The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Помощ колеги

#31
Много мъки,много нерви и така.4 пъти свалях главата,3 гарнитури,2 пъти гумички и все същото.Казаха ми че има спукана маслена магистрала на главата;ОК,нова глава.Водна проба,шлайфане,нови гумички,гарнитура.Качвам паля и какво се оказва?-отново Греда,пак същото.Оказа се много голямо маслено налягане от запушен удушник на картера.Маслото няма каде да избие и избива през изпускателните колектори.И така в краина сметка си имам излишна глава(ако някои иска,да заповяда.Главата е перфектна).Колеги,един савет;за да не берете ядове като мен,чистете си филтрите и удушниците(и най вече този на картера),намира се под всмукателния колектор(инжекциона).Ако някои има някакви проблеми да пише.Главата става както за 1,8 16v така и за 2,0 16v.Това е от мен,Леко и безаварийно шофиране на всички.Весело посрещане на новата 2011г.
Reply

#32
1.8 16v честита кола за каране. Ако целия този труд е заради някой "майстор", аз щях вече да съм в затвора. За нанесена тежка телесна повреда. Ако си ти "майстора" не се кахъри. В живота опита и практиката са винаги от полза. :thumbright:
Reply

#33
Е това за картерната вентилация е ясно, обаче как се чисти......не става бе сваляне на колектора.............Сложна работа....
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#34
Сваляш колектора,и чак тогава се сваля този филтър.Работата му е да задържа конденза който се получава от парите.От този конденз се получава тапа по тръбичките и се запушват.Чисти се с топла вода на чешмата.
Reply

#35
Когато ми се обади по телефона, за да ми обясниш ситуацията......Каза че при свалена глава като налееш коресилин в изпускателните колектори и тои ти изтичал през маслената магистрала......Е няма как да е от този филтър за които говориш, при положение че главата е свалена и налягане няма. Освен това тои и да е запушен няма нищо общо с маслото,и с налягането в маслената магистрала, а с картерните газове. Дори и да се запуши ще ти изкара маслото през семерингите например, но не и през изпускателния колектор. Незнам какво трябва да стане за да изкара 3л масло през аспуха.........малии, ама да ти кажа си далеч от истината.
Оправил си я колата, ама и ти незнаеш как се е получило.
Reply

#36
Milen_z много си прав. И аз щях да напиша подобно нещо на колегата, но то толкова ремонт е хвърлил по тоз двигател, че да не го засегна. Запушен филтър на картерните газове, не може да е причина за такъв разход на масло. Падат капачки на гарловината за наливане на масло, нивопоказателната щека излиза, протичат семеринги и гарнитури. Още повече пък, да стартиращ студен двигател и да хвърля масло и да посочиш причина запушен филтър, не е възможно. :toothy7:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)