The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Скърцане отпред в дясно.

#11
Сори, ама трябва да се свали амортисьора. Но този тампон си е редовен виновник и съдейки по обясненията ти, съм сигурен, че е той.

There is no place like 127.0.0.1
Reply

#12
Не е 100% прецизен метод ,но може да се види и отгоре. Ако има закъсвания и напуквания по гумената част или разлика в полжението на металната чашка отгоре ,в сравнение с другия амортисьор-вероятно е той.
По-прецизна проверка може да се направи ,когато се вдигне колата на крик .Хваща се гумата и се повдига рязко нагоре.Ако има осезаем луфт -тампона е.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply

#13
Днес вдигнах капака на колата и огледах тампоните отгоре, този от дясно беше по нагоре от другия,хванах го с ръка и го завъртях и се появи това скърцане.Има някаква минимална хлабина .Опитах се да стегна стеблото на амортисьора но счупих ключа 9 и се отказах.Напръсках отгоре колкото можах със смазка , завъртях капачката и скърцането спря.Покарах няма шум няма тропане.Колегата NASKO1973 беше прав от тампона е скърцането.
Reply

#14
Най добре ги смени и двата,и левия и десния.Аз ги смених пролетта.Предложиха ми на Лемфъорден и на BOGE,като ми препоръчаха вторите.При сваляне на оригиналните тампони бяха едно към едно с BOGE -то,даже номерата им бяха едни и същи.Купих ги от познати с отстъпка, по 40лв.бр.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#15
Последните две седмици при мен скърцането отпред в дясно се засили доста и преди около два часа смених въпросния тампон. За щастие беше загинал само той.
Reply

#16
Хубаво е да се сменят и двата,аз направих така,защото сега натоварването върху стария ще е по голямо и ще отиде за отрицателно време.Сменят се ,като амортесъорите,два по два.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#17
За амортисьорите съм абсолютно съгласен, но защо да има по-голямо натоварване върху левия тампон сега? Той е в отлично здраве.
Е, времето ще покаже... Smile
Reply

#18
Прав е armagedon. Максимум след няколко месеца ще заскърца и другия тампон.Къса се ,щото колата увисва само на един вместо на два.Правих го това упражнение тази година и съжалявам ,че не смених и двата.И десния и левия бяха на Febi ,но единия се оказа по-нисък след няколко месеца разлика в монтажа.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply

#19
Pitstop ми взе коментарът от устата.Гаранция ти давам,че в момента натоварването ти е неравномерно,стария тампон ще ти отиде за отрицателно време,а лошото е ,че и новият може да се скапе поради същата причина.A между другото ако свалите левия ще видите(почти сигурно е),че и той е тръгнал.Решението си е в теб!
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#20
Сваляхме левия тампон и беше без забележки, като новия на височина, дебелина, твърдост и т.н.. Затова поставих въпроса.
А е възможно и предишния собственик да го е сменял, не зная.
Както и да е. За тази година мисля, че съм приключил с ремонтите.
Поне по-сериозните... Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)