The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Влага във фара....

#1
Здравейте колеги, бих искал да ви питам дали при някой от вас стои подобен проблем и как го разрешихте. Свалянето на фара е едно от решенията, но бих искал да чуя и вашите предложения. Предварително благодаря на отзовалите се.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#2
100Y0 Wrote:Здравейте колеги, бих искал да ви питам дали при някой от вас стои подобен проблем и как го разрешихте. Свалянето на фара е едно от решенията, но бих искал да чуя и вашите предложения. Предварително благодаря на отзовалите се.
Бате Стойо, ако ти се запотява фара, най-вероятно ти се запушила вентилацията, свали фара разглоби го и почисти вентилацията.
ПП. пази рефлектора, също така внимавай и да не счупиш винтовете за регулиране не фара - нали знаеш че са слабо място на 40-ките :oops: :oops:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#3
Благодаря ти Ице за бързия отговор. Врътките за ръчно регулиране съм ги побългарил с гайки и поксипол и станаха наистина "железни", направо неръждавейка :wink: Big Grin . Ще си поиграя утре и ще видя какво ще стане, че замъгляването ме дразни, а и осветеността от този фар страда от нея. Още веднъж ти благодаря и поздрави от мен.


П.П. Имам и резервен вариант-фаровете, които купих от колегата УискиДжакД.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#4
100Y0 Wrote:Благодаря ти Ице за бързия отговор. Врътките за ръчно регулиране съм ги побългарил с гайки и поксипол и станаха наистина "железни", направо неръждавейка :wink: Big Grin . Ще си поиграя утре и ще видя какво ще стане, че замъгляването ме дразни, а и осветеността от този фар страда от нея. Още веднъж ти благодаря и поздрави от мен.


П.П. Имам и резервен вариант-фаровете, които купих от колегата УискиДжакД.

Верно си е Стойо!Не е просто дразнещо, а и ВРЕДНО влизането на влага във фара...При мен стъклото е счупено съвсем мъничко ...Първо го лепих с Поксипол, обаче влага пак влизаше, в резултат , на което сега пожълтя рефлектора на левия фар...
Сега пак е залепено.....
Не беше от стиснатост, просто ме мързеше да се занивам, а и нямах време за това....
Като ми монтираха биксеноновите светлини установихме и изменение(към лошо) на качството на светлинния сноп от левия фар....
За капак ми е счупена врънката на ляв фар и не се регулира той, докато при десния е без проблем....
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#5
При мен на 80-ката влиза от някъде влага само в единия, не е много, но и не мога да хвана закономерността-кога,как и защо :evil:
Оплътненията изглеждат добре. На мой приятел със същата 80-ка също задържа влага в едния фар и той не знае от къде... За каква вентилация иде реч? Може ли да се провери без разглабяне, че нещо мн разкачане ми се струва ? Cry
2001 S80
Reply

#6
И на мен ми запотяваше левия фар, но като ги свалях да побългарявам врътките, ги отварях и двата и сега проблема го няма. Запотяваше ми главно след автомивка- като надуят с водоструйката.
Reply

#7
marto4kata Wrote:При мен на 80-ката влиза от някъде влага само в единия, не е много, но и не мога да хвана закономерността-кога,как и защо :evil:
Оплътненията изглеждат добре. На мой приятел със същата 80-ка също задържа влага в едния фар и той не знае от къде... За каква вентилация иде реч? Може ли да се провери без разглабяне, че нещо мн разкачане ми се струва ? Cry
На 80-ките за да свалиш фара, първо сваляш бронята. Вентилацията е едно "чучурче" гумено с Г-образна форма, което "гледа" обикновенно надолу. Понякога се запушва с мизерий и вече не може да се вентилира фара. Ефекта е, че ако има влизане на вода от някъде тя вече трудно може да излезе навън и когато се включат фаровете, крушките греят и водата става на пара. Да ама като няма къде да отиде се "лепва" на най-студеното, а това по принцип е стъклото. Когато обаче влагата е повечко, площа на стъклото не стига и започва да се "лепи" на рефлектора, което в продължителен период от време е пагубно за свойството му да отразява светлинния сноп.
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#8
След щателна проверка установих, че оригиналните фарове на S/V40 нямат вентилация. Такава имат мигачите, но при мен проблема не е в тях. Продължавам да търся причината за конденза.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#9
Погледни дали си затворил хубаво капачката, дали наистина плътно се затваря. Аз като слагах ксенона(нали се прави дупка в капачката за да минават кабелите) после не я уплътних хубаво и ми се изпоти стъклото. След като оправих този проблем, всичко е окей за сега!

Успех с отстраняването на проблема Big Grin
Volvo S40 1.9TD 98'
Reply

#10
Капачката беше и е затворена плътно, не съм я пробивал при монтажа на биксеноновата крушка. Уплътнението покрай кабелите и то си стои, засега обаче смятам именно него да махна за да видя дали конденза ще излезе.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)