The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с 2.0 20V на V70

#1
Здравейте колеги,

Отскоро карам V70, 97-а година с АГУ и имам следния проблем с мотора. Колата докато не е загряла до оптималната си температура върви много добре, мърка като коте общо взето и на бензин и на газ. Паля е на бензин, карам е докато загрее малко и преминавам на газ. Работата и на двете горива е добра. Проблемите идват като покарам повече, особено в задръствания, в момента в който стрелката на температурата стигне средата и започват аномалиите. Не се форсира добре, глъхне, прекъсва, тресе мотора, трудно тръгва, гасне. И това продължава докато не е изгася и да е оставя да се охлади. След това проблеми няма съответно докато не загрее. Прави ми впечетление, че като вдигна капака докато прекъсва мотора се чува "чаткане" като на избил кабел или свещ. Смених свещи, кабели, разглобих делкото и почистих дистрибуторната капачка и чукчето, всичко си е добре. Започва да ми намирисва на нещо температурно. Да имате някакви идеи или дали съм прав ако реша да набедя температурния датчик ?
Reply

#2
siluro Wrote:Здравейте колеги,

Отскоро карам V70, 97-а година с АГУ и имам следния проблем с мотора. Колата докато не е загряла до оптималната си температура върви много добре, мърка като коте общо взето и на бензин и на газ. Паля е на бензин, карам е докато загрее малко и преминавам на газ. Работата и на двете горива е добра. Проблемите идват като покарам повече, особено в задръствания, в момента в който стрелката на температурата стигне средата и започват аномалиите. Не се форсира добре, глъхне, прекъсва, тресе мотора, трудно тръгва, гасне. И това продължава докато не е изгася и да е оставя да се охлади. След това проблеми няма съответно докато не загрее. Прави ми впечетление, че като вдигна капака докато прекъсва мотора се чува "чаткане" като на избил кабел или свещ. Смених свещи, кабели, разглобих делкото и почистих дистрибуторната капачка и чукчето, всичко си е добре. Започва да ми намирисва на нещо температурно. Да имате някакви идеи или дали съм прав ако реша да набедя температурния датчик ?
Мисля, че датчика няма нищо общо, вероятно ти е блокирана клапата за топъл/студен въздух в положение топъл въздух и като покараш малко дебитомера прегрява и компа се ошашква :!: :!: :!:
Преди да направиш каквото и да било покарай колата докато започне да прави номера отвори капака и провери дали кутията на въздушния филтър не е доста гореща :!: :!: :!: Виж дали имаш гофра от изпускателния колектор до кутията на въздушния филтър, тази клапа стои точно там и газаджиите, особенно италианските, имат навика да я блокират в затворено положение. Отвори кутията и огледай за газаджийски "подобрения", ако има възстанови нещата както трябва да бъдат, отвори клапата и за по-сигурно махни гофрата и да се надяваме че дебитомера не се е скапал от температурата :oops: :oops: :oops:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#3
Кутията на въздушния филтър също е разглобих, действително е направена да смуче само от топлия въздух, но предполагам за това е махнато и гофрето между изпускателите и кутията. Като прекъсва съм пипал кутията, хладна си е.
Reply

#4
Свети ли нещо на таблото, може и стъпковия мотор да е се е...а или за дебитомера да е вече късно.
Водил ли си я на диагностика, там всичко ще си каже :wink: :wink: :wink:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#5
Понеделник ще я карам пак на диагностика, но вече не вярвам, до тука сменихме свещи, кабели, чистихме капачка, чукче, сменях филтри, така че вече не вярвам та за това питам ако някой е имал този проблем. Нищо не свети, само ми светва сеервиз щото не настроихме километража като сменихме маслото, а аз лично незнам как.
Reply

#6
Няма начин да си почистил чукче понеже няма такова, от къде си колега и къде я водиш на диагностика :!: :!: :!:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#7
А да де, обърках се, имах в предвид това което се върти по средата и дава ток по кабелите. Ами тука по разни гаражни техници и познати.
Reply

#8
Лош късмет,

Това Волво си има характер, за 2 дена при GT1 въобще не се прояви проблема, само загубих времето на колегата. Ходих, карах е, почти до Алеко се качих, обикалях по малките улички на Драгалевци и Симеоново, никакъв помен от проблема. Сега като се замисля това прекъсване се получи за пръв път в един дъжд, неделята за последно като ме отчая пак валеше като из ведро, а отпред мотора "чаткаше" на тоци. Дали да не чакам дъжд да завали пак :roll: :?:
Reply

#9
Ужасно е, разочарован съм тотално от тази кола, а с такава радост е взехме. Днес смених и дистрибуторната капачка и пак проблем. А да и кабелите смених, сега съм с други. Загрее ли на нормална температура и започва прекъсването - едно чат чат чат идва откъм делкото иде ми да хвана ключа за джантите и да му разкажа играта. Възможно ли е свещите NGK BKR6ES да не са за тази кола и да ми създават проблемите ?
Reply

#10
Споко, бе човек!
Ще я оправим колата ти. Добра си е тя.
И винаги е така в началото - купуваш кола втора ръка с надеждата всичко да е ОК, ама не би!
Свещите са ТОЧНО тези, които трябва.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)