони имат ли изпарители и мембрани??4е сам много неук тука
[Image: V.gif][Image: 0.gif][Image: L.gif][Image: V.gif][Image: 0.gif] [Image: 36_2_29.gif]
Reply

#10
хах аз си сложих миналата седмица BRC и вече 1000км нямам никакви проблеми (пу да не му е уроки) Big Grin
я ми кажете тия газови инжекциони имат ли изпарители и мембрани??4е сам много неук тука
[Image: V.gif][Image: 0.gif][Image: L.gif][Image: V.gif][Image: 0.gif] [Image: 36_2_29.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)