Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Здравейте колеги, бих искал да ви питам дали при някой от вас стои подобен проблем и как го разрешихте. Свалянето на фара е едно от решенията, но бих искал да чуя и вашите предложения. Предварително благодаря на отзовалите се.
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
100Y0 Wrote:Здравейте колеги, бих искал да ви питам дали при някой от вас стои подобен проблем и как го разрешихте. Свалянето на фара е едно от решенията, но бих искал да чуя и вашите предложения. Предварително благодаря на отзовалите се. Бате Стойо, ако ти се запотява фара, най-вероятно ти се запушила вентилацията, свали фара разглоби го и почисти вентилацията.
ПП. пази рефлектора, също така внимавай и да не счупиш винтовете за регулиране не фара - нали знаеш че са слабо място на 40-ките :oops: :oops:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Благодаря ти Ице за бързия отговор. Врътките за ръчно регулиране съм ги побългарил с гайки и поксипол и станаха наистина "железни", направо неръждавейка :wink: . Ще си поиграя утре и ще видя какво ще стане, че замъгляването ме дразни, а и осветеността от този фар страда от нея. Още веднъж ти благодаря и поздрави от мен.
П.П. Имам и резервен вариант-фаровете, които купих от колегата УискиДжакД.
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
100Y0 Wrote:Благодаря ти Ице за бързия отговор. Врътките за ръчно регулиране съм ги побългарил с гайки и поксипол и станаха наистина "железни", направо неръждавейка :wink: . Ще си поиграя утре и ще видя какво ще стане, че замъгляването ме дразни, а и осветеността от този фар страда от нея. Още веднъж ти благодаря и поздрави от мен.
П.П. Имам и резервен вариант-фаровете, които купих от колегата УискиДжакД.
Верно си е Стойо!Не е просто дразнещо, а и ВРЕДНО влизането на влага във фара...При мен стъклото е счупено съвсем мъничко ...Първо го лепих с Поксипол, обаче влага пак влизаше, в резултат , на което сега пожълтя рефлектора на левия фар...
Сега пак е залепено.....
Не беше от стиснатост, просто ме мързеше да се занивам, а и нямах време за това....
Като ми монтираха биксеноновите светлини установихме и изменение(към лошо) на качството на светлинния сноп от левия фар....
За капак ми е счупена врънката на ляв фар и не се регулира той, докато при десния е без проблем....
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 489
Threads: 40
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2009
Reputation:
0
При мен на 80-ката влиза от някъде влага само в единия, не е много, но и не мога да хвана закономерността-кога,как и защо :evil:
Оплътненията изглеждат добре. На мой приятел със същата 80-ка също задържа влага в едния фар и той не знае от къде... За каква вентилация иде реч? Може ли да се провери без разглабяне, че нещо мн разкачане ми се струва ?
2001 S80
Posts: 558
Threads: 20
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2008
Reputation:
0
И на мен ми запотяваше левия фар, но като ги свалях да побългарявам врътките, ги отварях и двата и сега проблема го няма. Запотяваше ми главно след автомивка- като надуят с водоструйката.
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
marto4kata Wrote:При мен на 80-ката влиза от някъде влага само в единия, не е много, но и не мога да хвана закономерността-кога,как и защо :evil:
Оплътненията изглеждат добре. На мой приятел със същата 80-ка също задържа влага в едния фар и той не знае от къде... За каква вентилация иде реч? Може ли да се провери без разглабяне, че нещо мн разкачане ми се струва ? На 80-ките за да свалиш фара, първо сваляш бронята. Вентилацията е едно "чучурче" гумено с Г-образна форма, което "гледа" обикновенно надолу. Понякога се запушва с мизерий и вече не може да се вентилира фара. Ефекта е, че ако има влизане на вода от някъде тя вече трудно може да излезе навън и когато се включат фаровете, крушките греят и водата става на пара. Да ама като няма къде да отиде се "лепва" на най-студеното, а това по принцип е стъклото. Когато обаче влагата е повечко, площа на стъклото не стига и започва да се "лепи" на рефлектора, което в продължителен период от време е пагубно за свойството му да отразява светлинния сноп.
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
След щателна проверка установих, че оригиналните фарове на S/V40 нямат вентилация. Такава имат мигачите, но при мен проблема не е в тях. Продължавам да търся причината за конденза.
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Posts: 381
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2008
Reputation:
0
Погледни дали си затворил хубаво капачката, дали наистина плътно се затваря. Аз като слагах ксенона(нали се прави дупка в капачката за да минават кабелите) после не я уплътних хубаво и ми се изпоти стъклото. След като оправих този проблем, всичко е окей за сега!
Успех с отстраняването на проблема
Volvo S40 1.9TD 98'
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Капачката беше и е затворена плътно, не съм я пробивал при монтажа на биксеноновата крушка. Уплътнението покрай кабелите и то си стои, засега обаче смятам именно него да махна за да видя дали конденза ще излезе.
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
|