Posts: 8
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2006
Reputation:
0
Привет на всички! Днес за пьрви пьт пиша във форума и искам да споделя нещо, както и да поискам съвет. Преди около два месеца купих от Форд Мото Пфое V 40, втора ръка, всички ек стри, турбо дизел, сив металик. Колата е почти на 3г . и мисля пак да я поддържам в сервиза на Форд Люлин. Струва ли си? Какви са Ви впечатленията от фирмения им сервиз? Аз вече го посетих един път, защото ми се включи датчика на Air bag. (след силно друсване в една дупка на магистралата за Ботевград Бързо го тестваха и оправиха, било нещо дребно, струваше 50лв, но сега отново ми светна…
Още при покупката установих малки точици от камъчета по предната броня. На една от вратите има и досадна малка влъбнатинка (знаете, когато някой кретен си отвори вратата сьс замах.) Има ли смисъл да пребоядисам най-вече предната броня, а и като до 3 г кола, може да стане в сервиза на Форд? Но струва ли си? Притеснявам се дали ще го направят добре, но пък не знам дали тези точки (някои вече поръждясали) няма да се разраснат или така мога да си стоят с години? ...
Иначе от колата за сега съм доволен, макар че доста твърдо вози, но аз сравнявам с Форд Сиера, който вози много меко, но през зимата е неспасяем. Предполагам, че Волвото е доста добро при зимни условия?
Posts: 8
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2006
Reputation:
0
Привет на всички! Днес за пьрви пьт пиша във форума и искам да споделя нещо, както и да поискам съвет. Преди около два месеца купих от Форд Мото Пфое V 40, втора ръка, всички ек стри, турбо дизел, сив металик. Колата е почти на 3г . и мисля пак да я поддържам в сервиза на Форд Люлин. Струва ли си? Какви са Ви впечатленията от фирмения им сервиз? Аз вече го посетих един път, защото ми се включи датчика на Air bag. (след силно друсване в една дупка на магистралата за Ботевград Бързо го тестваха и оправиха, било нещо дребно, струваше 50лв, но сега отново ми светна…
Още при покупката установих малки точици от камъчета по предната броня. На една от вратите има и досадна малка влъбнатинка (знаете, когато някой кретен си отвори вратата сьс замах.) Има ли смисъл да пребоядисам най-вече предната броня, а и като до 3 г кола, може да стане в сервиза на Форд? Но струва ли си? Притеснявам се дали ще го направят добре, но пък не знам дали тези точки (някои вече поръждясали) няма да се разраснат или така мога да си стоят с години? ...
Иначе от колата за сега съм доволен, макар че доста твърдо вози, но аз сравнявам с Форд Сиера, който вози много меко, но през зимата е неспасяем. Предполагам, че Волвото е доста добро при зимни условия?
Posts: 3,140
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
за зимата няма да имаш проблем--ВОЛВОТО е направено да се блъскат елени там нагоре из тундрите.виж за сервиза незная,но съм яувал че режат глави с тъпото на брадвата.
Posts: 3,140
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
за зимата няма да имаш проблем--ВОЛВОТО е направено да се блъскат елени там нагоре из тундрите.виж за сервиза незная,но съм яувал че режат глави с тъпото на брадвата.
Posts: 1,570
Threads: 39
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
сервиза е дърво но основно от гледна точка на високите цени. труда е 42лв+ддс на час а частите са им доста скъпи. може да са оригинални но при пъти разлика в цената с качествени други марки не си заслужава. а иначе поддръжка на кола във фирмен сервиз си е най-добре ама излиза скъпо.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Posts: 1,570
Threads: 39
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
сервиза е дърво но основно от гледна точка на високите цени. труда е 42лв+ддс на час а частите са им доста скъпи. може да са оригинални но при пъти разлика в цената с качествени други марки не си заслужава. а иначе поддръжка на кола във фирмен сервиз си е най-добре ама излиза скъпо.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Абе за сервиза не е сигурно че там е най-добре, колегата дето е с онова запазеното 460 на 45000км се оплака че е ходил за едно жило за газта и му изгубили 4-5 часа и накрая той подучил монтьорчето какво да направи, направо трагедия, но нека той си каже, ако е тук.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Абе за сервиза не е сигурно че там е най-добре, колегата дето е с онова запазеното 460 на 45000км се оплака че е ходил за едно жило за газта и му изгубили 4-5 часа и накрая той подучил монтьорчето какво да направи, направо трагедия, но нека той си каже, ако е тук.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 255
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Веднъж отидох в МПФ Люлин за стържене при включване на задна. Ако не им бях показал къде се намира скоростната кутия (отзад при диференциала) едвали щяха да я намерят.
VOLVO 360GLE 2i
Posts: 255
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Веднъж отидох в МПФ Люлин за стържене при включване на задна. Ако не им бях показал къде се намира скоростната кутия (отзад при диференциала) едвали щяха да я намерят.
VOLVO 360GLE 2i
|