Posts: 168
Threads: 20
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2009
Reputation:
0
За успокоение на духовете - не са много дълбоки но са много, като по- голямата част вече са покрити от новата винетка така че няма смисъл докато е там да ходя при специалист.Търся временно решение за драскотините отстрани, че много дразни.
[url=http://seo-kiev.com.ua]
Posts: 596
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2010
Reputation:
0
zmiko Wrote:За успокоение на духовете - не са много дълбоки но са много, като по- голямата част вече са покрити от новата винетка така че няма смисъл докато е там да ходя при специалист.Търся временно решение за драскотините отстрани, че много дразни. Най-тъпото било че са си направили пак гавра с нас. Няма член от закона по който да те глобят ако караш с стара и нова винетка.....
Posts: 5,371
Threads: 151
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
2
1.Леко нагрявате със сешоар или пистолет за топъл въздух.
2.С макетен нож и плавно движение,отстранявате старата винетка.
3.С коресилин или разредител АМБ,може и спирт,почиствате старото лепило.
4.Забърсвате със сух парцал.
Цялата операция трае около 3-4 минути.
ПП. не забравяйте да поставите парче картон или плат върху таблото,че капките не са много приятни.
Поздрави и успех.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Posts: 118
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2009
Reputation:
0
За успокоение на всички.
Глобяването за стара винетка било чиновническа грешка.
НЕ ги махайте..не си губете времето.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://profit.bg/news.php?id=75032" onclick="window.open(this.href);return false;">http://profit.bg/news.php?id=75032</a><!-- m -->
ВНИМАНИЕ!!!От много секс се ослепява!!!!!
Posts: 4,367
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
леко, повдигане и разлепване,на крайчето на винетката, после с острие (резец) от макетен нож, леко полегато , се изтъргва старата винетка, така изстъргана,по стъклото остава,малко замазано от лепилото на винетката, то се почиства с влажни кърпички(всякакъв вид и модел).. лично при мен, стикера за минат(л) преглед, стара винетка и стикер за гражданска отговорност ми отне около 10 минути за цялата операция, при това процедурата беше в движение и от светофар до светофар.... накрая няма надрано, няма поеб..но
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 168
Threads: 20
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2009
Reputation:
0
Искренно благодаря на Шефът на Пътната агенция Божидар Йотов за навременните мерки :gib:
[url=http://seo-kiev.com.ua]
Posts: 162
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2010
Reputation:
0
Не обвинявайте правителството, а производителя на българските боклуци, наречени "винетки".
Ето какво правят европейските държави.
1) Холандия - винетки няма, но данъците за средностатистически автомобил са около 1000-1500€ годишно. Ефективно, но не обхваща автомобилите регистрирани в други държави.
2) Австрия - старомодни винетки, контрол със специално предназначени за това камери. Стара технология, но изпълнена чудесно - винетките им дори при минусови температури се отлепят лесно като хартиено тиксо, и въпреки това се и разрушават, за да не може да се ползва повторно. Глобата за каране със стара винетка е много солена!
3) Унгария - система, изградена с много пари. Електронни винетки по номер на автомобил. Няма лъжа, няма измама - камерите са там и гледат.
4) Германия - за мен най-ефективният метод за заплащане на пътна такса. Няма винетки, няма камери за тях, няма хора които да те проверяват - таксата е включена в цената на горивото. Колкото караш, толкова плащаш.
5) Сърбия - макар и не в ЕС - т.нар. "путарина". Бариери на входовете и изходите на големите магистрали и фиксирани цени от точка до точка. Ефективно откъм събиране на пари, но изискващо човешки труд и малко неудобно при натоварен трафик.
Ние, българите, внедрихме най-кофти технологията за заплащане на пътна такса, поръчвайки винетките при нечии шуро-баджанак с печатница, използваща най-евтините възможни материали, за да може да си сложи най-много парички в джобчето.
И въпреки всичко, човек ако има желание, ще си пази стъклото. А към автора на темата - ако имаш каско, тегли му една тухла и отивай да ти го сменят с ново. Няма метод, който да ти покрие драскотините без да повреди новата винетка, освен да залепиш нещо още по-голямо от нея, покриващо драскотините.
И следващия път по-внимателно!
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
zmiko Wrote:За успокоение на духовете - не са много дълбоки но са много, като по- голямата част вече са покрити от новата винетка така че няма смисъл докато е там да ходя при специалист.Търся временно решение за драскотините отстрани, че много дразни.
Змийко, ти явно не четеш, какво се пише..Има полир-пасти специално за стъкло(ама не тия на Търтъл от ОМВ)....Отиваш при човек, който го прави това по занятие и ще ти реши проблема.......няма да ти излезе повече от 20-30 лева за такъв малък участък.......
Сам, абсолтно съм сигурен, че няма как да се справиш.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
|