The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
биксенон на s40

#1
Някои имали сложен биксенон на s40 давали на компа грешки.Струва ли да си сложа такъв колко живот имат крушките
Reply

#2
Колега за ксенона е писано много, ама наистина много. Разтърси се малко и ще си отговориш на въпроси, които не си се и замслял дори, че ще се сблъскаш с тях.
В почти всяка тема за фарове на S/V 40 е дискутирано.
УСПЕХ
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#3
колега, слагай смело аз съм с биксенон на В40, мисля че фаровете са еднакви с цокъл H4, вече го ползвам над половин година и никакви проблеми или грешки на компа, а и ще "прогледнеш" вечер...поздрави
...........VOLVO V40 1.6 16V "98 ГИ 16"AZEV BLACK LEATHER..............
Reply

#4
Аз съм със Биксенон на в40-то Н4 фара ,проблем със ксенона нямам за сега ама рефлекторите ми за нищо нестават Big Grin
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Reply

#5
От месец съм с биксенон................по-добре е, но очаквах повече...
Моите лампи са 5000К
Вашите, колко мощни са колеги?
Искам да монтирам по-мощни....може би 8000К.....
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#6
Razsipnik Wrote:От месец съм с биксенон................по-добре е, но очаквах повече...
Моите лампи са 5000К
Вашите, колко мощни са колеги?
Искам да монтирам по-мощни....може би 8000К.....

8000K не са по мощни, а по гадни. Мощността се измерва във ватове, а това са Келвини т.е. цветна температура.... демек с какъв цвят свети... колкото е по голямо числото, толкова по синьо....лилаво...светят. Няма смисъл да са повече от 6000К (освен ако не се използва за шоукар), даже и това е много. А хората, като ви разправят че няма смисъл да се слага ксенон на фарове НЕпригодни за неговото използване.... вие не вярвате. Само си пръскате парите, пак не виждате, за сметка на това заслепявате. Разсипник....не сменяй ламбите... твойте са с оптимална цветна температура Wink
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#7
LeecH Wrote:
Razsipnik Wrote:От месец съм с биксенон................по-добре е, но очаквах повече...
Моите лампи са 5000К
Вашите, колко мощни са колеги?
Искам да монтирам по-мощни....може би 8000К.....

8000K не са по мощни, а по гадни. Мощността се измерва във ватове, а това са Келвини т.е. цветна температура.... демек с какъв цвят свети... колкото е по голямо числото, толкова по синьо....лилаво...светят. Няма смисъл да са повече от 6000К (освен ако не се използва за шоукар), даже и това е много. А хората, като ви разправят че няма смисъл да се слага ксенон на фарове НЕпригодни за неговото използване.... вие не вярвате. Само си пръскате парите, пак не виждате, за сметка на това заслепявате. Разсипник....не сменяй ламбите... твойте са с оптимална цветна температура Wink

Прав си Лийч!Какво излезе- верно, по-ярко светят, но късите- много къси....Няма и 20 метра дължина на лъча светлина...
Все пак е по-добре от старите.Ако не друго, сега не само аз съм заслепения. Big Grin
Значи с 5000К ще я карам.
Определено очаквах доста повече от биксенона.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#8
Колега Разсипник, това че късите фарове на колата ти светят твърде близко означава , че са направили точната центровка на фаровета със специалния уред са настройка?!? Според мен като ги настройват гледат по-скоро да не заслепяват насрещно движещите се коли, но ти пък не можеш да ги използваш пълноценно. Пиша това от личен опит и зорко следях на дисплея на уреда къде е насочен светлинния сноп при реглажа на фаровете ми. Направиха ми го точко както трябва и каква беше изненадата ми, когато покарах в тъмното и късите бяха забити 20-25м. пред колата ми, а преди виждах прекрасно и пак с настройка с уред. Вече започвам да си мисля, че и този вид настройки не са кой-знае колко точни. Лично аз ще потърся компромисно решение, като вдигна малко фаровете, но не много за да не заслепявам излишно водачите от насрещното движение.
П.П. Биксенона ми е с крушки 6000К, но ако си купувам нови, ще предпочета такива с 5000К.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#9
При настройката на фаровете, може да се получи грешка при поставянето на уреда пред фара....иначе настройката на всеки фар трябва да е еднаква (за европа е приета несиметрична система...т.е. десният фар свети малко по-далеч). Късите светлини трябва да осветяват на около 40м (това би трябвало да е достатъчно за спиране при изникнала опасност... при движение в градски условия....), дългите светлини трябва да осветяват на повече от 100м. Въпросът е колко точно светлина ще има... т.е. колкото са по-малки загубите, толкова повече виждаме... но в допустимите граници. Ако фаровете са калпави (като DEPO например Big Grin ) има много загуби и отблясъци които пречат, при стари замърсени/повредени рефлектори е същото...или при пожълтели стъкла (за "пластмасовите стъкла" Big Grin става дума). За ксенона и заслепяването знаем всички... не случайно фабричните ксенонови фарове са доста по-сложни. Запомнете че ксенона не оправя старият и повреден фар... а само дава повече осветеност в сравнение с халогенната крушка.
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#10
на В/С 40 като му се сложи ксенон става леко по добре за нас и много по зле за насрещните...Блещи за страх този гаден фар...Аз като разумен водач каращ ВОЛВО махнах ксенона и опорито търся фарове от по новите ,но втора употреба защото не искам ментаци!За мен това е единствения разумен начин да имам по-добри фарове...
Аз за себе си сметнах ,че не може да се бия в гърдите ,че карам волво(видиш ли сигорна кола) ,а да блещя и да усложнявам живота на другите които са не по-малко важни от мен...Така мисля аз колеги ...
просто като видях как ми блещят фаровете(с нови рефлектори и на всичкото отгоре забити в земята)
и ми стана неудобно Big Grin
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)