The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Прекъсване S60 D5 2004

#1
Колата: VOLVO S60 2004 D5
Проблема: При "малко" по-спортен стил на шофиране във високите обороти забива сякаш няма гориво и изкарва грешка "ASSISTENZIA MOTORE URG". Отделно понякога отива на 5000 оборота, което при нормални обстоятелства не мога да поистигна и да искам - на 4500 прекъсвача се включва. Може би е друг проблем това и просто прекъсвача да не сработва, но може да са свързани нещата...
Благодаря предварително
Reply

#2
Здрасти колега,

Смени си горивния филтър и настъпвай колкото си искаш после! :ctf:

Весела Коледа. Tongue
Reply

#3
колега и аз го имах този проблем и се оправя със смяна на горивния филтър
Reply

#4
Дано и при мен се окаже той . А за ограничението на оборотите имате ли представа какво е ?
Като задържиш педала на газта до доло и се качва на 5000 , а преди прекъсваше на около 4500 .
Reply

#5
смени филтъра пробвай как е и отиди да ти направят една диагностика да си спокоен а не постоянно да я мислиш и да и трепериш дали няма да изтропа нещо някъде.Филтъра е под задна дясна гума и се развива само със скоба Smile дано само това да е проблема и да си я каеаш с кеф
I Heart VOLVO
Reply

#6
това на скорост ли си го пробвал или на неутрална.според мен като си на скорост няма как да стигнеш 5000оборота.поне до сега не съм забелязвал аз да стигам до толкова.като настъпя моята след 4000 и нещо вече се усеща по малко тяга.
Reply

#7
На скорост , на 1 , на 2 ,на 3, на 4, а за пета няма място в града , защото вече съм на около 170км./ч
Иначе лятото на магистралата - 4300 - 220км. и се включваше прекъсвача .
Не знам дали има значение че съм махнал една малка пласмаса пред въздухозаборника в предната решетка ,
забелязах /или си внушавам / но без нея вървеше по яко .
Reply

#8
явно влиза по-добре въздух така.аз доколкото знам като стигнеш червения сектор на оборотомера ти трябва да ти се включи прекусвача.при мен мах скороста е към 180-200 ограничена.гледам да избягвам високите скорости вече, заради малкото налични точки и високите глоби Big Grin ти си с д5 163 коня?нека да видим и друг колега със с60.при мен може да се получава разлика в цифрите и от теглото на колата (в70 2002г д5)
Reply

#9
Така като го описваш е липса на налягане на горивото - филтър или желирана нафта. Високите обороти може да се дължат на същото - понякога успява внезапно да пробие и "изненадва"компютъра. Зимата на студено дръж резервоара пълен над половината - на дъното на резервоара на студено е голяма боза (вода, буци желирана нафта). На дъртата печка при мен под 10 литра в резервоара не може да запали на студ.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#10
Ако по някаква нелепа причина във високите обороти не ти се разтоварва турбината и налягането след нея стане твърде високо, то МАП сензора дава инфо за това високо налягане и компа стопира работата на мотора за да го предпази - колата забива - минава в нещо като авариен режим, става мудна до падане на налягането или до следващото запалване. Затова може би се появява и съобщението за незабавния преглед на мотора. Дали ако не я напъваш толкова много го прави...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)