The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Daite suwet, Kolegi!:)

#1
Привет на всички! Днес за пьрви пьт пиша във форума и искам да споделя нещо, както и да поискам съвет. Преди около два месеца купих от Форд Мото Пфое V 40, втора ръка, всички ек стри, турбо дизел, сив металик. Колата е почти на 3г . и мисля пак да я поддържам в сервиза на Форд Люлин. Струва ли си? Какви са Ви впечатленията от фирмения им сервиз? Аз вече го посетих един път, защото ми се включи датчика на Air bag. (след силно друсване в една дупка на магистралата за БотевградSmile Бързо го тестваха и оправиха, било нещо дребно, струваше 50лв, но сега отново ми светна…

Още при покупката установих малки точици от камъчета по предната броня. На една от вратите има и досадна малка влъбнатинка (знаете, когато някой кретен си отвори вратата сьс замах.) Има ли смисъл да пребоядисам най-вече предната броня, а и като до 3 г кола, може да стане в сервиза на Форд? Но струва ли си? Притеснявам се дали ще го направят добре, но пък не знам дали тези точки (някои вече поръждясали) няма да се разраснат или така мога да си стоят с години?Smile...

Иначе от колата за сега съм доволен, макар че доста твърдо вози, но аз сравнявам с Форд Сиера, който вози много меко, но през зимата е неспасяем. Предполагам, че Волвото е доста добро при зимни условия?
Reply

#2
Привет на всички! Днес за пьрви пьт пиша във форума и искам да споделя нещо, както и да поискам съвет. Преди около два месеца купих от Форд Мото Пфое V 40, втора ръка, всички ек стри, турбо дизел, сив металик. Колата е почти на 3г . и мисля пак да я поддържам в сервиза на Форд Люлин. Струва ли си? Какви са Ви впечатленията от фирмения им сервиз? Аз вече го посетих един път, защото ми се включи датчика на Air bag. (след силно друсване в една дупка на магистралата за БотевградSmile Бързо го тестваха и оправиха, било нещо дребно, струваше 50лв, но сега отново ми светна…

Още при покупката установих малки точици от камъчета по предната броня. На една от вратите има и досадна малка влъбнатинка (знаете, когато някой кретен си отвори вратата сьс замах.) Има ли смисъл да пребоядисам най-вече предната броня, а и като до 3 г кола, може да стане в сервиза на Форд? Но струва ли си? Притеснявам се дали ще го направят добре, но пък не знам дали тези точки (някои вече поръждясали) няма да се разраснат или така мога да си стоят с години?Smile...

Иначе от колата за сега съм доволен, макар че доста твърдо вози, но аз сравнявам с Форд Сиера, който вози много меко, но през зимата е неспасяем. Предполагам, че Волвото е доста добро при зимни условия?
Reply

#3
за зимата няма да имаш проблем--ВОЛВОТО е направено да се блъскат елени там нагоре из тундрите.виж за сервиза незная,но съм яувал че режат глави с тъпото на брадвата.
Reply

#4
за зимата няма да имаш проблем--ВОЛВОТО е направено да се блъскат елени там нагоре из тундрите.виж за сервиза незная,но съм яувал че режат глави с тъпото на брадвата.
Reply

#5
сервиза е дърво но основно от гледна точка на високите цени. труда е 42лв+ддс на час а частите са им доста скъпи. може да са оригинални но при пъти разлика в цената с качествени други марки не си заслужава. а иначе поддръжка на кола във фирмен сервиз си е най-добре ама излиза скъпо.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#6
сервиза е дърво но основно от гледна точка на високите цени. труда е 42лв+ддс на час а частите са им доста скъпи. може да са оригинални но при пъти разлика в цената с качествени други марки не си заслужава. а иначе поддръжка на кола във фирмен сервиз си е най-добре ама излиза скъпо.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#7
Абе за сервиза не е сигурно че там е най-добре, колегата дето е с онова запазеното 460 на 45000км се оплака че е ходил за едно жило за газта и му изгубили 4-5 часа и накрая той подучил монтьорчето какво да направи, направо трагедия, но нека той си каже, ако е тук.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#8
Абе за сервиза не е сигурно че там е най-добре, колегата дето е с онова запазеното 460 на 45000км се оплака че е ходил за едно жило за газта и му изгубили 4-5 часа и накрая той подучил монтьорчето какво да направи, направо трагедия, но нека той си каже, ако е тук.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#9
Веднъж отидох в МПФ Люлин за стържене при включване на задна. Ако не им бях показал къде се намира скоростната кутия (отзад при диференциала) едвали щяха да я намерят.
VOLVO 360GLE 2i
Reply

#10
Веднъж отидох в МПФ Люлин за стържене при включване на задна. Ако не им бях показал къде се намира скоростната кутия (отзад при диференциала) едвали щяха да я намерят.
VOLVO 360GLE 2i
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)