The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Газов инжекцион

#11
eurogas Wrote:Нека изясним фактите, няма инжектори с марка Бардолини, търговското име Бардолини включва компютър, кабелаж и датчици на българския производител БСМ, всичко останало се комплектова според случая, най-често се ползват рейки Райл или Валтек със съпротивление 3 Ома или т.н. бавни рейки.

Точно затова и цената на тези системи е ниска, особено ако в комплектовката влиза турски изпарител и турска сонда което е масова практика на нашия пазар когато се гони ниска цена за заслепяване на клиента. :wink:
Ти ме заинтригува. Верно, че говоря малко по спомен, но довечра ще отворя паспорта на газовата и ще видя какво точно пише.
Това в което съм сигурен, обаче е, че рейката с инжекторчетата подлежи на разглабяне и почистване(моята де, каквато и марка да е).
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#12
Не съм съгласен, че колегата ще си скопи колата като й сложи газ. Пиша това от мой личен опит. Аз не съм нито майстор, нито конструктор на ГИ за да давам такива мнения, но имам 2.0 Т двигател и от ноември 2009 г. карам с ГИ BRC. Аз миналото лято в Германия стигнах до 240 км на GPS, а на километража показваше малко повече от 150 мили. Но за да й запази мошността ще трябва да рискува 1-1.5 л/100 по-восок разход при каране на газ. Иначе да - ще падне мошността на колата. Това ми казаха тук(в Англия), така ми казаха и в Полша( там правих диагностика миналата година преди да се прибера в България). Доволен съм, но когато я закарам на преглед(веднъж в годината) се разделям със 70 - 80£ и старите филтри. При BRC няма почистване - всичко се изхвърля. Спомням си, че когато прехвърляха ГИ от старата кола на Волвото поръчваха някаква допълнителна джаджа за охлаждане на турбото - иначе можело да се прецака.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)